☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu

 

 Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu

 

Wymagane dokumenty:
1.  Wniosek - druk do pobraniaWe wniosku należy podać dane kontaktowe głównego wnioskodawcy lub dołączyć jako osobny dokument  - druk do pobrania  oraz postarać się o pisemną opinię sołtysa. 
2. Szkic sytuacyjny z lokalizacją obiektu – aktualna mapka
3. Opinia Urzędu Gminy potwierdzającą fakt nie powtarzania się nazwy obiektu na terenie gminy Leszno oraz to czy  obiekt posiada lub nie posiada  nazwy miejscowej


Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy - pok. nr 30

Uchwała Nr X/73/2011 Rady Gminy Leszno z dnia 16 czerwca 2011r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom i innym obiektom gminnym oraz drogom wewnętrznym w Gminie Leszno.

Wytworzył:
Udostępnił:
Małgorzata Lasocka
(2011-09-06 10:16:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Iwona Studnicka
(2013-02-15 13:54:33)

 
 
liczba odwiedzin: 4573847

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X