Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu
Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek - druk do pobrania. We wniosku należy podać dane kontaktowe głównego wnioskodawcy lub dołączyć jako osobny dokument - druk do pobrania oraz postarać się o pisemną opinię sołtysa.
2. Szkic sytuacyjny z lokalizacją obiektu – aktualna mapka
3. Opinia Urzędu Gminy potwierdzającą fakt nie powtarzania się nazwy obiektu na terenie gminy Leszno oraz to czy obiekt posiada lub nie posiada nazwy miejscowej
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy - pok. nr 30
Wytworzył:
Udostępnił:
Małgorzata Lasocka
(2011-09-06 10:16:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Iwona Studnicka
(2013-02-15 13:54:33)