Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu

 

 Wniosek o nadanie/zmianę nazwy obiektu

 

Wymagane dokumenty:
1.  Wniosek - druk do pobraniaWe wniosku należy podać dane kontaktowe głównego wnioskodawcy lub dołączyć jako osobny dokument  - druk do pobrania  oraz postarać się o pisemną opinię sołtysa. 
2. Szkic sytuacyjny z lokalizacją obiektu – aktualna mapka
3. Opinia Urzędu Gminy potwierdzającą fakt nie powtarzania się nazwy obiektu na terenie gminy Leszno oraz to czy  obiekt posiada lub nie posiada  nazwy miejscowej


Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy - pok. nr 30

Uchwała Nr X/73/2011 Rady Gminy Leszno z dnia 16 czerwca 2011r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom i innym obiektom gminnym oraz drogom wewnętrznym w Gminie Leszno.

Wytworzył:
Udostępnił:
Małgorzata Lasocka
(2011-09-06 10:16:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Iwona Studnicka
(2013-02-15 13:54:33)