Ogł. o przetargu nr 1/2015 - Budowa wielofunkcyjnego parkingu dla obsługi turystyki we wsi Leszno - zmiana.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA LESZNO |
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno |
||
Miejscowość: LESZNO
|
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: MAZOWIECKIE |
Tel.: (0 22) 725 80 05 |
Faks: (022) 725 85 52
|
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego parkingu dla obsługi turystyki we wsi Leszno. |
|||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
|||
Roboty budowlane X |
Dostawy |
Usługi |
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. W ramach inwestycji wykonany zostanie parking dla obsługi turystyki we wsi Leszno Wymagany przez Zamawiającego kolor eko-kratki polietylenowej - czarny.
Układ konstrukcyjny nawierzchni: Drogi dla autobusów: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm; - podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm;
- podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 23 cm. Zamawiający zastrzega, że użyte - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm; Chodniki: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm; - podsypka piaskowa gr. 3 cm;
- podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 10 cm. Zamawiający zastrzega, że użyte - warstwa odsączająca z piasku gr. 5 cm. Parking: - warstwa ścieralna z eko kratki polietylenowej z wypełnieniem ziemią ogrodową i obsianiem trawą gr. 5 cm; - podsypka piaskowa gr. 3 cm;
- podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 30 cm. Zamawiający zastrzega, że użyte - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. W ofercie cenowej oraz kosztorysie ofertowym należy uwzględnić następujące dodatkowe elementy oznakowania parkingu: 1/ separatory drogowe U-25a (100x25x10cm ) - dł. 130mb 2/znaczniki parkingowe -2100 szt. 3/ słupki U-12c - 80szt 4/ oznakowanie poziome farbą chlorkauczukową - 60m2 5/ znaki drogowe ( A , D , B , C ) wymiar średni folia I typu , z montażem + słupki drogowe śr. 50mm dł. 4,5m - 7szt 6/ Tabliczki pod znakami T-2 - 5szt w pozycjach ustawianie obrzeży należy przyjąć obrzeża betonowe 30x8x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15.
Wyznaczniki parkingowe winny być wykonane jako separatory w odpowiedni sposób montowane
Miejsca parkingowe dla inwalidów należy oznakować znakami pionowymi D-18 z tabliczką 2 miejsca.
Obrzeże betonowe o wymiarach 8x30x100 cm winno być na ławie betonowej C12/15 z oporem
W ilości oznakowania należy przewidzieć zwiększenie ilości znaków tj. do 10szt. łącznie ze słupkami - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Odwodnienie nawierzchni: Odwodnienie projektowanych chodników i dróg manewrowych przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych kierujących spływ wody na nawierzchnię parkingu z eko kratki. 2. W ramach przedmiotu umowy należy wykonać: • Roboty przygotowawcze; • Roboty ziemne; • Roboty odwodnieniowe; • Podbudowę; • Nawierzchnię z kostki betonowej oraz eko kratki polietylenowej;
• Wymianę ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego na ogrodzenie w systemie panelowym Panel ogrodzeniowy o wys. 1,8m pozbawiony górnych końcówek drutów (grzebienia) tzw. bezpieczny, na podmurówce betonowej wibroprasowanej, średnica prętów poziomych/pionowych 5.0/5.0, liczba przeprofilowań - 2. Wszystkie elementy systemu muszą być zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową oraz lakierem poliestrowym, proszkowym, nakładanym metodą elektrostatyczną w kolorze zielonym RAL 6005; • Roboty wykończeniowe; • Montaż poziomych i pionowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 3. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są w niżej wymienionych dokumentach: • Projekt budowlany; • Projekt wykonawczy; • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; • Kosztorysy ofertowe i Przedmiary robót. 4. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych
6. W kosztach oferty należy przewidzieć wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu 7. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie geodezyjnego wytyczenia oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów; 8. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do złożenia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego Planu BIOZ i Planu Zapewnienia Jakości - zgodnie z OST. 9. Wskazane w dokumentacji kosztorysowej lub projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów „równoważnych” pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierające dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta. 10. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. |
|||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających ………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………….
|
|||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|||
|
Słownik główny |
||
Główny przedmiot |
45.22.33.00-9 45.23.32.52-0 |
||
Dodatkowe przedmioty
|
|
||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: 1) nie X |
|||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): tak nie X |
|||
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 20/03/2015 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 18.000,00 zł. (osiemnaście tysięcy zł) |
1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia tak nie X |
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
|
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4): potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
X wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
X opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________
|
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
X oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
X aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
X aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
X aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
X aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
X wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
|
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
X nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
X nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
X nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2)
X zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
X zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
X lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
|
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
inne dokumenty
|
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa (załącznik nr 1) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).
4. Wykonawca proponujący inne materiały niż opisane w projekcie budowlanym 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, oraz charakteryzują się parametrami technicznymi równymi lub lepszymi od wskazanych. Do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta oraz atesty.
6. Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. W ofercie cenowej oraz kosztorysie ofertowym należy uwzględnić następujące dodatkowe elementy oznakowania parkingu: 1/ separatory drogowe U-25a (100x25x10cm ) - dł. 130mb 2/znaczniki parkingowe -2100 szt. 3/ słupki U-12c - 80szt 4/ oznakowanie poziome farbą chlorkauczukową - 60m2 5/ znaki drogowe ( A , D , B , C ) wymiar średni folia I typu , z montażem + słupki drogowe śr. 50mm dł. 4,5m - 7szt 6/ Tabliczki pod znakami T-2 - 5szt w pozycjach ustawianie obrzeży należy przyjąć obrzeża betonowe 30x8x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15. |
III.7) ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem |
Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)
|
|
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie X |
|
Kryteria 1. CENA 2. Doświadczenie 3. Rękojmia 4. 5. |
Znaczenie 70 20 10
|
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie |
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tak X nie Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
- z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mogą wpłynąć
|
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno - pok. 24. |
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 03/02/2015 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30 |
IV.4.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): Licytacja jednoetapowa czas trwania:____________________________ Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie. |
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Odnowa |
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak nie X |
4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.
6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak