ogł o wyniku do przetargu 11/2012 - wyposażenie biblioteki szkolnej w podręczniki
11/2012 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Roboty budowlane publikacja obowiązkowa X
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi X
SEKCJA I: zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO
|
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, |
||
Miejscowość: Leszno |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
|
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
|
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych?
TAK X NIE
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr 130707 z 2012 (dd/mm/rrrr)
wartość zamówienia (bez VAT)
42.648,17 euro
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Wyposażenie biblioteki szkolnej w podręczniki niezbędne do prowadzenia zajęć lekcyjnych do projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie”. |
||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||||
(a) Roboty budowlane |
(b) Dostawy |
(c) Usługi X |
||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usługi: nr |
||
|
||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
|
Główne miejsce realizacji dostawy
|
Główne miejsce świadczenia usług
|
||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów Zawarcia umowy ramowej |
||||||
II.1.4)
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie biblioteki szkolnej w podręczniki niezbędne do prowadzenia zajęć lekcyjnych do projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Lesznie”, (nr umowy POKL.09.01.02-14-239/08-00) zgodnie 2. Zestawy podręczników dla poszczególnych klas podane są w SIWZ oraz w załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Ogólna liczba zestawów podręczników to 320, w tym dla klas IV SP – 57 szt., dla klas V SP – 74 szt., dla klas VI SP – 77 szt., dla klas I Gimnazjum – 76 szt., dla klas II Gimnazjum - 36 szt.
4. Podręczniki zostaną dostarczone do Zespołu Szkół Publicznych w Lesznie (05-084), 5. Odbioru podręczników dokona Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Lesznie lub osoba upoważniona przez Dyrektora. 6. Podręczniki mają być nowe. 7. Podręczniki mają być odpowiednio zapakowane, aby nie uległy zniszczeniu: najlepiej ofoliowane po kilka sztuk lub owinięte w papier do pakowania, a następnie zapakowane w pudełka kartonowe. 8. Po dostarczeniu podręczników zostanie spisany protokół obioru, podpisany przez obydwie strony. 9.W przypadku wystąpienia braków lub defektów w przedmiocie zamówienia, Zamawiający złoży reklamację w terminie do 30 dni od dnia dostawy. 10. Reklamacja braków fizycznych w dostawie zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od dnia jej otrzymania. 11. Wymiana wadliwego egzemplarza na wolny od wad nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji przez Wykonawcę. 12. W przypadku, gdy w trakcie użytkowania zostanie zauważony podręcznik wybrakowany, posiadający błędy drukarskie lub inne ewidentne defekty związane z wydrukowaniem tego egzemplarza, szkoła ma możliwość zgłoszenia reklamacji, a Wykonawca ma obowiązek taki podręcznik wymienić na wolny od wad.
|
||||||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
||||
Główny przedmiot |
22.11.10.00-1 |
- - - - |
||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
- - |
||||
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Rodzaj procedury |
|||
Przetarg nieograniczony X Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny |
|
Negocjacje bez ogłoszenia Zamówienie z wolnej ręki Zapytanie o cenę Licytacja elektroniczna |
|
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr (jeżeli dotyczy): Nazwa (jeżeli dotyczy): ______________________________________________
V.1) Data udzielenia zamówienia: 22/06/2012 (dd/mm/rrrr) |
||
V.2) Liczba otrzymanych ofert: 7
|
||
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia |
||
Nazwa: „WIKR P. Kryst, R.Witon”
Spółka Jawna
|
||
Ul. Kleczewska 80
|
||
Miejscowość: Warszawa |
Kod pocztowy: 01-826 |
Kraj/województwo: mazowieckie |
E-mail:
|
Tel.: |
|
Adres internetowy (URL): |
Fax:
|
|
V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ (bez VAT) |
||
Cena najtańszej oferty – 118.125,66 zł. netto; 124.031,94 zł. brutto
Waluta: PLN
Cena wybranej oferty: - 118.125,66 zł. netto 124.031,94 zł. brutto
Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu: 135.102,10 zł netto, 141.857,20 brutto.
|
--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/06/2012 (dd/mm/rrrr) |
Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: wyposażenie biblioteki szkolnej w podręczniki niezbędne do prowadzenia zajęć lekcyjnych do projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz poprawa jakości usług edukacyjnych w Zespole Szkół Publicznych
w Lesznie”.
została wybrana oferta złożona przez: „WIKR” P. Kryst, R.Witon Spółka Jawna
Ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa
Uzasadnienie:
Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium cena.
Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryterium oceny ofert to:
- cena - waga kryterium - 100%,
Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty nie zostały odrzucone z postępowania.
Nr oferty |
Nazwa oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto |
1. |
Bookland .net. Sp. z o. o. Księgarnia Językowa |
Ul. Krakowskie Przedmieście 52 20-002 Lublin |
132.019,61 |
2. |
Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk Export-Imort Mirosław Nowak |
Ul. Ściegiennego 32 37-464 Stalowa Wola |
134.155,21 |
3. |
„WIKR” P. Kryst, R.Witon Spółka Jawna |
Ul. Kleczewska 80 01-826 Warszawa |
124.031,94 |
4. |
Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz, Gawin, Widłak Spółka Jawna |
Al. Daszyńskiego 16 31-534 Kraków |
136.801,00 |
5. |
„ECU” Spółka Handlowo-Usługowa Sp. z o. o. |
Ul. Zamenhofa 9 22-400 Zamość |
141.857,20 |
6. |
Super Siódemka Lucjan Wypych Spółka Jawna |
u. Opłotki 23 60-012 Poznań |
126.965,30 |
7. |
Księgarnia „Katarzynka” Krzysztof Dziuba |
Ul. Spółdzielcza 9G 26-200 Końskie |
140.521,00 |
Przewodniczący Komisji Przetargowej
Grzegorz Banaszkiewicz