18/2012 - Rozstrzy. na zakup pomocy dydaktycznych ... w ramach programu Cyfrowa szkoła
18/2012 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Roboty budowlane publikacja obowiązkowa X
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi X
SEKCJA I: zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO
|
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, |
||
Miejscowość: Leszno |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
|
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
|
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych?
TAK X NIE
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr 205995-2012 (dd/mm/rrrr)
wartość zamówienia (bez VAT)
17.412,65 euro
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.
|
||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||||
(a) Roboty budowlane |
(b) Dostawy |
(c) Usługi X |
||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usługi: nr |
||
|
||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Leszno
|
Główne miejsce realizacji dostawy
|
Główne miejsce świadczenia usług
|
||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów Zawarcia umowy ramowej |
||||||
II.1.4) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła. w tym: 1. ekrany projekcyjne – 3 szt., 2. kontroler WLAN – 1 szt., 3. komputer przenośny dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 5 szt., 4. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem – 20 szt., 5. punkty dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej – 3 szt., 6. router – 1 szt., 7.szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów przenośnych, posiadająca funkcję ładowania baterii w zależności od rodzaju wybranego komputera przenośnego, ilość sztuk – 1 szt., 8.tablica interaktywna – 1 szt., 9. system do zbierania i analizowania odpowiedzi – 5 szt., 10. projektor krótkoogniskowy – 3 szt., 11. głośniki komputerowe – 4 szt. 2. Parametry sprzętu zostały zawarte w pkt. 3 SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie sprzętu wg wskazań upoważnionej osoby z Zespołu Szkół Publicznych w Zaborowie, instalacja sprzętu i oprogramowania, aby można było korzystać w pełni z przedmiotu zamówienia. 4. Po wykonaniu instalacji sprzętu i oprogramowania, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu. Konkretny dzień przeprowadzenia szkolenia ustalony będzie na etapie realizacji umowy.
5. Sprzęt zostanie dostarczony do Zespołu Szkół Publicznych im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182, 05-083 Zaborów. 6. Odbioru sprzętu dokona osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły. 7. Sprzęt ma być nowy. 8. Sprzęt ma być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. 9. Po dostarczeniu, zainstalowaniu i sprawdzeniu sprzętu, zostanie spisany protokół obioru, podpisany przez obydwie strony. 10. Odbioru sprzętu strony dokonają w ciągu 3 dni od dnia jego dostarczenia, zainstalowania i sprawdzenia jego prawidłowego działania. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: - deklarację CE dla każdego z dostarczonych sprzętów objętych niniejszym postępowaniem, - certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu, - dokument potwierdzający spełnienie przez komputery przenośne wymogów normy Energy Star 5.0. |
||||||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
||||
Główny przedmiot |
- 32.35.12.00-0 – Ekrany - 30.21.31.00-6 – Komputery przenośne - 32.41.31.00-2 – Rutery sieciowe - 48.70.00.00-5 – Pakiet oprogramowania użytkowego - 30.23.31.90-9 – Kontroler dysku - 32.42.40.00-1 – Infrastruktura sieciowa - 39.13.40.00-0 – Meble komputerowe - 38.65.21.00-1 – Projektory - 30.23.20.00-4 – Sprzęt peryferyjny |
- - - - |
||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
- -
|
||||
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Rodzaj procedury |
|||
Przetarg nieograniczony X Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny |
|
Negocjacje bez ogłoszenia Zamówienie z wolnej ręki Zapytanie o cenę Licytacja elektroniczna |
|
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr (jeżeli dotyczy): Nazwa (jeżeli dotyczy): ______________________________________________
V.1) Data udzielenia zamówienia: 15/10/2012 (dd/mm/rrrr) |
||
V.2) Liczba otrzymanych ofert: 1 |
||
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia |
||
Nazwa:
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
|
||
Adres pocztowy: Ul. Krakowska 29c |
||
Miejscowość: Wrocław |
Kod pocztowy: 50-424 |
Kraj/województwo: dolnośląskie |
E-mail:
|
Tel.: |
|
Adres internetowy (URL): |
Fax:
|
|
V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ (bez VAT) |
||
Cena najtańszej oferty - 73.560,00 zł netto; 90.478,80 zł brutto Waluta: PLN Cena wybranej oferty: - 73.560,00 zł netto; 90.478,80 zł brutto
Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu: 99.943,00 zł netto, 122.929,89 zł brutto.
|
--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/10/2012 (dd/mm/rrrr) |
Zatwierdził:
Z up. Wójta
Grzegorz Banaszkiewicz
Z-ca Wójta
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania
z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.
została wybrana oferta złożona przez: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław
Uzasadnienie:
Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium cena.
Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryterium oceny ofert to:
- cena - waga kryterium - 100%,
Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty nie zostały odrzucone z postępowania:
Nr oferty |
Nazwa oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto
|
1. |
HENWAR |
Ul. Perzyńskiego 20 01-883 Warszawa |
98.854,31 zł |
2. |
INCOM S.A. |
ul. Mokronoska 6 52-407 Wrocław |
122.929,89 zł |
3. |
Moje Bambino Sp. z o. o. S.K.A |
Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź |
107.177,18 zł |
4. |
PHPU ZUBER Andrzej Zuber |
Ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław |
90.478,80 zł |
5. |
IT Config |
Ul. Powstańców 69 05-870 Błonie |
99.969,86 zł |
Przewodniczący Komisji Przetargowej
Grzegorz Banaszkiewicz