☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

18/2012 - Rozstrzy. na zakup pomocy dydaktycznych ... w ramach programu Cyfrowa szkoła

18/2012     OGŁOSZENIE O UDZIELENIU 
                   ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane                                         publikacja obowiązkowa               X

Dostawy                                                          publikacja nieobowiązkowa

Usługi                        X                             

 

SEKCJA I: zamawiający

I.1) Nazwa, adresy i osoby  upoważnione do kontaktów

 

Nazwa:        GMINA LESZNO

 

Adres pocztowy:

Al. Wojska Polskiego 21,

Miejscowość:

Leszno

Kod pocztowy:      05-084              

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak

Tel.: (0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax: (0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl

Ogólny adres zamawiającego (URL):

Adres profilu nabywcy (URL):

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak     nie X

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  biuletynie  zamówień publicznych?

 

TAK  X                 NIE   

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr  205995-2012 (dd/mm/rrrr)

 

wartość zamówienia (bez VAT)

 

17.412,65  euro

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                    

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                      X                 

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

  

 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

 

 

 

 

Kategoria usługi:                   nr

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:

Gmina Leszno

 

Główne miejsce realizacji dostawy

                              

 

Główne miejsce świadczenia usług

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                                   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  

Zawarcia umowy ramowej                                   

II.1.4)

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.

w tym:

1. ekrany projekcyjne – 3 szt.,

2. kontroler WLAN – 1 szt.,

3. komputer przenośny dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 5 szt.,

4. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem – 20 szt.,

5. punkty dostępowe będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej – 3 szt.,

6. router – 1 szt.,

7.szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów przenośnych, posiadająca funkcję ładowania baterii w zależności od rodzaju wybranego komputera przenośnego, ilość sztuk – 1 szt.,

8.tablica interaktywna – 1 szt.,

9. system do zbierania i analizowania odpowiedzi – 5 szt.,

10.  projektor krótkoogniskowy – 3 szt.,

11. głośniki komputerowe – 4 szt.

2. Parametry sprzętu zostały zawarte w pkt. 3 SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.

3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie sprzętu wg wskazań upoważnionej osoby z Zespołu Szkół Publicznych w Zaborowie, instalacja sprzętu i oprogramowania, aby można było korzystać w pełni z przedmiotu zamówienia.

4. Po wykonaniu instalacji sprzętu i oprogramowania, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu. Konkretny dzień przeprowadzenia szkolenia ustalony będzie na etapie realizacji umowy.

 

5. Sprzęt zostanie dostarczony do Zespołu Szkół Publicznych im. Powstańców 1863 Roku

w Zaborowie, ul. Stołeczna 182, 05-083 Zaborów.

6. Odbioru sprzętu dokona osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły.

7.  Sprzęt ma być nowy.

8.  Sprzęt ma być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.

9. Po dostarczeniu, zainstalowaniu i sprawdzeniu sprzętu, zostanie spisany protokół obioru, podpisany przez obydwie strony.

10. Odbioru sprzętu strony dokonają w ciągu 3 dni od dnia jego dostarczenia, zainstalowania i sprawdzenia jego prawidłowego działania.

11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:

       - deklarację CE dla każdego z dostarczonych sprzętów objętych niniejszym

            postępowaniem,

       - certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta sprzętu,

      - dokument potwierdzający spełnienie przez komputery przenośne wymogów normy

          Energy Star 5.0.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

- 32.35.12.00-0 – Ekrany

- 30.21.31.00-6 – Komputery przenośne

- 32.41.31.00-2 – Rutery sieciowe

- 48.70.00.00-5 – Pakiet oprogramowania użytkowego

- 30.23.31.90-9 – Kontroler dysku

- 32.42.40.00-1 – Infrastruktura sieciowa

- 39.13.40.00-0 – Meble komputerowe

- 38.65.21.00-1 – Projektory

- 30.23.20.00-4 – Sprzęt peryferyjny

-  -

-  -

Dodatkowe przedmioty

 

 

-  -

 

             


 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

 

Rodzaj  procedury

Przetarg nieograniczony       X

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem   

Dialog konkurencyjny       

 

Negocjacje bez ogłoszenia

Zamówienie z wolnej ręki

Zapytanie o cenę

Licytacja elektroniczna

 

 

 

 

 

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część Nr (jeżeli dotyczy):     Nazwa (jeżeli dotyczy):    ______________________________________________

 

V.1) Data udzielenia zamówienia:     15/10/2012 (dd/mm/rrrr)

V.2) Liczba otrzymanych ofert: 1

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Nazwa:

 

PHPU ZUBER Andrzej Zuber

 

Adres pocztowy:                    Ul. Krakowska 29c

Miejscowość:  Wrocław

Kod pocztowy: 50-424

Kraj/województwo: dolnośląskie

E-mail:

 

Tel.:

Adres internetowy (URL):

Fax:

 

V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE  PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ  (bez VAT)

Cena najtańszej oferty­­­­­­­­­­­­­­ - 73.560,00 zł netto; 90.478,80 zł brutto

Waluta: PLN

Cena wybranej oferty:  - 73.560,00 zł netto; 90.478,80 zł brutto

 

Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu:  99.943,00 zł netto, 122.929,89 zł brutto.

 

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii  europejskiej         

tak      nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   15/10/2012 (dd/mm/rrrr)

 Zatwierdził:

 Z up. Wójta

Grzegorz Banaszkiewicz

Z-ca Wójta

 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania
z  wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Zaborowie w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła.

 

 

została wybrana oferta złożona przez:    PHPU ZUBER Andrzej Zuber

                                                            Ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław

                      

Uzasadnienie:

Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium cena.

 

Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryterium oceny ofert to:

  • cena - waga kryterium - 100%,

            

Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty  nie zostały odrzucone z postępowania:

 

        

 

Nr oferty

Nazwa oferenta

Adres oferenta

Cena brutto

 

 

1.

HENWAR

Ul. Perzyńskiego 20

01-883 Warszawa

98.854,31 zł

 

2.

INCOM S.A.

ul. Mokronoska 6

52-407 Wrocław

122.929,89 zł

 

3.

Moje Bambino Sp. z o. o. S.K.A

Ul. Graniczna 46,

93-428 Łódź

107.177,18 zł

 

4.

PHPU ZUBER Andrzej Zuber

Ul. Krakowska 29c,

50-424 Wrocław

90.478,80 zł

 

5.

IT Config

Ul. Powstańców 69

05-870 Błonie

99.969,86 zł

 

 

                                                                                         Przewodniczący Komisji Przetargowej

                                                                                                      Grzegorz Banaszkiewicz

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2012-10-15 13:32:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Jaskulska
(2012-10-26 14:23:59)

 
 
liczba odwiedzin: 4575314

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X