przet. nr 1/2010 na zakup i dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego dla Urzędu Gminy w Lesznie
1/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa:
GMINA LESZNO
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
AL. WOJSKA POLSKIEGO 21
|
Kod pocztowy:
05-084
|
Województwo:
MAZOWIECKIE
|
Tel.:
(022)7258040
|
Faks:
(022)7258552
|
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.leszno.bipgminy.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
|
||
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna
Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić):
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,
sąd lub trybunał
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowegosamochodu osobowo - dostawczego dla Urzędu Gminy
w Lesznie. |
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roboty budowlane
|
Dostawy X
|
Usługi
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Słownik główny
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot
|
34.11.52.00-8
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
...-
...-
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: * nie X
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej(jeżeli dotyczy): tak nie X
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego): |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**
Okres w miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: // (dd/mm/rrrr)
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):
|
* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) orazopis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące:
- spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp,
- nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, - złożenie oferty zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególnie z warunkami technicznymi i warunkami wyposażenia zawartymi w pkt. 3 niniejszej specyfikacji, - w postępowaniu mogą brać udział tylko autoryzowani dealerzy danej marki-oferowanego pojazdu, - wykonawcy udzielą: - minimum 2 letniej gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów
- minimum 3 letniej gwarancji na lakier
- minimum 10 letniej gwarancji na perforację nadwozia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Oferta cenowa (załącznik nr 1)
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).
3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Dokument potwierdzając autoryzację dealera danej marki-oferowanego pojazdu.
6. Foldery (fotografie) oferowanego samochodu oraz opis techniczny.
7. Certyfikaty na pasy bezpieczeństwa.
8.Oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia, przy odbiorze przedmiotu umowy, dokumentu stwierdzającego iż oferowany przez Wykonawcę pojazd posiada homologację Ministerstwa Infrastruktury.
9.Oświadczenie, że wykonawcy udzielą następujących gwarancji:
- Minimum 2 letniej gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów
- Minimum 3 letniej gwarancji na lakier
- Minimum 10 letniej gwarancji na perforację nadwozia.
10. Wzór umowy leasingowej.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
|
|
Przetarg nieograniczony X
|
Przetarg ograniczony
|
Negocjacje z ogłoszeniem
|
Dialog konkurencyjny
|
Licytacja elektroniczna
|
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert***
|
|
Najniższa cena X
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5.
|
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie X
|
*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno pokój nr 22
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):
Data: 19/02/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 13:00
Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy - nr pok. 30
|
IV.3.5) Termin związania ofertą
Do: // (dd/mm/rrrr)
lub
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.7)Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak nie |
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina:
Miejsce:
|
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
|
Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-01-25 14:20:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-01-25 14:23:16)