Zapytanie ofertowe nr 1 dotyczy wycen nieruchomości w 2014 r. dla Gminy Leszno
Leszno, dnia 2014-01-22
IGK.271.3.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r. poz. 907/.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Leszno NIP: 118-17-89-539,
adres: Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno
reprezentowana przez Wójta Gminy - Pana Andrzeja Cieślaka
nr tel.: 22 725 80 05, fax: 22 725 85 52.
zaprasza do składania ofert na:
Wykonywanie wycen nieruchomości w 2014 roku dla Gminy Leszno.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp. |
Usługa wyceny nieruchomości: |
Planowana liczba wycen |
1. |
Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału.
|
45 |
2. |
Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu naliczenia tzw. opłaty planistycznej.
|
6 |
3. |
Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych , m.in.:
|
9 |
Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.
Operaty szacunkowe należy przedkładać: dla ustalenia opłaty planistycznej i adiacenckiej w jednym egzemplarzu, pozostałe w dwóch egzemplarzach.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
Wykonawcy powinni:
- posiadać uprawnienia w zakresie wyceny nieruchomości;
- posiadać wiedzę i doświadczenie, tzn. spełnić warunek - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa (max. dla dwóch podmiotów) operatów szacunkowych z całego zakresu rzeczowego będącego przedmiotem niniejszej oferty, tj.
a)wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału.
b)wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia tzw. opłaty planistycznej.
c)wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów
ustaw o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych , m.in.:
- sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali,
- przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności,
- aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego,
- ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne,
- wycena stawek czynszu za korzystanie z nieruchomości,
- wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Leszno,
- sporządzanie opinii o średniej wartości 1 m2 gruntu przed scaleniem i po scaleniu.
o wartości, co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego.
Zamawiający dokona oceny warunków na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
- Oferta cenowa (załącznik nr 1)
- Kserokopia uprawnień w zakresie wyceny nieruchomości.
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 2).
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania danej wyceny Zamawiający ustali każdorazowo odrębnym zleceniem.
- OPIS SPOSOBU WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Płatność nastąpi w ciągu 30 dni od daty wystawienia rachunku/faktury za wykonane zlecenie.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do dnia 31 stycznia 2014 roku do godz. 12:00.
- Oferta może być złożona za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@gminaleszno.pl,
- faksu na nr: 22 725 85 52,
- poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Leszno, Aleja
Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno.
-
Koperta powinna być oznaczona zapisem:
„OFERTA –WYCENA NIERUCHOMOŚCI”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
- cena - 100%
Punktacja na daną wycenę zostanie obliczona wg wzoru:
Ocena punktowa = cena minimalna x …….%
cena badana
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający prześle informację o wyborze do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Leszno: www.leszno.bipgminy.pl
Sporządziły: Agnieszka Kołnierzak
Wanda Zawadzka
Zatwierdził:
Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTY
.................., dnia..............
Wykonawca.............................................
tel/fax......................................................
e-mail:..................................................... Gmina Leszno
05-084 Leszno
Al. Wojska Polskiego 21
O F E R T A
Na wykonywanie wycen nieruchomości w 2014 roku dla Gminy Leszno
|
........................................., dn. ..................................
...................................................................
(podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)
1. Oświadczam, iż wykonam przedmiot zamówienia zgodnie z otrzymywanymi zleceniami
dotyczącymi wyceny nieruchomości.
2 . Oświadczam, że zawarte w „zapytaniu ofertowym” warunki akceptuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na ww. warunkach.
..........................................., dn. ..................................
...................................................................
(podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik Nr 2
do zapytania ofertowego
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
Adres Wykonawcy...........................................................................
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Usługi zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat |
Nazwa, adres Zleceniodawcy |
Data rozpoczęcia prac |
Data zakończenia prac |
Wartość robót (brutto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Należy załączyć dokumenty świadczące, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
..........................................., dn. ..................................
...................................................................
(podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)