☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Zapytanie ofertowe nr 1 dotyczy wycen nieruchomości w 2014 r. dla Gminy Leszno

 

Leszno, dnia 2014-01-22

IGK.271.3.2014
 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1

 

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r. poz. 907/.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 Gmina Leszno NIP: 118-17-89-539,

adres: Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno

reprezentowana przez Wójta Gminy - Pana Andrzeja Cieślaka

nr tel.: 22 725 80 05, fax: 22 725 85 52.

 

zaprasza do składania ofert na:

Wykonywanie wycen nieruchomości w 2014 roku dla Gminy Leszno.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

Lp.

 

Usługa wyceny nieruchomości:

Planowana liczba wycen

1.

Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału.

 

 

45

2.

Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu naliczenia tzw. opłaty planistycznej.

 

 

6

3.

Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych , m.in.:

  • sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali,
  •  przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego,
  • ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne,
  • wycena stawek czynszu za korzystanie z nieruchomości,
  • wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Leszno,
  • sporządzanie opinii o średniej wartości 1 m2 gruntu przed scaleniem i po scaleniu.

 

9

 

Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.

Operaty szacunkowe należy przedkładać: dla ustalenia opłaty planistycznej  i adiacenckiej     w jednym egzemplarzu, pozostałe w dwóch egzemplarzach.

 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.

Wykonawcy powinni:

  1. posiadać  uprawnienia w zakresie  wyceny nieruchomości;
  2. posiadać wiedzę i doświadczenie, tzn. spełnić warunek - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa (max. dla dwóch podmiotów) operatów szacunkowych z całego zakresu rzeczowego będącego przedmiotem niniejszej oferty, tj.

a)wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału.

      b)wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia tzw. opłaty planistycznej.

      c)wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów
      ustaw o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych , m.in.:

  • sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali,
  •  przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego,
  • ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne,
  • wycena stawek czynszu za korzystanie z nieruchomości,
  • wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Leszno,
  • sporządzanie opinii o średniej wartości 1 m2 gruntu przed scaleniem i po scaleniu.

             o wartości, co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego.

 

Zamawiający dokona oceny warunków na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
  1. Oferta cenowa (załącznik nr 1)
  2. Kserokopia uprawnień w zakresie wyceny nieruchomości.
  3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 2).

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania danej wyceny Zamawiający ustali każdorazowo odrębnym zleceniem.

 

  1. OPIS SPOSOBU WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Płatność nastąpi w ciągu 30 dni od daty wystawienia rachunku/faktury za wykonane zlecenie.

 

      VI.      MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 Ofertę należy złożyć do dnia 31 stycznia 2014 roku do godz. 12:00.

  1. Oferta może być złożona za pośrednictwem:

      -  poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@gminaleszno.pl

      -  faksu na nr: 22 725 85 52,

      -  poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na  adres: Urząd Gminy Leszno, Aleja
         Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno.

  1. Koperta powinna być oznaczona zapisem: 
    „OFERTA –WYCENA NIERUCHOMOŚCI”

       3.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.  Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
     ofertę.

5.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

  1. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:

     - cena - 100%                            

            Punktacja na daną wycenę zostanie obliczona wg wzoru:                    

Ocena punktowa = cena minimalna  x …….%

                                 cena badana

                                                    

Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 

               

 VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający prześle informację o wyborze do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Leszno: www.leszno.bipgminy.pl

 

 

 

 

 

Sporządziły: Agnieszka Kołnierzak

                     Wanda Zawadzka

 

 

 

 

                                                               Zatwierdził:

                                                              Wójt Gminy Leszno

                                                               Andrzej Cieślak

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTY

 

                                                                                  .................., dnia..............

Wykonawca.............................................

 

tel/fax......................................................

 

e-mail:.....................................................                          Gmina Leszno

05-084 Leszno
                                                                                      Al. Wojska Polskiego 21

 

O F E R T A

Na wykonywanie wycen nieruchomości w 2014 roku dla Gminy Leszno

 

 

Lp

 

Usługa wyceny nieruchomości:

Planowana liczba wycen

Cena jednostkowa brutto

Wartość

 

1.

Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału.

 

45

 

 

 

2.

Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu naliczenia tzw. opłaty planistyczna.

 

6

 

 

 

3.

Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustaw o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych , m.in.:

  • sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali,
  •  przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego,
  • ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne,
  • wycena stawek czynszu za korzystanie z nieruchomości,
  • wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Leszno,
  • sporządzanie opinii o średniej wartości 1 m2 gruntu przed scaleniem i po scaleniu.

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

........................................., dn. ..................................                               

...................................................................

                                                                                                                                     (podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

1. Oświadczam, iż wykonam przedmiot zamówienia zgodnie z otrzymywanymi zleceniami   

    dotyczącymi wyceny nieruchomości.

2 . Oświadczam, że zawarte w „zapytaniu ofertowym” warunki   akceptuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na ww. warunkach.

 

           

..........................................., dn. ..................................                               

 

 

 

...................................................................

                                                                                                                                     (podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            Załącznik Nr 2

do zapytania ofertowego

 

Nazwa Wykonawcy..........................................................................

 

Adres Wykonawcy...........................................................................

 

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na co najmniej 50 000 zł brutto łącznie dla całego zakresu rzeczowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Usługi zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat

Nazwa, adres Zleceniodawcy

Data rozpoczęcia prac

Data zakończenia prac

Wartość robót (brutto)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Należy załączyć dokumenty świadczące, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

 

..........................................., dn. ..................................                               

 

 

 

...................................................................

                                                                                                                                     (podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-01-23 12:12:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-01-23 12:15:44)

 
 
liczba odwiedzin: 4575393

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X