Przetarg nr 9/2010 - Urządzenie centrum wsi Leszno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa:
GMINA LESZNO
|
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno
|
||
Miejscowość: LESZNO
|
Kod pocztowy:
05-084
|
Województwo:
MAZOWIECKIE
|
Tel.: (0 22) 725 80 05
|
Faks: (022) 725 85 52
|
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna
Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić):
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,
sąd lub trybunał
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie centrum wsi Leszno.
|
|||
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
|||
Roboty budowlane X
|
Dostawy
|
Usługi
|
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
|
|||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Urządzenie centrum wsi Leszno.
2. Zadanie pn. „Urządzenie centrum wsi Leszno” polega na wykonaniu remontu placu znajdującego się między Al. Wojska Polskiego a ul. Sochaczewską. Na części placu powstanie parking dla samochodów z wjazdem od Al. Wojska Polskiego. Na placu wykonana zostanie powierzchnia
z kostki betonowej ozdobnej, kostki betonowej, kostki granitowej, zostaną zamontowane ławki żeliwne ozdobne, latarnie uliczne ozdobne, słupki przeszkodowe ozdobne, maszty flagowe, kosze ozdobne na śmiecie, kraty stalowe. Zostaną usunięte stare drzewna i nasadzone nowe drzewa oraz krzewy ozdobne. 3.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej wykonania
i odbioru robót, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz projekcie budowlanym. 4. Zamawiający zastrzega sobie, aby był zachowany w wykonawstwie oraz zastosowanych materiałach styl „retro”.
5. Przewiduje się zamontowanie wiaty przystankowej dwumodułowej stalowej ze ścianami ze szkła hartowanego z dachem z polikarbonatu - winna być stylizowana w stylu „retro”, co ma stanowić właściwe połączenie z zastosowanymi słupami oświetleniowymi ozdobnymi, słupami przeszkodowymi ozdobnymi, ławkami żeliwnymi ozdobnymi, koszami ozdobnymi.
6. Przewiduje się zastosowanie słupów oświetleniowych stylizowanych np. typu P wykonanych
z rury stalowej zredukowany w maszcie - 2x ramię + 2xoprawa L/D 600/500 typu np. 04MH-70W + 2x lampa HQI-E70. 7. Przewidziana kostka granitowa szara 8/11 winna posiadać przebarwienia beżowe.
8. Przewidywana jest w projekcie kostka betonowa ozdobna gr. 6 cm - dla ciągu pieszego - głównego. Przewiduje się zastosowanie dwóch kolorów kostki tj. koloru Jesieni, natomiast pasy poprzeczne koloru Pastello. Użyte obrzeża powinny być w kolorze kostki ozdobnej.
9. UWAGA!!! Zastosowanie wszystkich materiałów, urządzeń, sprzętu tj. kostek betonowych ozdobnych, kostek betonowych, kostki granitowej, słupków przeszkodowych ozdobnych, ławek żeliwnych ozdobnych, masztów flagowych, słupów oświetleniowych ozdobnych, lamp-opraw oświetleniowych ozdobnych, koszy ozdobnych na śmiecie, krat stalowych, itp. w przypadku zastosowania innych niż w dokumentacji projektowej wymaga wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu ofert materiałowych, urządzeń i sprzętu (z atestami i deklaracjami zgodności) w celu uzyskania zatwierdzenia dla wbudowania lub montażu.
Zamawiający, ma prawo dokonać stosownych zmian w zastosowanych materiałach, urządzeniach, sprzęcie w celu uzyskania założonego efektu wizualnego.
Spełnienie w/w wymogów jest podstawą do rozpoczęcia robót. Wykonawca winien w złożonej ofercie dla poszczególnych wycen jednostkowych uwzględnić wszystkie w/w wymogi materiałowe jak i zastosowania właściwych urządzeń i sprzętu, a także walorów ozdobnych.
10. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne
w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub „równoważne”. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie.
Materiały, dla których przewidziano styl „retro” (ozdobny) przed ich zamontowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego.
Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz Producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym.
Urządzenia i materiały inne niż proponowane w projekcie będą wymagały na etapie budowy wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
W celu porównania ofert oraz późniejszych rozliczeń z przyszłym Wykonawcą, Zamawiający nie wymaga, by na etapie przetargu zmieniano opisy pozycji kosztorysów ofertowych
w przypadku kalkulacji przez Wykonawców urządzeń i materiałów innych Producentów (o oznaczeniach typu urządzeń czy materiałów innych niż wymienione w dokumentacji projektowej). 11. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PODWYKONASTWO TYLKO DLA ROBÓT ENERGETYCZNYCH I OGRODNICZYCH.
|
|||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|||
|
Słownik główny
|
||
Główny przedmiot
|
45.23.30.00-9
|
||
Dodatkowe przedmioty
|
45.23.30.00-9
45.40.00.00-1
|
||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: 1) nie X
|
|||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej(jeżeli dotyczy): tak nie X
|
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)
Okres w miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 15/10/2010 (dd/mm/rrrr)
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):
24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia tak nie X
|
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW3)
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zadanie o wartości min. 1.000.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności realizowane ze środków przyznawanych z unii europejskiej, - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności ułożenie nawierzchni jezdni, chodników, ścieków z kostki betonowej dla 2 zadań o powierzchni min. 12.000 m2 każde, dla 1 zadaniao powierzchni min. 5.000 m2 , - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności wykonanie robót odwodnieniowych o wartości min. 200.000,00 zł. III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy
posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót drogowych. Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, powinien mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót
posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót elektrycznych. Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, powinien mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót
posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu (np. wykształcenie) w specjalności robót ogrodniczych. Wymagane jest minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie
zamówienia - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. (dokument ten dostarczy tylko wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca przed podpisaniem umowy). |
3) Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):
koncesję, zezwolenie lub licencję
X wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanychw okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
sprawozdanie finansowe w całości / wczęści , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/ rok obrotowe/-y
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
X opłaconąpolisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
X oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
X aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
X aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
|
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
|
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):
próbki, opisy lub fotografie
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji
inne dokumenty
|
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy pzp.
3. Wypełnione kosztorysy ofertowe i kalkulacje.
4. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie, a także karty katalogowe.
5. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć parametry oraz dane techniczne.
|
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie X
tak - należy przedłożyć \ nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
|
|
Przetarg nieograniczony X
|
Przetarg ograniczony
|
Negocjacje z ogłoszeniem
|
Dialog konkurencyjny
|
Licytacja elektroniczna
|
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)
|
|
Najniższa cena X
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5.
|
Znaczenie
|
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie
|
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak X nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych
polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla
zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. |
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno-
pok. 22 |
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):
Data: 17/06/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00
Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30
|
IV.4.5) Termin związania ofertą
Do: // (dd/mm/rrrr)
lub
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.7)Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):
Licytacja jednoetapowa czas trwania:____________________________
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak nie |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina:
Miejsce:
|
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny brutto podanej w ofercie.
|
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskieEuropejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub częścizamówienia
tak nie X
|
4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.
5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.
6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-01-31 11:57:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-01-31 11:58:46)