☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

6/2008 Sporządzanie wycen nieruchomości

Nr sprawy: 6/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane                                        publikacja obowiązkowa      

Dostawy                                                publikacja nieobowiązkowa

Usługi                              X                        

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Leszno, Al. Wojska Polskiego 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak

Tel.:

 

(0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax:

(0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X  Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

 

Sporządzanie wycen:

1)      wycena wartości nieruchomości, służąca naliczeniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

2)      wycena wartości nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży,

3)      wycena wartości nieruchomości zabudowanych w celu sprzedaży,

4)      wycena wartości lokali mieszkalnych w celu sprzedaży,

5)      wycena wartości do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Gminy,

6)      wycena wartości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego na własność nieruchomości stanowiącej własność Gminy,

7)      wycena wartości do ustalenia opłaty adiacenckiej,

8)      wycena wartości 1m2 działek przejętych pod drogi gminne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                      

(b) Dostawy                                  

(c) Usługi                                 X   

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

 

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

Gmina Leszno

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                    Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

Do oferty /załącznik nr 1/ zostaną dołączone następujące dokumenty:

-         aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego dokładnie w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-         oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),

-         dokument uprawniający do wykonywania zawodu – Rzeczoznawcy Majątkowego,

-         zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

-         wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat wycen, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 3.

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

70.00.00.00-1

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

   70.10.00.00-2

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

                                                                                               

                                                                                               

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  od dnia podpisania umowy (dd/mm/rrrr) lub zakończenia do dnia 31.12.2008 r. (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)                                                                                               

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

V. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                                  

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie    X

Kryteria

Cena – 100% w tym:

a)       jedna wycena wartości nieruchomości, służąca naliczeniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 40%,

b)       jedna wycena wartości nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży - 5%,

c)        jedna wycena wartości nieruchomości zabudowanych w celu sprzedaży - 5%,

d)       jedna wycena wartości lokali mieszkalnych w celu sprzedaży – 5%,

e)       jedna wycena wartości do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność gminy – 5%.

f)        wycena wartości w celu przekształcenia użytkowania wieczystego na własność nieruchomości stanowiącej własność Gminy - 10%,

g)       wycena wartości do ustalenia opłaty adiacenckiej - 15%,

h)       wycena wartości 1m2 działek przejętych pod drogi gminne - 15%.

 

 

 

 

 

 

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

 

Opłata (o ile dotyczy)                    Waluta:      

Warunki i sposób płatności:                                                                  

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  04/02/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 12.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                          X                       

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     04/02/2008 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 12.30

Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   21/01/2008 (dd/mm/rrrr)

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 14:56:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 14:57:52)

 
 
liczba odwiedzin: 4575143

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X