☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł o przet. nr 17/2013Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: ?Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno?, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ? Europejskiego Funduszu Społecznego

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 69 części.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     

 Dostawy                                 

 Usługi                     X                

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 69 części.

Usługi edukacyjne realizowane będą w 2 szkołach podstawowych, dla których Gmina Leszno jest organem prowadzącym, tj. w Szkole Podstawowej im Stefana Batorego w Lesznie, ul. Leśna 13 i w Szkole Podstawowej im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182 – w okresie od 1.10.2013r. do 30.06.2014r.

Usługi edukacyjne będą realizowane w ramach dwóch zadań ww. Projektu:  Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie; Zadanie 3. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie

 

Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17).

 

Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji:

  1. 450 godzin zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin, w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 180 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014;
  2. 330 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie,  9 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 60 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 2 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014;
  3. 450 godzin zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 15 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie;
  4. 540 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, z tego: 300 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 10 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 240 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 8 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014;
  5. 300 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, z tego: 180 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 120 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 4 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014.

 

Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy – trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów
z częstotliwością 1 raz w tygodniu.

Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć.

 

Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji w szkołach podstawowych i podział na części przedmiotu zamówienia:

 

Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie

 

Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;

Część 2: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;

Część 3: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;

Część 4: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;

Część 5: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;

Część 6: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;

Część 7: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;

Część 8: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;

Część 9: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Część 10: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;

Część 11: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;

Część 12: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;

Część 13: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;

Część 14: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;

Część 15: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;

Część 16: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;

Część 17: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;

Część 18: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Część 19: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;

Część 20: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;

Część 21: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;

Część 22: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;

Część 23: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;

Część 24: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;

Część 25: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;

Część 26: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;

Część 27: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Część 28: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;

Część 29: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 11;

Część 30: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 12;

Część 31 : przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 13;

Część 32: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;

Część 33: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;

Część 34: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;

Część 35: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;

Część 36: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;

Część 37: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;

Część 38:przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;

Część 39: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;

Część 40: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;

Część 41: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;

Część 42: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Część 43: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;

Część 44: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;

Część 45: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;

Część 46: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;

Część 47: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;

Część 48: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;

Część 49: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;

Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie

Część 50: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;

Część 51: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcj, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;

Część 52: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;

Część 53: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;

Część 54: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;

Część 55: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;

Część 56: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;

Część 57: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;

Część 58: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;

Część 59: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;

Część 60: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;

Część 61: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;

Część 62: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;

Część 63: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;

Część 64: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 7;

Część 65: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 8;

Część 66: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;

Część 67: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;

Część 68: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;

Część 69: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4.

Obowiązki wykonawcy:

1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest:

1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,

2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy,

3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,

4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,

5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów,

6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury,

7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale.

8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą,

9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),

10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,

11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew

Kwalifikacje wykonawcy:

1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.

Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);

 

w zakresie części zamówienia:

  • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji)  – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
  • 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym;
  • 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;

 

  • 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) – osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne – wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym – studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.

 

Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy – 3 lata.

 

Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców
w realizacji przedmiotu umowy.

. Golczewo sierpień 2009 r.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak       nie  X dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Słownik główny

Główny przedmiot

80.10.00.00- 5 Usługi szkolnictwa podstawowego

80.41.00.00- 1 Różne usługi szkolne

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak X     liczba części:        1)     nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  30/06/2014 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X
 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

      - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

       -  posiadają wiedzę i doświadczenie

        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

 

 

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku      ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 

 - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadanie wykwalifikowanej kadry zdolnej do realizacji przedmiotu zamówienia
w zakresie poszczególnych części zamówienia i wg następujących kwalifikacji:

Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.

Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400)

 

w zakresie części zamówienia:

  • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji)  – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
  • 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym;
  • 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;

 

  • 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) – osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne – wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym – studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.

 

Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy – 3 lata.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

 

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

X potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

     

 wykaz robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te  zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

 

   określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

       lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych  niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub

       złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami;

 

 

 opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
      lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę
     lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

 

X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

 

   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

       środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

        upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
       o udzielenie zamówienia;

 

  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,

zasobami których będzie dysponował wykonawca:

   sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

        zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,

        a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów

        określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata/rok

        obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

          środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
         przed  upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia;

 

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 u st. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
      z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych

        podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

        podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż
     6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;

 

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
   o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom,  należy przedłożyć:

 

  próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać  poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

 

  zaświadczenie  niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji.

 

 inne dokumenty

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Oferta cenowa (załącznik nr 1).
  2. W celu potwierdzenia uprawnień – wykaz dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

 

 

III.7)

 ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

       -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla

             zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,

         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24.


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  19/09/2013   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak X    nie   

Wójt Gminy Leszno- Andrzej Cieślak



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-08-23 15:07:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-08-23 15:11:25)

 
 
liczba odwiedzin: 4575361

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X