19/2008 Wykonanie odwodnienia budynku Zespołu Szkół Publicznych i hali sportowej w Zaborowie
Nr sprawy: 19/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X publikacja obowiązkowa
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO |
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Leszno, Al. Wojska Polskiego 21 |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Marzena Chaładyniak, Ewelina Bartosiewicz |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
||
E-mail: |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Wykonanie odwodnienia budynku Zespołu Szkół Publicznych i hali sportowej w Zaborowie |
|||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
|||||||
(a) Roboty budowlane X |
(b) Dostawy |
(c) Usługi |
|||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
X |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
|||
|
|||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Ul. Apteczna, Feliksów |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług |
|||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
|||||||
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||||||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
Umowa ramowa z jednym wykonawcą |
||||||
Czas trwania umowy ramowejOkres w latach: lub miesiącach: |
|||||||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||||||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Zgodnie z Specyfikacja Techniczną, przedmiarem robót i projektem budowlanym. |
|||||||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego a. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zał. nr 2. wypełniony kosztorys ofertowy, zał. nr 3. kopia uprawnień kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnej, który będzie nadzorował wykonanie prac objętych zamówieniem oraz potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, zał. nr 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 5. w przypadku zatrudnienia podwykonawców, należy dołączyć wykaz podwykonawców oraz opisać zakres przydzielony im do wykonania. Podwykonawcy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności |
|||||||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|||||
Główny przedmiot |
45.23.13.00-8 |
|
|||||
Dodatkowe przedmioty |
|
- - - - - - |
|||||
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X |
|||||||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
|||||||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany X Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia lub zakończenia 27/08/2008 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonywana na podstawie zasady spełnia / niespełna warunki opisane w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
V. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatności: |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 14/07/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
X Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 14/07/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.30 Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32 |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/06/2008 (dd/mm/rrrr) |