5/2009 poprawa gminnego układu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 580 i 579
5/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie dotyczy
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA LESZNO |
||
Adres pocztowy: |
||
Miejscowość: AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: MAZOWIECKIE |
Tel.: (022)7258040 |
Faks: (022)7258552 |
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.leszno.bipgminy.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
||
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa gminnego układu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 580 i 579 |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 15/10/2009 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 6.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 6.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 66124021641111000035668495 w banku PEKAO S.A. I O w Błoniu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 6.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30. 6.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 3 czerwca 2009 r., do godz. 1500. 6.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które 6.6. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże 6.7. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia 6.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 6.9. Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy, który nie odpowie na wezwanie w trybie art. 26 ust.3 ustawy pzp o uzupełnieniu treści oferty. |
* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto) każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania d. Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia: · Budowlane w specjalności roboty drogowe oraz dla robót elektrycznych i melioracyjnych wynikających z projektu na przebudowę ulic jw. Wskazany kierownik budowy i kierownicy robót winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, · min. 1 geodetą posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami w branżach innych niż drogowa. e. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): f. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto każde, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 6. wypełniony kosztorys ofertowy, zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 10. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, zał. nr 11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, zał. nr 12. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem |
Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert*** |
|
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie X |
*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno pokój nr 22 |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: |
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 04/06/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): |
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): |
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): |
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): |
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): etap nr czas trwania etapu Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): |
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach programu RPO WM 2007-2013 działanie 3.1 - infrastruktura drogowa. |