☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

5/2009 poprawa gminnego układu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 580 i 579

5/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X       Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                  

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

AL. WOJSKA POLSKIEGO 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.:

(022)7258040

Faks:

(022)7258552

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.leszno.bipgminy.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa gminnego układu komunikacyjnego łączącego drogi wojewódzkie nr 580 i 579

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Projekcie Budowlanym (tom I – Projekt Zagospodarowania Terenu oraz w tomie II – Projekt Architektoniczno-Budowlany.).

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.23.30.00-9

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.11.12.00-0

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak      liczba części:        *        nie X 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

         

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

Okres w miesiącach:    lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  15/10/2009 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

6.1.  Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

 

 

 

6.2.  Wadium może być wniesione w następujących formach:

-     pieniądzu, na rachunek bankowy nr 66124021641111000035668495 w banku PEKAO S.A. I O w Błoniu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-     gwarancjach ubezpieczeniowych,

-     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.3.  Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30.

6.4.  Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 3 czerwca 2009 r., do godz. 1500.

6.5.  Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które
w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

6.6.  Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże
do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub
po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.

6.7.  Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia
o wycofaniu się.

6.8.  Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

6.9.  Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy, który nie odpowie na wezwanie w trybie art. 26 ust.3 ustawy pzp o uzupełnieniu treści oferty.

 

 

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

 

 

 

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.          O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a.        Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b.       Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c.        Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto) każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz potwierdzeniem dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie.

d.       Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia:

·        Budowlane w specjalności roboty drogowe oraz dla robót elektrycznych i melioracyjnych wynikających z projektu na przebudowę ulic jw. Wskazany kierownik budowy i kierownicy robót winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej,

·        min. 1 geodetą posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji
do celów projektowych robót drogowych,

 

Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami w branżach innych niż drogowa.

 

e.        Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

f.         Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:

zał. nr 1.        pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

zał. nr 2.        wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto każde,

zał. nr 3.        dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,

zał. nr 4.        wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

zał. nr 5.        kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,

zał. nr 6.        wypełniony kosztorys ofertowy,

zał. nr 7.        aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 8.        aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 9.        aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 10.    aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 11.    aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 12.    dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno pokój nr 22


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  04/06/2009   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce:                                                                                           

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach programu RPO WM 2007-2013 działanie 3.1 - infrastruktura drogowa.

 

 

Wytworzył:
Ewelina Bartosiewicz
Udostępnił:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:12:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:13:15)

 
 
liczba odwiedzin: 4575190

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X