☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet. 21/2013 świadczenie usług transportowych z zakresu dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkoły

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych z zakresu dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     

 Dostawy                                 

 Usługi                               X      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. świadczenie usług transportowych

z zakresu dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkoły.

1) transportem objętych będzie obecnie dziewięcioro dzieci niepełnosprawnych z następujących miejscowości: Leszno, Zaborówek, Zaborów, Wyględy. Dzieci dowożone będą do szkół i odwożone do domów.

    Szczegółowo transportem będą objęci:

    a. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Białutki, ul. Błońska dowóz do Ośrodka Szkolno
          -    Wychowawczego w Lesznie, ul. Sochaczewska 4.

    b. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Wyględy, ul. Stołeczna dowóz do Ośrodka Szkolno
          – Wychowawczego w Lesznie, ul. Sochaczewska 4.   

    c. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Zaborówek, ul. Stołeczna  dowóz do Ośrodka Szkolno
         -Wychowawczego w Lesznie, ul. Sochaczewska 4.

    d. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Zaborów, ul. Leśna dowóz do Ośrodka Szkolno
         -Wychowawczego w Lesznie, ul. Sochaczewska 4.

    e. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Leszno, ul. Błońska dowóz do Szkoły Podstawowej Nr 2
         z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu, ul. Narutowicza 21.

    f.  Dziecko zamieszkałe w miejscowości Leszno, ul. Fabryczna dowóz do Gimnazjum w Błoniu,  
        ul. Okrzei 3.

    g.  Dziecko zamieszkałe w miejscowości Leszno, ul. Młynarska dowóz do Szkoły Podstawowej
         nr 2 w Błoniu,  ul. Narutowicza 21.

    h. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Leszno, ul. Błońska dowóz do Gimnazjum w Błoniu,  
         ul. Okrzei 3.

     i. Dziecko zamieszkałe w miejscowości Wyględy, ul. Cisowa dowóz do Szkoły Podstawowej   
        Specjalnej nr 147 w Warszawie.

 

2) Ogólna ilość km w skali dnia to 208 km.

3) Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w czasie transportu.

4) W trakcie trwania umowy ilość dzieci może ulec zmianie, zmniejszeniu np. w przypadku zakończenia szkoły przez dziecko lub zwiększeniu ilości dzieci. Wraz ze zwiększeniem ilości dzieci może zostać dodatkowo wprowadzona inna miejscowość lub miejsce dowożenia dziecka.

5) Transport realizowany będzie w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania dzieci do szkoły
i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania.

6) Dzieci będą odbierane przez Wykonawcę od rodziców/opiekunów prawnych spod domu
o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu do szkoły odprowadzane przez Wykonawcę na salę lekcyjną.

Po zakończeniu zajęć dzieci będą odbierane przez Wykonawcę z sali lekcyjnej i po dowiezieniu pod dom przekazywane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób.

7) Dzieci powinny być dowiezione do szkoły i placówki szkolno - wychowawczej, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć, głównie na godzinę 8.00.

8) Dzieci ze szkoły będą odbierane bezpośrednio po zakończeniu swoich zajęć lekcyjnych.

9) Środki transportu, którymi świadczona będzie usługa muszą posiadać ubezpieczenie OC
i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, nie mogą to być pojazdy starsze niż 10 lat.

10) Ze względu na rodzaj zamówienia Zamawiający zastrzega, aby przewóz wszystkich dzieci na trasie dom - szkoła - dom odbywał się tym samym środkiem transportu oraz aby w trakcie realizacji umowy był ten sam kierowca/opiekun.

11) W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa.

12) Zamawiający zastrzega, że w trakcie trwania umowy może być konieczność dowożenia dziecka na wózku inwalidzkim, wtedy Wykonawca zapewni samochód, który będzie posiadał wszelkie konieczne zabezpieczenia do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim.

13) Szacowana ilość km w trakcie obowiązywania umowy to: około 190 dni x 208 km w ciągu dnia  = 39.520 km.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak X      nie
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

W trakcie trwania umowy ilość dzieci może ulec zmianie, zmniejszeniu w przypadku zakończenia szkoły przez dziecko lub zwiększeniu ilości dzieci. Wraz ze zwiększeniem ilości dzieci może zostać dodatkowo wprowadzona inna miejscowość, miejsce dowożenia dziecka.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

60.13.00.00-8

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak      liczba części:        1)        nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  31/12/2014(dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczą

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

       - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

       czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – posiadanie

       licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydana przez Starostę

       Powiatowego.

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

       - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed   

       upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

       - w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym

       przedmiot zamówienia.

      

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku    

  -   dysponują minimum dwoma maksymalnie 10 letnimi samochodami, które będą
             służyły do realizacji niniejszego zamówienia z ubezpieczeniem OC i NW oraz aktualnymi
             badaniami technicznymi dopuszczającymi pojazd do ruchu,

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

          -  posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,

             że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
              działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

3)  Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

X koncesję, zezwolenie lub licencję

 

 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 

X  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

X wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

 

 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y

 

  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

X  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):

 

  próbki, opisy lub fotografie

 

 opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

 

 zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

 

 inne dokumenty

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa - załącznik Nr 1

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie X

 

tak    -  należy przedłożyć  \  nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

 

Znaczenie

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

         -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla

             zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,

  • z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
  • w trakcie trwania umowy ilość dzieci może ulec zmianie, zmniejszeniu w przypadku
    zakończenia szkoły przez dziecko lub zwiększeniu ilości dzieci. Wraz ze zwiększeniem ilości dzieci może zostać dodatkowo wprowadzona inna miejscowość, miejsce dowożenia dziecka.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno - pok. nr 24


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  21/11/2013   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości …Nie dotyczy…. ceny brutto podanej w ofercie.

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak      nie X

 

 

 

Wójt Gminy Leszno - Andrzej Cieślak



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

 

 

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-11-13 15:33:51)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-11-13 15:36:23)

 
 
liczba odwiedzin: 4575365

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X