☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno

 

 
 
 
 
Leszno, dnia 20 lipca 2011 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
Zamówienie Publiczne nr 9/2011
 
 
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
 
 
 
Przetarg nieograniczony na:
 
dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno.
 
 
 
 
 
 
 
SIWZ zawiera:
           
Część   I           Instrukcja dla wykonawców
Część   II         Oferta z wzorami załączników
Część III         Projekt umowy           
 
 
 
 
 
                                                                                                  ZATWIERDZIŁ:
 
                                                                                                Wójt Gminy Leszno
                                                                                                   Andrzej Cieślak
 
 
 
 
 
Część I
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
 
Gmina Leszno zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno.
 
1. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Gmina Leszno
Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, powiat warszawski zachodni.
 
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) poniżej kwot,
o których mowa w art. 11 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Dostawy oleju grzewczego będą realizowane do kotłowni olejowych znajdujących się
w obiektach należących do Gminy Leszno
, są to:
1.      Zespół Szkół Publicznych w Zaborowie, ul. Stołeczna 182 - pojemność zbiornika - 10.000 l.
2.      Świetlica w Zaborowie, ul. Kujawskiego 5 - pojemność zbiornika - 4.000 l.
3.      Budynek oświatowy (oddział przedszkolny) w Czarnowie, Czarnów 8 - pojemność zbiornika - 4.000 l.
4.      Budynek komunalny w Lesznie, ul. Inżynierska 3 - pojemność zbiornika - 3.000 l.
5.      Budynek OSP w Zaborowie, ul. Stołeczna 180 - pojemność zbiornika - 1.000 l.
6.      Przedszkole w Zaborowie, ul. Szkolna - pojemność zbiornika - 2.000 l.
Dostawa obejmować będzie około 120.000 l, w okresie od dnia podpisania umowy do
30 czerwca 2012 r.
Zamówienia będą realizowane wg potrzeb danej jednostki i dokonywane przez osobę zarządzającą obiektem lub przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
 
3.2. Parametry i właściwości oleju opałowego nie mogą być gorsze niż:
- Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
- Temp. zapłonu nie niższa niż 56°C
- Gęstość w temp. 15°C, max 860 kg/m3
- Temperatura płynięcia, max. -20°C
- Lepkość kinematyczna w temp. 20°C, max. 6,00 mm2/s
- Skład frakcyjny do 250°C destyluje, max. 65% (V/V)
- Skład frakcyjny do 350°C destyluje, min. 85%(V/V)
- Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
- Zawartość siarki nie więcej niż 0,10%(m/m)
- Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg
- Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%(m/m)
- Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01%(m/m)
- Barwa - czerwona
3.3. Zamawiający zastrzega sobie, że czas oczekiwania na dostawę od chwili zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 h.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego ustalenia z przedstawicielem Zamawiającego
i powiadomienia co do konkretnego terminu dostarczenia partii oleju
(dzień i godzina).
 
4. Termin wykonania zamówienia.
 
1. Termin obowiązywania umowy od dnia jej podpisania do 30 czerwca 2012 r.
2. Zamówienia będą realizowane wg potrzeb danej jednostki, przez osobę zarządzającą obiektem lub przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
 
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. Spełniają poniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy:
        5.1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot
       zamówienia, czyli dostawy oleju grzewczego do budynków użyteczności publicznej.
 5.1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - przynajmniej jedną autocysterną
       służącą do przewozu oleju opałowego, wyposażoną w elektroniczne liczniki pomiarowe
       i wąż wydawczy o długości co najmniej 40 mb.
5.2. Spełniają wszystkie ustawowe warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy tzn. nie podlegają na jego podstawie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie formuły spełnia lub nie spełnia.
5.4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
 
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
6.1. Oferta cenowa /załącznik nr 1/, w której należy podać cenę netto i brutto 1 litra oleju grzewczego oraz szczegółowe wyliczenie tej ceny na dzień 22 lipca 2011 r.
Bazą do wyliczenia ceny ofertowej na w/w dzień stanowi cena za 1 litr oleju podana na stronie internetowej producenta.
W cenę należy wliczyć koszty transportu do wskazanych obiektów.
6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).
6.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).
6.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, czyli dostawy oleju grzewczego do budynków użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.6. Certyfikat lub inny dokument wystawiony przez producenta świadczący o prowadzeniu działalności związanej z dystrybucją oleju opałowego.
6.7. Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. spełnienie warunku
o dysponowaniu sprzętem, w tym przynajmniej jedną autocysterną
służącą do przewozu oleju opałowego, wyposażoną w elektroniczne liczniki pomiarowe i wąż wydawczy o długości
co najmniej 40 mb.
6.8. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę upustu należy złożyć deklarację, że
w przypadku zakupu przez Zamawiającego partii oleju, Wykonawca zastosuje ten sam schemat obliczenia ceny ofertowej netto tj. cena producenta podana w Internecie na dany dzień sprzedaży, minus zaoferowany w ofercie upust.
 
      ZASADY SPEŁNIENIA WARUNKÓW ORAZ DOSTARCZANIA DOKUMENTÓW
      PRZEZ WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNĄ OFERTĘ LUB
      ZATRUDNIAJĄCYCH PODWYKONAWCÓW
Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcamilub składanie wspólnych ofert tzw. Konsorcjum.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać tę część w ofercie (załącznik nr 1).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załączniki
o numerach: 6.2.; 6.3.; 6.5 powinny zostać złożone przez każdego z Wykonawców osobno.
Pozostałe dokumenty muszą być złożone przynajmniej przez jednego wykonawcę składającego wspólną ofertę. Warunki musi spełnić przynajmniej jeden z  wykonawców składających wspólną ofertę.
Wykonawcy składający wspólną ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w przypadku zatrudnienia podwykonawców części zamówienia, które będzie przez nich wykonywane.
                         
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający i wykonawcy będą porozumiewać się na piśmie.
7.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego, faksem lub drogą elektroniczną.
7.3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Kołnierzak - inspektor ds. zamówień publicznych oraz w sprawach technicznych - Pan Mieczysław Mandes pracownik ds. transportu nr tel. (0 22) 725-80-05
wew. 112, 0 508 488 406.
 
8. Wymagania dotyczące wadium.
Nie dotyczy.
 
9. Termin związania z ofertą.
9.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
10.Opis sposobu przygotowania oferty.
10.1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
10.2.Wykonawcy składają ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
10.3.Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
10.4.Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski.
10.5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania firmy.
10.6.Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej
przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
10.7.Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a całość zszyta trwale.
10.8.Wszystkie poprawki muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
10.9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10.10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
10.11.Strony oferty, na których znajdują się informacje zastrzeżone, należy wskazać w osobnym dokumencie, który powinien znajdować się na samym początku złożonej oferty.
10.12.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10.13.Wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
10.14.Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej www.leszno.bipgminy.pl
10.15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić specyfikację. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający niezwłocznie powiadomi każdego z uczestników postępowania oraz zamieści informacje o zmianie na stronie internetowej www.leszno.bipgminy.pl
10.16. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz na stronie internetowej.
10.17. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw albo złożyli oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa ale zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
 
 
 
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
 
11.1.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30,
do dnia 28 lipca 2011 r., do godz. 1000 oraz zaadresować na: Urząd Gminy Leszno,
Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno.
Tytuł: OFERTA na zadanie pn. dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno
 
z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 28 lipca 2011 r. do godz. 1030.
 
11.2.Wykonawca otrzyma na żądanie potwierdzenie złożenia oferty i zostanie poinformowany
pod jakim numerem została zarejestrowana jego oferta.
11.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.
11.4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad,
jak składana oferta tj. w zamkniętej kopercie z napisem „ZMIANA” i z powołaniem się na numer, pod którym została zarejestrowana oferta.
11.5.Koperty z napisem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty.
11.6.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian
i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania oferenta oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
11.7.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy bez jej otwierania.
11.8.Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 lipca 2011 r., o godz. 1030, w Sali konferencyjnej
- pok.
nr 32, w siedzibie Zamawiającego.
11.9.Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
11.10.Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11.11.Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
11.12. Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy, który nie uczestniczył w otwarciu ofert.
 
12.Opis sposobu obliczenia ceny.
Cenę przedmiotu zamówienia stanowi cena brutto 1 litra oleju opałowego wyliczona na dzień
22 lipca 2011 r.
Bazą do wyliczenia ceny ofertowej na w/w dzień stanowi cena za 1 litr oleju podana na stronie internetowej producenta.
 
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
13.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
i ich znaczeniami:
      - cena        -       100%  
 
 
 
 
13.2.Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
                                  
                                            Pco = (Cn : Cbo) x 100 pkt
 
                                   gdzie: Pco – punkty dla badanej oferty;
                                    Cn  – cena najniższa w zbiorze ofert 1 litra oleju grzewczego;
                                    Cbo – cena badanej oferty 1 litra oleju grzewczego.
    
       Zamawiający nie będzie oceniał ofert nieważnych ani odrzuconych.
       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najniższą (najtańszą) ceną - otrzyma maksymalną ilość punktów przypisaną w tym kryterium
czyli 100 pkt.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
       Najdroższa oferta uzyska najmniejszą ilość punktów.
 
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w zakresie podanych kryteriów wyboru.
14.2.Zamawiający powiadomi pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację o rozstrzygnięciu przetargu na stronie www.leszno.bipgminy.pl
14.3.Językiem kontraktu jest język polski. Wszelka korespondencja, wyjaśnienia i kontakty między Zamawiającym, a Wykonawcą, aż do zakończenia realizacji zamówienia odbywać się będą
w języku polskim.
14.4.Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych
        polskich.
14.5. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
14.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami ustawy pzp oraz pkt.15 niniejszej specyfikacji.
14.7. W przypadku, gdy jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
 
15.      Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 
16.      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
16.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
16.2.Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
           - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla
             zamawiającego.
         - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,
         - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,
         - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
          - cena może ulec zmianie w stopniu proporcjonalnym do udokumentowanej zmiany
             ceny u producenta, zarówno w odniesieniu do podwyżki jak i obniżki tych cen.
             Zmianę ceny należy udokumentować na piśmie.
 
16.3. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.
 
17.      Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
17.1. Środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
17.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
 
 
 
 
 
Sporządziła: Agnieszka Kołnierzak
                     Mieczysław Mandes
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CZĘŚĆ II
 
      
Załącznik nr 1

 
 
 
                 (Pieczęć wykonawcy)
 

 
 
 
 

O F E R T A cenowa
 
My, niżej podpisani ......................................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz ......................................................................................................
.......................................................................................................................................................
składamy niniejszą ofertę na dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się
w obiektach należących do Gminy Leszno.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia udostępnioną przez zamawiającego i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń.
Cena 1 litra oleju opałowego:
 
Ø      netto ................................................
(słownie: .............................................................................................................................)
 
podatek VAT ...................%
 
Ø      brutto ................................................
(słownie: .............................................................................................................................)
Ø      szczegółowe wyliczenie ceny ofertowej na dzień 22 lipca 2011 r.
Bazą do wyliczenia ceny ofertowej na w/w dzień stanowi cena za 1 litr oleju podana na stronie internetowej producenta
Ø            należy podać składowe ceny ……….………………………………………………….
      ………………………………………………………………………………………….
      ………………………………………………………………………………………….
      ………………………………………………………………………………………….
      ………………………………………………………………………………………….
 
Uważamy się za związanych niniejszą ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
W razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji oraz w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.
 
 
Ofertę niniejszą składamy na ................. kolejno ponumerowanych stronach.
Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
 
 
1)      ............................................                           5) ............................................
2)      ............................................                           6) ............................................
3)      ............................................                           7) ............................................
4)      ............................................                           8) ............................................
 
 
 
 
 
tel. (kierunkowy)    .............   tel. ..............................................fax.............................................
REGON ......................................................................................................................................
NIP ...............................................................................................................................................
Nr konta na które będą regulowane należności :
.......................................................................................................................................................
Internet: https:// ..............................................................................................................................
e-mail: ..........................................................................................................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym: ............................................................................
Nr tel. do kontaktu: (kierunkowy): (..............) .............................................................................
 
 
 
 
 
..........................................., dnia ...........................................
 
.............................................................
                                                                                                                                          / podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 2
do oferty
 
 
 
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
 
 
 
 
Oświadczamy na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że:
 
1)      posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 
2)      posiadamy wiedzę i doświadczenie,
 
3)      dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 
4)      znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
................................., dn ...........................................                                                       ......................................................
(podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy)
 

 
 
 
Załącznik Nr 3
do oferty
 
 
 
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
 
 
 
 
Oświadczamy, że:
 
nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
................................., dn ...........................................                                                       ......................................................
(podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy)
 

 
Załącznik Nr 4
do oferty
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
 
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, czyli dostawy oleju grzewczego do budynków użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
 
 
Usługi zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat
Nazwa oraz adres Odbiorcy
Data rozpoczęcia prac/
dostawy/
umowy
Data zakończenia prac/
dostawy/
umowy
Wartość dostaw (brutto)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..........................................., dn. ..................................                                     ...................................................................
(upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawcy)
 
 
 
 
 
                                 Załącznik nr 4
 

 
 
 
 
/pieczęć oferenta/
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WYKAZ SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH
 
 
Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. spełnienie warunku
o dysponowaniu sprzętem, w tym przynajmniej jedną
autocysterną służącą do przewozu oleju opałowego, wyposażoną w elektroniczne liczniki pomiarowe i wąż wydawczy o długości
co najmniej 40 mb.
 
Lp.
Opis
Ilość
Rok produkcji
Uwagi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
........................................... dnia ................................
 
 
 
 
...............................................................................
/podpis upoważnionego przedstawiciela/
 
 
 
 
 
 
 
CZĘŚĆ III
 
Projekt umowy
UMOWA NR ………………
 
zawarta w dniu ………………………….. 2011 r. pomiędzy:
Gminą Leszno z siedzibą w Lesznie (05-084 Leszno), Al. Wojska Polskiego 21,
NIP: 118-17-89-539,
reprezentowaną przez:
Wójta Gminy Leszno – Pana Andrzeja Cieślaka
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Pani Urszuli Jeziorskiej
zwaną dalej ZAMAWIAJĄCYM,
a
………………………………………… z siedzibą ……………………………....... zarejestrowanym w …………………………………………………………………
reprezentowanym przez:
……………………………………………………………….
zwanym dalej DOSTAWCĄ,
 
na podstawie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 133, poz. 759)
o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
o następującej treści:
 
§ 1
 
1. ZAMAWIAJĄCY zleca, a DOSTAWCA przyjmuje do wykonania dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno.
2. Parametry i właściwości oleju grzewczego nie mogą być gorsze niż:
- Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
- Temp. zapłonu nie niższa niż 56°C
- Gęstość w temp. 15°C, max 860 kg/m3
- Temperatura płynięcia, max. -20°C
- Lepkość kinematyczna w temp. 20°C, max. 6,00 mm2/s
- Skład frakcyjny do 250°C destyluje, max. 65% (V/V)
- Skład frakcyjny do 350°C destyluje, min. 85%(V/V)
- Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
- Zawartość siarki nie więcej niż 0,10%(m/m)
- Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg
- Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%(m/m)
- Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01%(m/m)
- Barwa - czerwona
§ 2
 
1.      Dostawy oleju opałowego DOSTAWCA realizował będzie według bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO tak, aby zabezpieczyć ciągłość pracy kotłowni.
2.      DOSTAWCA zobowiązuje się dostarczać partie oleju najpóźniej w ciągu 24 godzin
 od zgłoszenia, powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO o terminie (dniu i godzinie) dostawy.
 
§ 3
 
Olej opałowy dostarczany będzie cysterną DOSTAWCY do następujących kotłowni:
a)      Zespół Szkół Publicznych w Zaborowie, ul. Stołeczna 182;
b)      Świetlica w Zaborowie, ul. Kujawskiego 5,
c)      Budynek oświatowy w Czarnowie (Oddział Przedszkolny), Czarnów 8
d)      Budynek komunalny w Lesznie, ul. Inżynierska 3,
e)      Budynek OSP w Zaborowie, ul. Stołeczna 180
f)        Przedszkole w Zaborowie, ul. Szkolna,
znajdujących się na terenie Gminy Leszno.
 
§ 4
 
1. Umowa obowiązuje w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.
2. Zamówienia będą realizowane wg potrzeb danej jednostki i dokonywane przez osobę zarządzającą obiektem lub przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
 
§ 5
 
Do każdej partii oleju opałowego DOSTAWCA zobowiązany jest dołączyć świadectwo jakości.
W przypadku dostawy oleju o niewłaściwych parametrach DOSTAWCA zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów wynikających z powstałych szkód.
 
§ 6
 
Przyjęcie każdej partii oleju opałowego odbywać się będzie w obecności przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, upoważnionego do odbioru tj. Pana Mieczysława Mandesa.
 
 § 7
 
1. Strony ustalają cenę netto 1 l oleju opałowego na kwotę …….. zł (słownie: …………………). Do ceny netto doliczony będzie podatek VAT w wysokości 23%. Cena brutto 1 l oleju opałowego wynosi ……….. zł.
2. Cena może ulec zmianie w stopniu proporcjonalnym do udokumentowanej zmiany ceny
u producenta, zarówno w odniesieniu do podwyżki jak i obniżki tych cen. Zmianę ceny należy udokumentować na piśmie.
 
§ 8
 
1.      ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do opłacenia należności za dostarczony olej opałowy
w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury, w formie przelewu bankowego, na nr konta wskazany w treści przedstawionej faktury.
2.      Powstanie zaległości w płatności za dostarczony olej opałowy nie upoważnia DOSTAWCY, z zastrzeżeniem zapisu § 10 ust. 1 lit „b”, do wstrzymania dostawy,
a umożliwia naliczanie odsetek ustawowych.
 
§ 9
 
1.      Strony ustalają następujące kary umowne:
-         w przypadku niedotrzymania terminu dostawy oleju opałowego z winy DOSTAWCY, co mogłoby spowodować przerwę w pracy kotłowni, ZAMAWIAJĄCY nalicza karę umowną w wysokości dwukrotnej wartości dobowego zużycia oleju opałowego za każdy dzień zwłoki w dostawie dla poszczególnych kotłowni określonych w § 3,
-         w przypadku dostarczenia przez DOSTAWCĘ towaru złej jakości zostanie naliczona kara umowna w wysokości 20% ceny brutto wadliwej partii towaru, niezależnie od postanowień zawartych w § 5 niniejszej umowy.
2.      Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowań przewyższających wysokość kar umownych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
 
§ 10
 
1.      Strony postanawiają, że przysługuje im prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w następujących przypadkach:
a)      ZAMAWIAJĄCY może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli DOSTAWCA z własnej winy przerwał realizację umowy i nie realizuje jej przez okres 5 dni od dnia zgłoszenia.
b)      DOSTAWCA może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli ZAMAWIAJĄCY nie dokonuje w terminie zapłaty za trzy kolejne faktury dostawy.
2.      Rozwiązanie umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia.
 
§ 11
 
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszystkie spory powstałe na tle wykonania niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd
powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Wszystkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie w drodze pisemnej (aneksem)
4. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
 
 
 
                  ZAMAWIAJĄCY:                                                       DOSTAWCA:
 
 
 
 
 
 
 
Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-07-18 15:37:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-07-20 12:00:07)

 
 
liczba odwiedzin: 4575254

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X