☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

7/2008 Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi wojewódzkiej nr 580 relacji Warszawa - Leszno - Kampinos -

Nr sprawy: 7/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane                                        publikacja obowiązkowa       X

Dostawy                                                publikacja nieobowiązkowa

Usługi             X                 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Leszno, Al. Wojska Polskiego 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Heliodor Orłowski

Tel.:

 

609 302 577

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax:

(0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X  Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi wojewódzkiej
nr 580 relacji Warszawa - Leszno - Kampinos - Żelazowa Wola - Sochaczew na odcinku od km 27 + 375 (od skrzyżowania dróg  nr 579 i 580 do granicy Gminy Leszno i Kampinos - o długości 4.820 km)do km 32 + 195 na terenie Gminy Leszno powiatu warszawskiego zachodniego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                    

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                      X

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

                              

                              

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                    Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi wojewódzkiej
nr 580 relacji Warszawa - Leszno - Kampinos - Żelazowa Wola - Sochaczew na odcinku
od km 27 + 375 (od skrzyżowania dróg  nr 579 i 580 do granicy Gminy Leszno i Kampinos
- o długości 4,820 km) do km 32 + 195 na terenie Gminy Leszno powiatu warszawskiego zachodniego.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:

zał. nr 1.        pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

zał. nr 2.        wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde,

zał. nr 3.        dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,

zał. nr 4.        wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

zał. nr 5.        kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,

zał. nr 6.        wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ),

zał. nr 7.        aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 8.        aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 9.        aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 10.    aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 11.    aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 12.    dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

zał. nr 13.    harmonogram prac projektowych (zgodnie z p. 4.3. Specyfikacji technicznej – Część III SIWZ).

 

Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności.

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

74.22.00.00-7

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

74.22.20.00-1

 

-  -

-  -

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł).

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:  7 miesięcy   lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  …………….. (dd/mm/rrrr) lub zakończenia ............................... (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

26.000,00 zł  (dwadzieścia sześć tysięcy zł) do dnia 30 stycznia 2008 r., do godz. 930.

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

 

O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

1.3. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz potwierdzeniem dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie.

1.4. Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia:

·        projektowe dla branży drogowej, elektrycznej, mostowej, teletechnicznej, sanitarnej, gazowej. Wykazani projektanci winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej,

·        min. 1 geodetą posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji
do celów projektowych,

Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami w branżach innych niż drogowa.

 

2.      Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

V. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Urząd Gminy Leszno, Al. Wojska Polskiego 21, pok. 22

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

 

Opłata (o ile dotyczy) 30 zł brutto wersja papierowa  Waluta:      

Warunki i sposób płatnośi:                                                                  

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  30/01/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                          X                       

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     30/01/2008 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.30

Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   22/01/2008 (dd/mm/rrrr)

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 15:00:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 15:01:06)

 
 
liczba odwiedzin: 4575144

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X