☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Rozstrz. przet. nr 1/2015 -Budowa wielofunkcyjnego parkingu dla obsługi turystyki we wsi Leszno

1/2015    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU 
                   ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane        X                               publikacja obowiązkowa               X

Dostawy                                                          publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                                        

 

SEKCJA I: zamawiający

I.1) Nazwa, adresy i osoby  upoważnione do kontaktów

Nazwa:        GMINA LESZNO

 

Adres pocztowy:

Al. Wojska Polskiego 21,

Miejscowość:

Leszno

Kod pocztowy:      05-084              

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak

Tel.: (0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax: (0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl

Ogólny adres zamawiającego (URL):

Adres profilu nabywcy (URL):

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak     nie X

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  biuletynie  zamówień publicznych?

 

TAK  X                 NIE   

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr  6255-2015 (dd/mm/rrrr)

 

wartość zamówienia (bez VAT)

 

606.908,68 zł

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

 

Budowa wielofunkcyjnego parkingu dla obsługi turystyki we wsi Leszno

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                 X  

(b) Dostawy                                  

(c) Usługi                                         

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

  

 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

 

 

 

 

Kategoria usługi:                   nr

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:

Gmina Leszno

 

Główne miejsce realizacji dostawy

                              

 

Główne miejsce świadczenia usług

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                                   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  

Zawarcia umowy ramowej                                   

II.1.4)

1. W ramach inwestycji wykonany zostanie parking dla obsługi turystyki we wsi Leszno
o całkowitej powierzchni 2148,0 m2 z czego 476,0 m2 to chodniki i drogi manewrowe z kostki betonowej a 1672,0 m2 to miejsca postojowe z eko-kratki polietylenowej.

Wymagany przez Zamawiającego kolor eko-kratki polietylenowej - czarny.

 

Układ konstrukcyjny nawierzchni:

Drogi dla autobusów:

- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm;

- podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm;

            - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 23 cm. Zamawiający  zastrzega, że użyte
                 kruszywo łamane kamienne  o frakcji: 0/31,5mm   i frakcji 0/63mm nie może być z kruszyw
                 wapiennych i dolomitowych.

- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm;

Chodniki:

- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm;

- podsypka piaskowa gr. 3 cm;

            - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 10 cm. Zamawiający  zastrzega, że użyte
                 kruszywo łamane kamienne  o frakcji: 0/31,5mm   i frakcji 0/63mm nie może być z kruszyw
                 wapiennych i dolomitowych.

 - warstwa odsączająca z piasku gr. 5 cm.

Parking:

- warstwa ścieralna z eko kratki polietylenowej z wypełnieniem ziemią ogrodową

i obsianiem trawą gr. 5 cm;

- podsypka piaskowa gr. 3 cm;

            - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego gr. 30 cm. Zamawiający  zastrzega, że użyte
                 kruszywo łamane kamienne  o frakcji: 0/31,5mm   i frakcji 0/63mm nie może być z kruszyw
                 wapiennych i dolomitowych.

-  warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.

 

W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. W ofercie cenowej oraz kosztorysie ofertowym należy uwzględnić następujące dodatkowe elementy oznakowania parkingu: 1/ separatory drogowe U-25a (100x25x10cm ) - dł. 130mb 2/znaczniki parkingowe -2100 szt. 3/ słupki U-12c - 80szt 4/ oznakowanie poziome farbą chlorkauczukową - 60m2 5/ znaki drogowe ( A , D , B , C ) wymiar średni folia I typu , z montażem + słupki drogowe śr. 50mm dł. 4,5m - 7szt 6/ Tabliczki pod znakami T-2 - 5szt w pozycjach ustawianie obrzeży należy przyjąć obrzeża betonowe 30x8x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15.

 

Wyznaczniki parkingowe winny być wykonane jako separatory w odpowiedni sposób montowane  
dla zapewnienia bezpieczeństwa pieszych i pojazdów. Zamawiający zastrzega  sobie  możliwość 
wyboru sposobu rozwiązania mocowania.

 

Miejsca parkingowe dla inwalidów należy oznakować znakami pionowymi  D-18  z tabliczką  2 miejsca.

 

Obrzeże betonowe  o wymiarach  8x30x100 cm winno być na ławie betonowej C12/15 z oporem 
o pow.F=0,0525m3/1mb .

 

W ilości  oznakowania należy  przewidzieć zwiększenie   ilości znaków  tj. do 10szt. łącznie ze słupkami  -  zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.         

 

Odwodnienie nawierzchni:

Odwodnienie projektowanych chodników i dróg manewrowych przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych kierujących spływ wody na nawierzchnię parkingu z eko kratki.

2. W ramach przedmiotu umowy należy wykonać:

• Roboty przygotowawcze;

• Roboty ziemne;

• Roboty odwodnieniowe;

• Podbudowę;

• Nawierzchnię z kostki betonowej oraz eko kratki polietylenowej;

• Wymianę ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego na ogrodzenie w systemie panelowym
z furtką o szer. 1,2 m.

Panel ogrodzeniowy o wys. 1,8m pozbawiony górnych końcówek drutów (grzebienia) tzw. bezpieczny, na podmurówce betonowej wibroprasowanej, średnica prętów poziomych/pionowych 5.0/5.0, liczba przeprofilowań - 2. Wszystkie elementy systemu muszą być zabezpieczone antykorozyjnie powłoką cynkową oraz lakierem poliestrowym, proszkowym, nakładanym metodą elektrostatyczną w kolorze zielonym RAL 6005;

• Roboty wykończeniowe;

• Montaż poziomych i pionowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

 

3. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są w niżej wymienionych dokumentach:

• Projekt budowlany;

• Projekt wykonawczy;

• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;

• Kosztorysy ofertowe i Przedmiary robót.

4. W kosztach oferty należy przewidzieć wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu 
i uzyskać stosowne zatwierdzenia z uwzględnieniem utrzymania obsługi szkoły.

5. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie geodezyjnego wytyczenia oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów;

6. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do złożenia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego  Planu BIOZ  i Planu Zapewnienia Jakości  - zgodnie z  OST. 

7. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.22.33.00-9

45.23.32.52-0

-  -

-  -

Dodatkowe przedmioty

 

 

-  - 

 

             

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Rodzaj  procedury

Przetarg nieograniczony       X

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem   

Dialog konkurencyjny       

 

Negocjacje bez ogłoszenia

Zamówienie z wolnej ręki

Zapytanie o cenę

Licytacja elektroniczna

 

 

 

 

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część Nr (jeżeli dotyczy):     Nazwa (jeżeli dotyczy):    ______________________________________________

V.1) Data udzielenia zamówienia:     06/02/2015 (dd/mm/rrrr)

V.2) Liczba otrzymanych ofert: 6

        LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

 

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Nazwa:

Zakład Remontowo-Budowlany Henryk Kłosowski

Adres pocztowy:      Ul. Górna 23

Miejscowość:  Grodzisk Maz.

Kod pocztowy: 05-825

Kraj/województwo: mazowieckie

E-mail:

 

Tel.:

Adres internetowy (URL):

Fax:

 

V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE  PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ 

Cena najtańszej oferty­­­­­­­­­­­­­­ -    519.208,13 zł.

Waluta: PLN

Cena wybranej oferty:  -    519.208,13 zł.

 

Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu: 788.827,84 zł.

 

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii  europejskiej         

tak X    nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na   lata 2007-2013.

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   06/02/2015 (dd/mm/rrrr)

 Wójt Gminy Leszno

Andrzej Cieślak

 

 

 

 

 

 

Leszno, dnia 6 lutego 2015 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych na:   

Budowę wielofunkcyjnego parkingu dla obsługi turystyki we wsi Leszno

 

została wybrana oferta złożona przez:  Zakład Remontowo-Budowlany Henryk Kłosowski

                                                                           Ul. Górna 23, 05-825 Grodzisk Maz.

Uzasadnienie:

Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryteria oceny ofert to:

  • Cena ofertowa – 70%
  • Doświadczenie – 20%
  • Rękojmia – 10%  

Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty  nie zostały odrzucone z postępowania oraz punktacja:

 

Nr oferty

Nazwa oferenta

Adres oferenta

Cena brutto

 

Okres rękojmi

Punktacja

 

1.

„BUD –BRUK”

Zakład Robót Drogowych

Wiesław Bugajczyk

Ul. Warzywna 16,
05-800 Pruszków

z siedzibą: Ul. Noakowskiego 2A

05-820 Piastów

557.632,24 zł

5 lat

95,18

 

2.

DRO-MAR
Marcin Dróżdż

Ul. Radomska 138

26-640 Skaryszew

Makowiec

579.577,87 zł

5 lat

92,71

 

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROBUD” S.C.

Władysławów 11A

96-500 Sochaczew

788.827,84 zł

3 lata

72,07

 

4.

„BUDMAX” Tomasz Zajączkowski

Jasionna42B,

99-417 Bolimów

639.861,42 zł

5 lat

86,80

 

5.

Zakład Brukarski „Gregor”

Ul. Chopina 56

96-503 Sochaczew

587.658,74 zł

5 lat

91,85

 

6.

Zakład Remontowo-Budowlany Henryk Kłosowski

Ul. Górna 23

05-825 Grodzisk Maz.

519.208,13 zł

5 lat

100,00

 

 

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zgodnie z zapisami art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.  nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (mailem lub faksem).

                    

              

 

                                                                     Przewodniczący Komisji Przetargowej

                                                                                       Grzegorz Banaszkiewicz

 

 

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-02-06 14:36:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-02-06 15:12:37)

 
 
liczba odwiedzin: 4575521

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X