☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Rozstrz. 6/2013 -Modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie

 

została wybrana oferta złożona przez „BUD –BRUK” Zakład Robót Drogowych

                                                                              Wiesław Bugajczyk

                                                                            

 

 

                                

Uzasadnienie:

Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium cena.

 

Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryterium oceny ofert to:

-  cena - waga kryterium - 100%,

            

Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty  nie zostały odrzucone z postępowania:

 

 

Nr oferty

Nazwa oferenta

Adres oferenta

Cena brutto

 

 

1.

„BUD –BRUK”

Zakład Robót Drogowych

Wiesław Bugajczyk

Ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków

z siedzibą: Ul. Noakowskiego 2A

05-820 Piastów

452.668,77 zł

 

2.

Zakład Usług Terenowych, Budowlanych i Porządkowych „MARGOT”

Ul. Pasaż Ursynowski 11

02-784 Warszawa

473.832,04 zł

 

3.

Konsorcjum: „DOMBRUK

Tomasz Bończak” Sp. j.

„DOMBRUK”

Tomasz Bończak

Ul. Kusocińskiego 28

05-850 Ożarów Maz.

610.457,63 zł

 

 

       

                                         

                                                                                            Przewodniczący Komisji Przetargowej

 

                                                                                                         Grzegorz Banaszkiewicz

6/2013     OGŁOSZENIE O UDZIELENIU 
                   ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane        X                               publikacja obowiązkowa               X

Dostawy                                                          publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                                        

 

SEKCJA I: zamawiający

I.1) Nazwa, adresy i osoby  upoważnione do kontaktów

Nazwa:        GMINA LESZNO

 

Adres pocztowy:

Al. Wojska Polskiego 21,

Miejscowość:

Leszno

Kod pocztowy:      05-084              

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak

Tel.: (0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax: (0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl

Ogólny adres zamawiającego (URL):

Adres profilu nabywcy (URL):

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak     nie X

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  biuletynie  zamówień publicznych?

 

TAK  X                 NIE   

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr  60235-2013 (dd/mm/rrrr)

 

wartość zamówienia (bez VAT)

 

190.367,68 euro

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                 X  

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                         

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

  

 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

 

 

 

 

Kategoria usługi:                   nr

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:

Gmina Leszno

 

Główne miejsce realizacji dostawy

                              

 

Główne miejsce świadczenia usług

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                                   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  

Zawarcia umowy ramowej                                   

II.1.4)

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej
i Ks. Raczkowskiego w Lesznie o łącznej długości 351,50 mb jako ciąg pieszo – jezdny

w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, pozwolenia
na użytkowanie.

- Ul Ks. Raczkowskiego – 108 mb,

- Ul. Parkowa – 131,8 m,  

- Ul. Krótka – 111,7 m.

2. Ulica Krótka, Parkowa i Ks. Raczkowskiego w Lesznie to drogi gminne klasy D, o prędkości projektowej 30km/h.

Szerokość pasa drogowego jest zmienna i kształtuje się w granicach 5,0 – 9,0 m;

Odwodnienie powierzchniowe projektowanej jezdni (ulice Krótka, Parkowa, Ks. Raczkowskiego ) zapewnione jest przez ścieki przykrawężnikowe dwustronne z kostki betonowej z wykorzystaniem spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych wpustów ulicznych, studni rewizyjnych
i dalej projektowanym kanałem deszczowym.

Zaprojektowano jednospadowy i dwuspadowy przekrój poprzeczny jezdni  z wykonaniem ścieków  przykrawężnikowych z odprowadzeniem wody do kratek ściekowych i wykonanej kanalizacji deszczowej.

3. W ramach przedmiotu umowy należy wykonać:

• Roboty przygotowawcze;

• Roboty ziemne;

• Roboty odwodnieniowe;

• Podbudowę;

• Nawierzchnię z kostki betonowej szarej oraz czerwonej o gr. 8cm;

• Nawierzchnię progów spowalniających z kostki betonowej;

• Roboty wykończeniowe;

• Montaż poziomych i pionowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu;

4. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są w niżej wymienionych dokumentach:

• Projekt zagospodarowania terenu;

• Projekt budowlany;

• Projekt wykonawczy;

• Projekt odwodnienia;

• Projekt stałej organizacji ruchu;

• Specyfikacje techniczne;

• Kosztorysy ofertowe i Przedmiary robót.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę robót podwykonawcom
w branży kanalizacji odwodnieniowej.

6. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową.

7. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych
z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

Wskazane w dokumentacji kosztorysowej lub projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów „równoważnych” pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierające dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta.

8. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy.

9. Zamawiający wymaga wykonanie robót w całości do 30 listopada 2013 r., natomiast płatności będą następujące:

- w roku 2013 do kwoty, którą Zamawiający posiada w bieżącym budżecie gminy tj. do 280.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy zł) z płatnością do 28 grudnia 2013 r.

- w roku 2014 – pozostałą kwotę za wykonanie inwestycji z płatnością do 31 maja 2014 r.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.23.31.20-6

45.23.32.52-0

45.23.24.52-5

-  -

-  -

Dodatkowe przedmioty

 

 

-  - 

 

             

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Rodzaj  procedury

Przetarg nieograniczony       X

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem   

Dialog konkurencyjny       

 

Negocjacje bez ogłoszenia

Zamówienie z wolnej ręki

Zapytanie o cenę

Licytacja elektroniczna

 

 

 

 

 

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część Nr (jeżeli dotyczy):     Nazwa (jeżeli dotyczy):    ______________________________________________

V.1) Data udzielenia zamówienia:     13/05/2013 (dd/mm/rrrr)

V.2) Liczba otrzymanych ofert:  3

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Nazwa: „BUD –BRUK” Zakład Robót Drogowych Wiesław Bugajczyk

 

 

Adres pocztowy:  Ul. Noakowskiego 2A

                  

Miejscowość:  Piastów

Kod pocztowy: 05-820

Kraj/województwo: mazowieckie

E-mail:

 

Tel.:

Adres internetowy (URL):

Fax:

 

V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE  PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ  (bez VAT)

Cena najtańszej oferty­­­­­­­­­­­­­­ - 368.023,39 zł netto; 452.668,77 zł brutto

Waluta: PLN

Cena wybranej oferty:  - 368.023,39 zł netto; 452.668,77 zł  brutto

 

Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu:  496.307,02 zł netto, 610.457,63 zł brutto

 

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii  europejskiej         

tak      nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   13/05/2013 (dd/mm/rrrr)

 

Wójt Gminy Leszno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-05-13 15:43:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-05-13 15:50:18)

 
 
liczba odwiedzin: 4575372

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X