☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Rozstrz. 18/2013 - zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: ?Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno?, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ? Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1

18/2013     OGŁOSZENIE O UDZIELENIU 
                   ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane                                         publikacja obowiązkowa               X

Dostawy                                                          publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                X                     

 

SEKCJA I: zamawiający

I.1) Nazwa, adresy i osoby  upoważnione do kontaktów

Nazwa:        GMINA LESZNO

 

Adres pocztowy:

Al. Wojska Polskiego 21,

Miejscowość:

Leszno

Kod pocztowy:      05-084              

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak

Tel.: (0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax: (0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl

Ogólny adres zamawiającego (URL):

Adres profilu nabywcy (URL):

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak     nie X

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w  biuletynie  zamówień publicznych?

 

TAK  X                 NIE   

 

Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr  413548-2013 (dd/mm/rrrr)

 

wartość zamówienia (bez VAT)

 

33.461,04  euro

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 4 części.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi               X                         

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

  

 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

 

 

 

 

Kategoria usługi:                   nr

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:

 

Główne miejsce realizacji dostawy

                              

 

Główne miejsce świadczenia usług

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                                   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  

Zawarcia umowy ramowej                                   

II.1.4)

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 4 części.

Usługi edukacyjne realizowane będą w Szkole Podstawowej w Lesznie im Stefana Batorego
w Lesznie, ul. Leśna 13, Gmina Leszno jest organem prowadzącym – w okresie od terminu zawarcia umowy na daną część, od ok. 28.10.2013r. do 30.06.2014r.

Usługi edukacyjne z w/w. Projektu:  Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej
w Lesznie.

 

Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych,

dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17).

 

Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy – trwa 45 minut.

Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów z częstotliwością 1 raz w tygodniu.

Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć.

 

Wykaz zajęć:

Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie w następujących częściach:

Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Część 2: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;

Część 3: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;

Część 4: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4.

W postępowaniu przetargowym nr 17/2013 w/w częściach nie wyłoniono Wykonawców.

Obowiązki wykonawcy:

1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest:

1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,

2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy,

3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,

4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,

5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów,

6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury,

7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale.

8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą,

9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),

10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,

11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew

Kwalifikacje wykonawcy:

1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.

Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);

 

w zakresie części zamówienia:

  • 1 - (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji)  – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
  • 2, 3 - (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
  • 4 - (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze) – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I – III z przygotowaniem pedagogicznym.

2. Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy – 3 lata.

 

Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców
w realizacji przedmiotu umowy.

ierpień 2009 r.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

80.10.00.00- 5 Usługi szkolnictwa podstawowego

80.41.00.00- 1 Różne usługi szkolne

 

-  -

-  -

Dodatkowe przedmioty

 

 

-  - 

 

             

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Rodzaj  procedury

Przetarg nieograniczony       X

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem   

Dialog konkurencyjny       

 

Negocjacje bez ogłoszenia

Zamówienie z wolnej ręki

Zapytanie o cenę

Licytacja elektroniczna

 

 

 

 

 

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część Nr (jeżeli dotyczy):     Nazwa (jeżeli dotyczy):    ______________________________________________

V.1) Data udzielenia zamówienia:     22/10/2013 (dd/mm/rrrr)

V.2) Liczba otrzymanych ofert: 4

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Nazwa:

         Wg informacji o wyborze oferty – podział na 4 części

 

Adres pocztowy:                    

 

Miejscowość: 
 

Kod pocztowy:

Kraj/województwo:

E-mail:

 

Tel.:

Adres internetowy (URL):

Fax:

 

V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE  PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ  (bez VAT)

Cena najtańszej oferty­­­­­­­­­­­­­­ -

Waluta: PLN

Cena wybranej oferty:  -

 

Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu:

 

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii  europejskiej         

tak X     nie 

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   22/10/2013 (dd/mm/rrrr)

 

 

 

Wójt Gminy Leszno Andrzej Cieślak

Leszno, dnia 22 października 2013 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 4 części.

 

 

zostali wybrani następujący Wykonawcy do  następujących części:

 

Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;

Katarzyna Podenas, Wilkowa Wieś 11, 05-084 Leszno - 43 zł za 1 godzinę

 

Część 2: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;

Sylwia Walicka Ul. S. Batorego 4,  96-515 Granica 43 zł za 1 godzinę

 

Część 3: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,  liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;

Sylwia Walicka Ul. S. Batorego 4,  96-515 Granica 43 zł za 1 godzinę

 

Część 4: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4.

Joanna Bieńko, Ul. Błońska 59/1, 05-084 Leszno 42 zł za 1 godzinę

 

 

 

Uzasadnienie:

W/w Wykonawcy spełniają wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz ich oferty są najkorzystniejsze z punktu widzenia kryterium cena.

 

 

 

Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryterium oceny ofert to:

  • -  cena - waga kryterium - 100% (dla każdej części, za 1 godzinę zajęć)

            

Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpiły do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty  nie zostały odrzucone z postępowania:

 

                  

Nr oferty

Nazwa oferenta oraz adres

Wybrane przez oferenta części

Cena brutto za
1 godzinę

 

 

2.

Sylwia Walicka

Ul. S. Batorego 4

96-515 Granica

2

3

43 zł

43 zł

 

3.

Joanna Bieńko

Ul. Błońska 59/1

05-084 Leszno

4

42 zł

 

 

4.

Katarzyna Podenas

Wilkowa Wieś 11

05-084 Leszno

1

43 zł

                

 

 

 

 

 

                                                                             Przewodniczący Komisji Przetargowej

                                                                                         Grzegorz Banaszkiewicz

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdził: Wójt Gminy Leszno Andrzej Cieślak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leszno, dnia 22 października 2013 r.

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERT

 

 

          Działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907/, Zamawiający wyklucza ofertę Niepublicznej Placówki Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA Sp. z o. o., ponieważ nie wykazano spełnienia warunków udziału  w postępowaniu.

Na podstawie art. 24 ust.4 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

Uzasadnienie

 

Zgodnie z warunkiem postawionym w pkt. 5.1 pkt. 3. SIWZ oraz na podstawie zapisów pkt. 6.5.
nie został uzupełniony do wskazanego terminu wykaz dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

 

 

 

 

                                                                           Przewodniczący Komisji Przetargowej

                                                                                         Grzegorz Banaszkiewicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-10-22 14:51:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-10-22 14:54:42)

 
 
liczba odwiedzin: 4575384

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X