Ogł o przet 18/2013 -Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: ?Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno?, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ? Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 ?Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty? Poddziałanie 9.1.2 ?Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych? ? 4 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA LESZNO |
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno |
||
Miejscowość: LESZNO
|
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: MAZOWIECKIE |
Tel.: (0 22) 725 80 05 |
Faks: (022) 725 85 52
|
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego: „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 4 części.
|
|||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
|||
Roboty budowlane |
Dostawy |
Usługi X |
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia s Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” – 4 części.
Usługi edukacyjne realizowane będą w Szkole Podstawowej w Lesznie im Stefana Batorego
Usługi edukacyjne z w/w. Projektu: Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej
Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17).
Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy – trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów z częstotliwością 1 raz w tygodniu. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć.
Wykaz zajęć: Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie w następujących częściach: Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9; Część 2: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14; Część 3: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15; Część 4: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4. W postępowaniu przetargowym nr 17/2013 w/w częściach nie wyłoniono Wykonawców.
Obowiązki wykonawcy: 1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest: 1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy, 3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury, 7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale. 8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew Kwalifikacje wykonawcy: 1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);
w zakresie części zamówienia:
2. Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy – 3 lata.
Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców ierpień 2009 r.
|
|||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
|
|||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|||
|
Słownik główny |
||
Główny przedmiot |
80.10.00.00- 5 Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00- 1 Różne usługi szkolne
|
||
Dodatkowe przedmioty
|
|
||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak X liczba części: 1) nie |
|||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): tak nie X |
|||
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 30/06/2014 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy |
1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia tak nie X |
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają wiedzę i doświadczenie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadanie wykwalifikowanej kadry zdolnej do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400)
w zakresie części zamówienia:
Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy – 3 lata.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4): X potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________
|
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
X oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
X aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. |
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
|
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
inne dokumenty
|
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
|
III.7) ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem |
Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)
|
|
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie |
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tak X nie Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
|
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24. |
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 18/10 /2013 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30 |
IV.4.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): Licytacja jednoetapowa czas trwania:____________________________ Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie dotyczy |
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. |
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak X nie |