☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

1/2011 - Wywóz posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno

 

 
 
Leszno, dnia 7 luty 2011 r.
 
 
 
 
Zamówienie Publiczne nr 1/2011
 
 
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
 
 
Przetarg nieograniczony na:
 
 
WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYWOZIE POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POSESJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY LESZNO”
 
 
 
 
SIWZ zawiera:
           
Część   I           Instrukcja dla wykonawców
Część   II         Oferta z wzorami załączników
Część   III        Projekt umowy           
 
 
 
 
 
 
 
ZATWIERDZAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Część I
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
 
Gmina Leszno zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi: polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno
 
1. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Gmina Leszno
Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, powiat warszawski zachodni.
 
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) poniżej kwot, o których mowa w art. 11 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno.
3.2. Wykonawca zadania będzie odbierał z terenu posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Leszno, posegregowane surowce wtórne wydzielone z odpadów komunalnych przez właścicieli posesji. Wydzielone odpady będą segregowane na dwie frakcje, gromadzone przez mieszkańców
w dwu oddzielnych workach: w jednym worku - szkło, w drugim – papier, tektura, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali.
3.3. Zamawiający zakupi i przekaże worki do zbierania odpadów Wykonawcy, natomiast dystrybucją worków w kolorze niebieskim, o pojemności 120 litrów, z przeznaczeniem na papier, tekturę, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali; w kolorze żółtym o pojemności 60 litrów,
z przeznaczeniem na szkło; do posesji zajmie się Wykonawca.
3.5.  Ilość posesji objętych niniejszą segregacją odpadów stałych wyniesie ok. 2.000 posesji.
3.6. Ilość wymagających odbioru kompletów worków (niebieski i żółty) nie przekroczy liczby 2.000 miesięcznie . Wykonawca będzie dostarczał komplety worków (na wymianę) do gromadzenia odpadów oraz odbierał je z częstotliwością raz w miesiącu, w każdy drugi piątek miesiąca.
3.7. Odpady zebrane z terenu posesji po ew. dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę, lub współpracujące z nim podmioty, odzyskowi lub recyklingowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej ewidencji obsługiwanych posesji.
Raz w miesiącu Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu wykaz miejscowości i numerów posesji korzystających z segregacji odpadów.
3.9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. Wszystkie koszty związane
z przeprowadzeniem wizji ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.
 
4. Termin wykonania zamówienia.
Przewidywany termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż
1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2013 r.
 
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. Spełniają poniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy:
       5.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
       przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi posiadać aktualne
       zezwolenie Wójta Gminy Leszno na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów
       komunalnych.
      5.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności
zadanie polegające na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto.       
      5.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia,
tj. dysponują odpowiednią ilością pojazdów w celu zrealizowania zamówienia opisanego
w pkt. 3 niniejszej specyfikacji
.
5.2. Spełniają wszystkie ustawowe warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy tzn. nie podlegają na jego podstawie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
5.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie formuły spełnia lub nie spełnia.
5.5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
 
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6.1. Oferta cenowa (załącznik nr 1).
6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).
6.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).
6.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności zadanie polegające na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto (załącznik 4).       
6.5. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami  tj. dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów w celu zrealizowania zamówienia opisanego
w pkt. 3 niniejszej specyfikacji
(załącznik nr 5).
6.6. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Wójta Gminy Leszno na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
6.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności.
 
      ZASADY SPEŁNIENIA WARUNKÓW ORAZ DOSTARCZANIA DOKUMENTÓW
      PRZEZ WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNĄ OFERTĘ LUB
      ZATRUDNIAJĄCYCH PODWYKONAWCÓW.
Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcamilub składanie wspólnych ofert tzw. Konsorcjum.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać tę część w ofercie (załącznik nr 1).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załączniki
o numerach: 6.2.; 6.3.; 6.7.powinny zostać złożone przez każdego z Wykonawców osobno.
Pozostałe dokumenty muszą być złożone przynajmniej przez jednego wykonawcę składającego wspólną ofertę. Warunki musi spełnić przynajmniej jeden z wykonawców składających wspólną ofertę.
Wykonawcy składający wspólną ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w przypadku zatrudnienia podwykonawców części zamówienia, które będzie przez nich wykonywane.
                         
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający i wykonawcy będą porozumiewać się na piśmie.
7.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego, faksem lub drogą elektroniczną.
7.3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Kołnierzak - inspektor ds. zamówień publicznych nr tel. (0 22) 725 80 40 orazw sprawach związanych z przedmiotem zamówienia - Pani Bożena Olszewska i Pani Ilona Pamięta nr tel. (0 22) 725 80 05 wew. 105.
 
8. Wymagania dotyczące wadium.
Nie dotyczy.
 
9. Termin związania z ofertą.
9.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
10.Opis sposobu przygotowania oferty.
10.1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
10.2.Wykonawcy składają ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
10.3.Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
10.4.Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski.
10.5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania firmy.
10.6.Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej
przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
10.7.Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a całość zszyta trwale.
10.8.Wszystkie poprawki muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
10.9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10.10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
10.11.Strony oferty, na których znajdują się informacje zastrzeżone, należy wskazać w osobnym dokumencie, który powinien znajdować się na samym początku złożonej oferty.
10.12.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10.13.Wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
10.14.Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej www.leszno.bipgminy.pl
10.15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić specyfikację. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający niezwłocznie powiadomi każdego z uczestników postępowania oraz zamieści informacje o zmianie na stronie internetowej www.leszno.bipgminy.pl
10.16. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz na stronie internetowej.
10.17. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw albo złożyli oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa ale zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
 
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
11.1.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30,
do dnia 15 luty 2011 r., do godz. 1000 oraz zaadresować na: Urząd Gminy Leszno,
Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno.
 
Tytuł: OFERTA na zadanie pn. Wywóz  posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno.
 
z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 15 luty 2011 r. do godz. 1030.
 
11.2.Wykonawca otrzyma na żądanie potwierdzenie złożenia oferty i zostanie poinformowany
pod jakim numerem została zarejestrowana jego oferta.
11.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.
11.4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad,
jak składana oferta tj. w zamkniętej kopercie z napisem „ZMIANA” i z powołaniem się na numer, pod którym została zarejestrowana oferta.
11.5.Koperty z napisem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty.
11.6.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian
i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania oferenta oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
11.7.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy bez jej otwierania.
11.8.Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 luty 2011 r., o godz. 1030, w Sali konferencyjnej - pok.
nr 32, w siedzibie Zamawiającego.
11.9.Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
11.10.Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11.11.Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
11.12. Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy, który nie uczestniczył w otwarciu ofert.
 
12.Opis sposobu obliczenia ceny.
12.1. Cenę przedmiotu zamówienia należy wyliczyć na podstawie zapisów specyfikacji, szczególnie opisu znajdującego się w pkt. 3.
12.2. W ofercie należy określić cenę netto i brutto przedmiotowego zamówienia miesięcznie.
 
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
13.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
i ich znaczeniami:
 
Cena ofertowa - 100%
 
13.2.Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
                                  
C= Cn / Cr x 100 pkt.
 
C   - liczba punktów za kryterium cena
Cn - cena najniższa wśród złożonych ofert
Cr - cena rozpatrywana
 
13.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najniższą (najtańszą) ceną - otrzyma maksymalną ilość punktów przypisaną w tym kryterium
czyli 100 pkt.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
       Najdroższa oferta uzyska najmniejszą ilość punktów.
 
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu w celi zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w zakresie podanych kryteriów wyboru.
14.2.Zamawiający powiadomi pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację o rozstrzygnięciu przetargu na stronie www.leszno.bipgminy.pl
14.3.Językiem kontraktu jest język polski. Wszelka korespondencja, wyjaśnienia i kontakty między Zamawiającym, a Wykonawcą, aż do zakończenia realizacji zamówienia odbywać się będą
w języku polskim.
14.4.Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych
        polskich.
14.5. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
14.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami ustawy pzp oraz pkt.15 niniejszej specyfikacji.
14.7. W przypadku, gdy jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
 
5. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie dotyczy.
 
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
16.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
16.2.Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
         - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla
             zamawiającego.
         - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,
         - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego
             przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności
             zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
             w dużych rozmiarach,
         - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania
             nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
         - Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w czasie trwania umowy ze względu na
              zmniejszenie lub zwiększenie zakresu o więcej niż 10% zakresu opisanego w umowie
              podstawowej. W przypadku zwiększenia zakresu, Wykonawca ma obowiązek pisemnego
              powiadomienia i uzasadnienia tego faktu oraz zatwierdzenia go przez Zamawiającego.
 
16.3. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
17.1. Środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
17.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
 
Sporządziła: Agnieszka Kołnierzak
             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1

 
 
 
                 (Pieczęć wykonawcy)
 

 
 
 
 


 

O F E R T A cenowa
 
My, niżej podpisani ......................................................................................................................
działając w imieniu i na rzecz ......................................................................................................
.......................................................................................................................................................
składamy niniejszą ofertę na wywóz posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno.
 
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia udostępnioną przez zamawiającego i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń.
 
Oferujemy wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia za cenę:
 
netto ................................................. zł/ za miesiąc
słownie:....................................................................................................................................
Kwota brutto przy zastosowaniu 8% stawki podatku VAT wynosi: ...................................................................... zł/ za miesiąc
słownie: .............................................................................................................................................
 
W cenie należy uwzględnić nadwyżkę śmieci, którą pomieszczą kontenery otwarte.
 
Oświadczamy, że:
 
1.      zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń,
2.      dokonaliśmy wizji lokalnej oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty,
3.      zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam zamówienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
4.      uważamy się związani niniejszą Ofertą na czas 30 dni od terminu składania ofert określonego w SIWZ,
5.      spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z dnia 9.02.2004 r., z późn. zm.),
6.      wadium o wysokości: Nie dotyczy zostało przekazane na konto Gminy Leszno
nr 13 92830006 0025 8629 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie
w dniu ............................................................................... lub w formie ...............................................................................................................................................
7.      w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ nie będziemy zgłaszać roszczeń do wniesionego wadium.
 
 
8.      w przypadku wybrania naszej Oferty jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości Nie dotyczy ceny ofertowej brutto,
9.      praceobjęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami.*
10. następujące roboty zamierzamy zlecić podwykonawcom / składamy wspólną ofertę:*
      /należy podać nazwy firm, adresy oraz zakres prac przydzielonych do wykonania/
 
1/.....................................................................................................................
 
2/.....................................................................................................................
 
3/.....................................................................................................................
            * niepotrzebne skreślić;
               
11. Oferta została złożona na ............ stronach, podpisanych i kolejno ponumerowanych
od nr ............. do nr ............ w 1 egzemplarzu.
 
 
UWAGA:
1.      Ofertę, wraz z załącznikami należy złożyć wg załączonych wzorów.
2.      Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
 
Nazwa Wykonawcy ...............................................................................................................................
Adres Wykonawcy (wraz z kodem) ......................................................................................................
................................................................................................................................................................
tel. (kierunkowy)    .............   tel. .................................................., fax ................................................
REGON ................................................................................................................................................
NIP ........................................................................................................................................................
Nr konta na które będą regulowane należności oraz nazwa banku :
...........................................................................................................................................................
Internet: http.// .......................................................................................................................................
e-mail: ....................................................................................................................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym: ............................................................................
Nr tel. do kontaktu: (kierunkowy): (..............) ......................................................................................
 
 
                                                                                                     ................................., dn .................................                                                                                     
 
 
 
                                                                                                         ..........................................................................
(podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)
 
 
 
Załącznik Nr 2
do oferty
 
 
 
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
 
 
 
 
Oświadczamy na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że:
 
1)      posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 
2)      posiadamy wiedzę i doświadczenie,
 
3)      dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 
4)      znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
................................., dn ...........................................     
                                                                                                                                     ......................................................
(podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy)
 


 
 
Załącznik Nr 3
do oferty
 
 
 
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
 
 
 
 
Oświadczamy, że:
 
nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
................................, dn ...........................................                  
                                                                                                                                    ......................................................
(podpis upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy)
 


 
Załącznik Nr 4
do oferty
 
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
 
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności zadanie polegające na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto.
 
 
 

Usługi zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat
Nazwa, adres Zleceniodawcy
Data rozpoczęcia prac
Data zakończenia prac
Wartość usług (brutto)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
..........................................., dn. ..................................     
                                                                                                                        ...................................................................
(upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 5
do oferty
Nazwa Wykonawcy..........................................................................
 
Adres Wykonawcy...........................................................................
 
 
 
 
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług
w celu realizacji zamówienia
oraz spełnienie warunku, że Wykonawcy dysponują odpowiednią ilością pojazdów w celu zrealizowania zamówienia opisanego
w pkt. 3 SIWZ
 
 
 

Lp.
Wykaz sprzętu
Ilość
Rok produkcji
Uwagi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
..........................................., dn. ..................................     
                                                                                                                        ...................................................................
(upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WZÓR
CZĘŚĆ III
 
UMOWA NR …./2011
 
 
zawarta dnia ………….…… 2011 r. pomiędzy:
Gminą Leszno, Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, NIP 118-17-89-539, reprezentowaną przez:
Wójta Gminy Leszno – Andrzeja Cieślaka
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Pani Urszuli Jeziorskiej
zwaną dalej „Zamawiającym”
z jednej strony,
 
a
 
…………………………… z siedzibą w / prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą …………………………………………..……………………………………………….………
zarejestrowanym w ……………………………………………………………………………
zwanym „Wykonawcą”
 
na podstawie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
 
o następującej treści:
 
§ 1
 
Wykonawca zadania zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na: wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na  terenie  Gminy Leszno.
 
§ 2
 
1. Wykonawca zadania będzie odbierał z terenu posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Leszno, posegregowane surowce wtórne wydzielone z odpadów komunalnych przez właścicieli posesji. Wydzielone odpady będą gromadzone przez mieszkańców w dwu oddzielnych workach: w jednym worku - szkło, w drugim – papier, tektura, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali.
2. Zamawiający zakupi i przekaże worki do zbierania odpadów Wykonawcy, natomiast dystrybucją worków w kolorze niebieskim, o pojemności 120 litrów, z przeznaczeniem na papier, tekturę, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali; w kolorze żółtym o pojemności 60 litrów,
z przeznaczeniem na szkło; do posesji zajmie się Wykonawca.
3. Omawianą segregacją odpadów stałych objętych zostanie ok. 2.000 posesji.
4. Ilość wymagających odbioru kompletów worków (niebieski i żółty) nie przekroczy liczby 2.000 miesięcznie. Wykonawca będzie dostarczał komplety worków (na wymianę) do gromadzenia odpadów oraz odbierał je z częstotliwością raz w miesiącu, w każdy drugi piątek miesiąca.
5. Odpady zebrane z terenu posesji po ew. dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę, lub współpracujące z nim podmioty, odzyskowi lub recyklingowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej ewidencji obsługiwanych posesji.
Raz w miesiącu Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu wykaz miejscowości i numerów posesji korzystających z segregacji odpadów.
7. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. Wszystkie koszty związane
z przeprowadzeniem przeglądu ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.
8. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Wójta Gminy Leszno na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
 
§ 3
 
Strony ustalają, że miesięczny koszt wykonania zadania określonego w § 1 niniejszej umowy wyniesie netto   ............................... zł. Miesięczna kwota brutto przy zastosowaniu 8% stawki podatku VAT wyniesie …………………… brutto. (słownie:……………………………………………………..…………………………….).
 
§ 4
 
1.      Termin realizacji umowy ustala się od dnia podpisania umowy tj. od dnia ………………...
2011 r. do dnia 31 grudnia 2013 r.
2.      Wywóz posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z posesji znajdujących się na terenie Gminy Leszno będzie odbywał się w każdy drugi piątek miesiąca.
3.      Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, posłużyć się osobami trzecimi przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Wskazane zastrzeżenie nie dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
 
§ 5
 
1) Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe.
2) Za wykonanie usługi w danym miesiącu zostanie wystawiona przez Wykonawcę faktura.
3) Należność Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
4) Faktury należy wystawić na: Gminę Leszno Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno,
NIP 118-17-89-539, REGON 013271370.
 
§ 6
 
1.Osobami odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego są: Pani Bożena Olszewska i Pani Ilona Pamięta nr tel. (0 22) 725 80 05 wew. 105.
2. Przedstawicielem Wykonawcy będzie: .........................................................................
      tel. ............................................................
 
§ 7
 
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, nie więcej jednak niż 15 % wynagrodzenia brutto,
2. W/w ewentualna kara może być potrącona z faktury częściowej.
3. W przypadku nienależytego wykonywania przedmiotu umowy oraz trzykrotnego
    niewykonania w terminie przedmiotu zamówienia, Zamawiający może odstąpić od
    umowy w trybie natychmiastowym.
 
 
§ 8
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
 
§ 9
 
1) Spory powstałe na tle niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zleceniodawcy.
2) Wszelkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu stron, w drodze pisemnej (aneksem), pod rygorem nieważności.
3) Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
 
 
 
 
ZAMAWIAJĄCY                                                               WYKONAWCA
 
 
 
 
Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-05-11 10:39:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-05-11 12:06:53)

 
 
liczba odwiedzin: 4575245

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X