Rozstrzygnięcie nr 11/2014 - Rozbudowę i modernizację budynku Przedszkola w Lesznie
11/2014 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Roboty budowlane X publikacja obowiązkowa X
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO
|
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, |
||
Miejscowość: Leszno |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
|
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
|
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych?
TAK X NIE
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr 178198-2014 (dd/mm/rrrr)
wartość zamówienia (bez VAT)
5.658.984,10 zł
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego „Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola w Lesznie”
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
(a) Roboty budowlane X |
(b) Dostawy |
(c) Usługi |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usługi: nr |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Leszno
|
Główne miejsce realizacji dostawy
|
Główne miejsce świadczenia usług
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów Zawarcia umowy ramowej |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.4) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Lesznie bez przerywania pracy przedszkola, w skład przedsięwzięcia wejdzie część dydaktyczno- administracyjna, pomieszczenia biblioteki publicznej, infrastruktura techniczna i zagospodarowanie terenu wraz z parkingami, chodnikami i placem zabaw. Wymiary zewnętrzne max. budynku istniejącego: 57,14 x 50,40m i wysokość 4,20m. Budynek wybudowano wg adaptowanego, typowego projektu, w lekkiej konstrukcji szkieletowej, drewnianej z wyjątkiem kotłowni znajdującej się w północnej części budynku, którą wybudowano w technologii tradycyjnej, murowanej. Rozbudowa przedszkola obejmuje dobudowanie północno- zachodniego skrzydła o dwóch kondygnacjach, jednej kondygnacji od zachodu i jednej kondygnacji od południowo- wschodniego naroża przedszkola oraz wykonanie niezależnego zadaszenia o konstrukcji stalowej ramowej nad istniejącym budynkiem. Część istniejąca zostanie poddana gruntownemu remontowi i częściowej przebudowie. W części istniejącej zostanie przebudowana kotłownia i część przedszkola na bibliotekę z oddzielny wejściem. Istniejąca szatnia zostanie adaptowana na salę wielofunkcyjną, w miejscu kuchni powstaną sale do indywidualnych zajęć dydaktycznych. Rozebrana zostanie sala dydaktyczna w zachodniej części budynku, a w jej miejscu powstanie nowa częściowo dwu- kondygnacyjna część budynku oraz łącznik. W części rozbudowywanej zlokalizowana będzie kuchnia z zapleczem, sala wielofunkcyjna hall ze schodami i windą, pomieszczenia techniczne. Na piętrze zaprojektowano 3 sale dla dzieci z wydzielonymi sanitariatami i magazynkami. Do komunikacji pomiędzy kondygnacjami projektuje się poza schodami windę dla 6 osób o wielkości umożliwiającej korzystanie z niej osobom niepełnosprawnym. Wykonane będą też dwie windy gospodarcze do transportu posiłków i naczyń. Klatka schodowa i hal wydzielone zostaną pożarowo. Zestawienie powierzchni:
Zagospodarowanie terenu. Projektowane zagospodarowanie obejmuje wykonanie: - parkingu dla gości i pracowników oraz plac manewrowy dla straży pożarnej w zachodniej części działki; - parkingu dla gości w północnej części działki; - parkingu dla personelu w północno- wschodnim narożniku działki; - altany śmietnikowej w północno- wschodnim narożniku; - wygrodzonego placu zabaw wraz z wyposażeniem oraz wiatą na zabawki we wschodniej części działki; - nawierzchni ścieżek i dróg wraz z podbudową; - zbiornika retencyjnego w południowej części działki; - trawników oraz nasadzenie roślinności; - ogrodzeń, - oświetlenie terenu. Projektowana rozbudowa i przebudowa obejmuje: - wykonanie konstrukcji stalowej zadaszenia nad częścią istniejącą wraz z fundamentem, - rozebranie części istniejącego budynku - rozebranie istniejących nawierzchni - wykonanie projektowanej części budynku oraz przebudowa istniejącej części w tym: - prace fundamentowe - wykonanie ścian nośnych i stropu - wykonanie więźby dachowej - prace pokrywcze - wykonanie izolacji pionowych i poziomych, - montaże stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, -malowanie ścian i sufitów, - ułożeniem glazury, -wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykładziny typu Tarkett oraz klepki dębowej, - wykonanie sufitów podwieszanych, - montaże parapetów, - wykonanie trzonów windowych i montażem wind gospodarczych i osobowej, - montaże wyposażenia sanitarnego i socjalnego, - wyposażenie kuchni - demontaż blach trapezowych i desek maskujących z elewacji, montaż płyt OSB, wykonanie termoizolacji oraz tynku - wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych - wykonanie ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie systemowym z wypełnieniem wełną mineralną oraz przebudowanie istniejących ścianek - wykonanie docieplenia stropodachu - wykonanie wentylacji nawiewno- wywiewnej w kuchni i pomieszczeniach gospodarczych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pozostałych pomieszczeniach - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla całego obiektu (część przebudowywana i rozbudowywana) - wykonanie instalacji gazu zasilającej kotły kondensacyjne oraz urządzenia gastronomiczne wraz z przyłączem i demontażem istniejącej instalacji - wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej z przyłączami i przepompowni ścieków - wykonanie instalacji odprowadzenia wód opadowych ze zbiornikiem retencyjnym - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji niskoprądowych- alarmowej i strukturalnej. W celu zagwarantowania nieprzerwanej pracy przedszkola zadanie zostanie podzielone na trzy etapy.
Zakres robót: Etap I - zorganizowanie placu i zaplecza budowy, - dobudowanie sali dydaktycznej wraz z łazienką w południowo- wschodnim narożu budynku,
- kompleksowy remont istniejących sal dydaktycznych z łazienkami w południowej części - wykonanie niezależnego konstrukcyjnie dachu o konstrukcji stalowej nad częścią istniejącą, - remont elewacji skrzydła południowego, - wykonanie placu zabaw we wschodniej części działki, - uzyskanie od wykonawcy decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego zakresu robót w etapie I.
Etap II - rozebranie istniejącej sali w zachodniej części budynku,
- wykonanie północno zachodniego skrzydła o dwóch kondygnacjach, jednej kondygnacji od - podłączenie instalacji wykonanych w etapie I do nowych instalacji, - wykonanie kuchni wraz z zapleczem i wyposażeniem oraz wszystkimi instalacjami, - wykonanie kotłowni wraz z jej uruchomieniem, - montaż wind, - wykonanie elewacji części rozbudowywanej, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego zakresu robót w etapie II.
Etap III
- wykonanie kompleksowego remontu w części północno-wschodniej wraz z wykonaniem - wykonanie elewacji w części północno- wschodniej, - wykonanie parkingów i chodników, - budowa zbiornika retencyjnego,
- zagospodarowanie terenu- nasadzenie roślinności, wykonanie wiaty śmietnikowej, wykonanie - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie na całość budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Główny przedmiot |
45214100-1 45261000-4 45262800-9 45400000-1 45112723-9 45223300-9 45233253-7 39221000-7
|
- - - - |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty
|
|
- -
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Rodzaj procedury |
|||
Przetarg nieograniczony X Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny |
|
Negocjacje bez ogłoszenia Zamówienie z wolnej ręki Zapytanie o cenę Licytacja elektroniczna |
|
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr (jeżeli dotyczy): Nazwa (jeżeli dotyczy): ______________________________________________
V.1) Data udzielenia zamówienia: 12/06/2014 (dd/mm/rrrr) |
||
V.2) Liczba otrzymanych ofert: 3
|
||
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia |
||
Nazwa: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „HEGOR” Sp. z o.o.
|
||
Adres pocztowy: Ul. Gwardyjska 12
|
||
Miejscowość: Sochaczew
|
Kod pocztowy: 96-500
|
Kraj/województwo: mazowieckie |
E-mail:
|
Tel.: |
|
Adres internetowy (URL): |
Fax:
|
|
V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ |
||
Cena najtańszej oferty - 5.197.888,30 zł. Waluta: PLN Cena wybranej oferty: - 5.197.888,30 zł.
Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu: 6.926.045,15 zl
|
--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej tak ? nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: ………………………………………………………………………………………………………..
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/06/2014 (dd/mm/rrrr) |
Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rozbudowę i modernizację budynku Przedszkola w Lesznie”
została wybrana oferta złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe
„HEGOR” Sp. z o.o.
Ul. Gwardyjska 12
96-500 Sochaczew
Uzasadnienie:
Oferta ta spełnia wymagania Zamawiającego, złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty oraz jest ofertą najkorzystniejszą z punktu widzenia wszystkich kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą ilość punktów.
Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu kryteria oceny ofert to:
- Cena ofertowa - 80%
- Termin wykonania I etapu - 30 wrzesień 2014 r. – 10%
- Termin wykonania II etapu – 31 maj 2015 r. – 5%
- Spóźniona płatność nadwyżki wykonania
robót I i II etapu w stosunku do limitu
środków zapisanego w siwz dla tych etapów – 5%
(płatność po ukończeniu wszystkich robót)
Poniżej znajduje się wykaz wykonawców, którzy przystąpili do postępowania, nie zostali wykluczeni, a ich oferty nie zostały odrzucone z postępowania:
Nr oferty |
Nazwa oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto |
Punktacja |
1. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „HEGOR” Sp. z o.o. |
Ul. Gwardyjska 12 96-500 Sochaczew |
5.197.888,30 zł |
100,00 |
2. |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe „REMAR Rafał Makowski” |
Ul. Brandta 48 26-505 Orońsko
|
6.926.045,15 zl |
80,04 |
3. |
„REM-BUDEX Czesław Iwanicki |
Ul. Wrocławska 16/58 01-493 Warszawa |
6.877.000,00 zł |
80,47 |
Przewodniczący Komisji Przetargowej
Grzegorz Banaszkiewicz