Ogł. o przet. 8/2014 - Modernizacja centrum wsi Zaborów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA LESZNO |
||
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno |
||
Miejscowość: LESZNO
|
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: MAZOWIECKIE |
Tel.: (0 22) 725 80 05 |
Faks: (022) 725 85 52
|
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna Uczelnia publiczna Administracja rządowa terenowa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego X Administracja samorządowa Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centrum wsi Zaborów
|
|||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
|||
Roboty budowlane X |
Dostawy |
Usługi |
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Modernizacja centrum wsi Zaborów. 2) Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Gospodarka drzewostanem
Podstawowe zabiegi pielęgnacyjne obejmują odmłodzenie drzew, minimalne cięcia sanitarne, prześwietlające i formujące koronę, w sposób zapewniający najszybsze i najskuteczniejsze gojenie(właściwe oczyszczenie, uformowanie i zabezpieczenie ran po cięciu) oraz usunięcie suchych gałęzi.
Głównym zabiegiem będą cięcia sanitarne przeprowadzone w sposób zapewniający jak najszybsze i najskuteczniejsze gojenie. Miejsca ran po cięciu powinny być właściwie oczyszczone i uformowane, a później odpowiednio zabezpieczone. Należy przykryć ziemią urodzajną korzenie wychodzące na powierzchnię gruntu
Zabiegi lecznicze obejmują oczyszczenie, formowanie, wygładzenie i zabezpieczenie rozległych ubytków powierzchniowych i wgłębnych oraz likwidację czynników fitopatologicznych (głównie infekcji grzybami). Należy usunąć czynniki chorobotwórcze, zaimpregnować i uszczelnić ściany pnia oraz uniemożliwić gromadzenie się wody
Grupa ta obejmuje drzewa i krzewy nie wymagające uzyskania decyzji o wycince.
Należy zabezpieczyć drzewa przed uszkodzeniami mechanicznymi spowodowanymi pracą sprzętu budowlanego, składowaniem materiałów, zmianami warunków w podłożu, zagęszczeniem gruntu w rejonie stref korzeniowych Nawierzchnie ogrodowe
Projekt przewiduje rozebranie istniejących ścieżek z kostki betonowej w obrzeżu betonowym wewnątrz skweru. Nawierzchnia placu wewnątrz skweru oraz ścieżki wokół skweru wykonane zostaną z żółtej kostki granitowej, ścieżki wewnętrzne zaprojektowano jako żwirowe w obrzeżu z kostki granitowej. Kostkę granitową brukową w kolorze żółtym wykonać należy na 3cm podsypce piaskowo cementowej i 10 cm warstwie pospółki. Obrzeże granitowe układać należy na ławie oporowej z betonu B15. Nawierzchnię żwirową należy układać na 7cm warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego i 12 cm warstwie podbudowy z tłucznia o Ø 31÷63 mm zaklinowanego klińcem o Ø 0÷31 mm. Górną część nawierzchni tworzyć będą dwie warstwy, górna 3cm i dolna 5cm, zbudowane z optymalnych mieszanek żwirowo - gliniastych. Obrzeże nawierzchni wykonać z kostki granitowej żółtej 12x12x24cm układanej na ławie oporowej z betonu B15. Wykonanie nawierzchni odbywać się powinno w warunkach bezwzględnego reżimu technologicznego i materiałowego, ze ścisłym zachowaniem proporcji poszczególnych frakcji materiału. Wyposażenie Przewidziane jest wyposażenie placu w elementy małej architektury, takie jak wiata przystankowa, ławki parkowe, kosze na śmieci. Remont kapliczki Elementy istniejących schodów należy rozebrać i zabezpieczyć (do późniejszego odtworzenia). Podstawę figurki należy zabezpieczyć przed ewentualnym przewróceniem lub uszkodzeniem, w sposób umożliwiający wyprostowanie konstrukcji oraz zagęszczenie gruntu w poziomie posadowienia. Trzon podstawy figury należy odsłonić do poziomu fundamentu i dokonać lokalnej punktowej odkrywki fundamentu w celu oceny stanu technicznego. W zależności od stwierdzonego stanu należy przeprowadzić remont zgodnie z jednym z zaproponowanych rozwiązań. Szata roślinna
Teren po uprzątnięciu należy poddać podstawowym zabiegom agrotechnicznym spulchniającym glebę i poprawiającym jej strukturę. Konieczne jest wysianie nawozów mineralnych trójskładnikowych. Przewidywana powierzchnia terenu poddawana zabiegom agrotechnicznym wynosi 2571,5m2 w tym 73m2 na skarpach. Prace wykonywane w gruncie II kategorii.
Projekt przewiduje posadzenie 7 drzew (w tym 4 iglastych) oraz 833 szt. krzewów z czego 586 na terenie płaskim i 247 na skarpach. W rejonie figurki NMP przewiduje się 440szt zadarniających roślin okrywowych. Zakładanie kwietnika w środku kolistego placu należy poprzedzić wymianą gleby rodzimej na ziemię ogrodniczą.
Projekt przewiduje zakładanie trawników dywanowych siewem na terenie płaskim
Pielęgnacja szaty roślinnej w okresie gwarancyjnym Przez rok od wykonania odbioru ostatecznego wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do pielęgnowania szaty roślinnej w ramach tzw. okresu gwarancyjnego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić: - stałe koszenie zakładanych trawników - nawożenie trawników i krzewów - przygotowanie krzewów do sezonu zimowego - stałe podlewanie trawników i krzewów - wykonanie cięć pielęgnacyjnych - uzupełnienie kompostu z kory drzew iglastych - uzupełnienie uschniętego materiału roślinnego Po roku nastąpi odbiór czynności pielęgnacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót.
3) Wymagana jest wizja lokalna w terenie, podane w opisie przedmiotu zamówienia informacje nie zwalniają z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
4) W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one „równoważne” jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie.
Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. 5) W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 6) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia projektu BIOZ. 7) Wykonawca zapewnieni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów. 8) ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PODWYKONASTWO TYLKO DLA ROBÓT OGRODNICZYCH. 9) Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6.
|
|||
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak nie X (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
|
|||
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|||
|
Słownik główny |
||
Główny przedmiot |
45112711-2 45233253-7 45212314-0 |
||
Dodatkowe przedmioty
|
|
||
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy): tak liczba części: 1) nie X |
|||
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy): tak nie X |
|||
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 31/08/2014 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 12.000,00 zł. (dwanaście tysięcy). |
1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.
2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia tak nie X |
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - a) kierownik budowy,
b) kierownik prac ogrodniczych posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
|
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4): potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
X wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
X opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1 lata/rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________
|
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
X oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
X aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
X aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
X wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. |
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
X lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
|
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
inne dokumenty
|
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy
3. Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót, na podstawie wizji lokalnej
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta.
|
III.7) ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem |
Dialog konkurencyjny |
Licytacja elektroniczna |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)
|
|
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|
Kryteria 1. CENA 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie |
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tak X nie Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
|
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24. |
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
|
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 23/04/2014 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30 |
IV.4.5) Termin związania ofertą Do: // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): Licytacja jednoetapowa czas trwania:____________________________ Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, |
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina: Miejsce: |
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
|
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie. |
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
|
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013.
|
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak X nie |
Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak
4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.
6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.