☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet nr 11/2014 Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola w Lesznie

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola w Lesznie”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Lesznie bez przerywania pracy przedszkola, w skład przedsięwzięcia wejdzie część dydaktyczno- administracyjna, pomieszczenia biblioteki publicznej, infrastruktura techniczna i zagospodarowanie terenu wraz z parkingami, chodnikami i placem zabaw. Wymiary zewnętrzne max. budynku istniejącego: 57,14 x 50,40m i wysokość 4,20m. Budynek wybudowano wg adaptowanego, typowego projektu, w lekkiej konstrukcji szkieletowej, drewnianej z wyjątkiem kotłowni znajdującej się w północnej części budynku, którą wybudowano w technologii tradycyjnej, murowanej. Rozbudowa przedszkola obejmuje dobudowanie północno- zachodniego skrzydła o dwóch kondygnacjach, jednej kondygnacji od zachodu i jednej kondygnacji od południowo- wschodniego naroża przedszkola oraz wykonanie niezależnego zadaszenia o konstrukcji stalowej ramowej  nad istniejącym budynkiem. Część istniejąca zostanie poddana gruntownemu remontowi i częściowej przebudowie.

W części istniejącej zostanie przebudowana kotłownia i część przedszkola na bibliotekę z oddzielny wejściem. Istniejąca szatnia zostanie adaptowana na salę wielofunkcyjną, w miejscu kuchni powstaną sale do indywidualnych zajęć dydaktycznych. Rozebrana zostanie sala dydaktyczna w zachodniej części budynku, a w jej miejscu powstanie nowa częściowo dwu- kondygnacyjna część budynku oraz łącznik. W części rozbudowywanej zlokalizowana będzie kuchnia z zapleczem, sala wielofunkcyjna hall ze schodami i windą, pomieszczenia techniczne. Na piętrze zaprojektowano 3 sale dla dzieci z wydzielonymi sanitariatami i magazynkami.  Do komunikacji pomiędzy kondygnacjami projektuje się poza schodami windę dla 6 osób o wielkości umożliwiającej korzystanie z niej osobom niepełnosprawnym. Wykonane będą też dwie windy gospodarcze do transportu posiłków i naczyń. Klatka schodowa i hal wydzielone zostaną pożarowo.

Zestawienie powierzchni:

Powierzchnia działki

9900 m²

100%

Powierzchnia zabudowy budynku

2251,49 m²

22,74%

Powierzchnia powierzchni utwardzonych- chodniki

662,49 m²

6,69%

Powierzchnia powierzchni utwardzonych- drogi

2188,07 m²

22,10%

Powierzchnia powierzchni utwardzonych- plac zabaw

769,61 m²

7,77%

Powierzchnia zabudowy- śmietnik, wiata

11,25 m²

0,11%

Łączna powierzchnia zabudowy

5882,29 m²

59,41%

Powierzchnia biologicznie czynna

4017,71 m²

40,59%

Ilość miejsc parkingowych

42 w tym 2 dla niepełnosprawnych

 

Zagospodarowanie terenu.

Projektowane zagospodarowanie obejmuje wykonanie:

- parkingu dla gości i pracowników oraz plac manewrowy dla straży pożarnej w zachodniej części działki;

- parkingu dla gości w północnej części działki;

- parkingu dla personelu w północno- wschodnim narożniku działki;

- altany śmietnikowej w północno- wschodnim narożniku;

- wygrodzonego placu zabaw wraz z wyposażeniem oraz wiatą na zabawki we wschodniej części działki;

- nawierzchni ścieżek i dróg wraz z podbudową;

- zbiornika retencyjnego w południowej części działki;

- trawników oraz nasadzenie roślinności;

- ogrodzeń,

- oświetlenie terenu.

Projektowana rozbudowa i przebudowa obejmuje:

- wykonanie konstrukcji stalowej zadaszenia nad częścią istniejącą wraz z fundamentem,

- rozebranie części istniejącego budynku

- rozebranie istniejących nawierzchni

- wykonanie projektowanej części budynku oraz przebudowa istniejącej części w tym:

- prace fundamentowe

- wykonanie ścian nośnych i stropu

- wykonanie więźby dachowej

- prace pokrywcze

- wykonanie izolacji pionowych i poziomych,

- montaże stolarki drzwiowej i okiennej,

- wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych,

-malowanie ścian i sufitów,

- ułożeniem glazury,

-wykonanie posadzek z płytek gresowych, wykładziny typu Tarkett oraz klepki dębowej,

- wykonanie sufitów podwieszanych,

- montaże parapetów,

- wykonanie trzonów windowych i montażem wind gospodarczych i osobowej,

- montaże wyposażenia sanitarnego i socjalnego,

- wyposażenie kuchni

- demontaż blach trapezowych i desek maskujących z elewacji, montaż płyt OSB, wykonanie termoizolacji  oraz tynku

- wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych

- wykonanie ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie systemowym z wypełnieniem wełną mineralną oraz przebudowanie istniejących ścianek

- wykonanie docieplenia stropodachu

- wykonanie wentylacji nawiewno- wywiewnej w kuchni i pomieszczeniach gospodarczych

- wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pozostałych pomieszczeniach

- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla całego obiektu (część przebudowywana i rozbudowywana)

- wykonanie instalacji gazu zasilającej kotły kondensacyjne oraz urządzenia gastronomiczne wraz z przyłączem i demontażem istniejącej instalacji

- wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej z przyłączami i przepompowni ścieków

- wykonanie instalacji odprowadzenia wód opadowych ze zbiornikiem retencyjnym

- wykonanie instalacji elektrycznej

- wykonanie instalacji niskoprądowych- alarmowej i strukturalnej.                                                                                                                                                          

W celu zagwarantowania nieprzerwanej pracy przedszkola zadanie zostanie podzielone na trzy etapy.

Zakres robót:

Etap I

- zorganizowanie placu i zaplecza budowy,

- dobudowanie sali dydaktycznej wraz z łazienką w południowo- wschodnim narożu budynku,

- kompleksowy remont istniejących sal dydaktycznych z łazienkami w południowej części  
    budynku, wraz z wykonaniem instalacji,

- wykonanie niezależnego konstrukcyjnie dachu o konstrukcji stalowej nad częścią istniejącą,

- remont elewacji skrzydła południowego,

- wykonanie placu zabaw we wschodniej części działki,

- uzyskanie od wykonawcy decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego zakresu robót w etapie I.

 

Etap II

- rozebranie istniejącej sali w zachodniej części budynku,      

- wykonanie północno zachodniego skrzydła o dwóch kondygnacjach, jednej kondygnacji od
   zachodu oraz łącznika wraz z wykończeniem oraz wszystkimi instalacjami,

- podłączenie instalacji wykonanych w etapie I do nowych instalacji,

- wykonanie kuchni wraz z zapleczem i wyposażeniem oraz wszystkimi instalacjami,

- wykonanie kotłowni wraz z jej uruchomieniem,

- montaż wind,

- wykonanie elewacji części rozbudowywanej,

- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego zakresu robót w etapie II.

 

  Etap III

- wykonanie kompleksowego remontu w części północno-wschodniej wraz z wykonaniem
   instalacji,

- wykonanie elewacji w części północno- wschodniej,

- wykonanie parkingów i chodników,

- budowa zbiornika retencyjnego,

- zagospodarowanie terenu- nasadzenie roślinności, wykonanie wiaty śmietnikowej, wykonanie
  ogrodzenia,

- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie na całość budynku.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak     nie  X

(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45214100-1

45261000-4

45262800-9

45400000-1

45112723-9

45223300-9

45233253-7

39221000-7

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak      liczba części:        1)        nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  30/05/2016 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

180.000,00 zł. (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł).

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X
 

 

 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

      -  posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 1 zadanie o wartości min. 3.500.000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł)
      
polegające na wykonaniu budowy (przebudowy, rozbudowy) budynku   pełniącego funkcje
       związane z oświatą, kulturą lub opieką zdrowotną w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
       zamówienia lub min. 1 zadanie o powierzchni użytkowej co najmniej 1.000 m2 w zakresie
       budowy (przebudowy, rozbudowy) budynku pełniącego funkcje związane z oświatą, kulturą
       lub opieką zdrowotną odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia.

                     

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku      ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 

  -  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:  

       a) kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania
       robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

       b) kierownik robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
       budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
       wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

       c) kierownik robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami
       budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
       i elektroenergetycznych,

       d) kierownik robót w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania
       przedmiotu zamówienia.

 

       Kierownicy powinni być członkami Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa i posiadać

       ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

    - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum
       1.000.000,00 zł (słownie: milion zł)
, udokumentowane informacją banku lub spółdzielczej
       kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawione nie
       wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
       że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  
       1.000.000,00 zł. (słownie: milion zł.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

     

X wykaz robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te  zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

   określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

       lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych  niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub

       złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami;

 

 opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
      lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę
     lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

 

X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

 

X  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

       środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

        upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
       o udzielenie zamówienia;

 

X  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,

zasobami których będzie dysponował wykonawca:

   sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

        zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,

        a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów

        określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata/rok

        obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

          środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
         przed  upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia;

 

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 u st. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    

 X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
      z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych

        podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

        podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż
     6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;

 

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

X lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
   o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom,  należy przedłożyć:

 

  próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać  poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

 

  zaświadczenie  niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji.

 

 inne dokumenty

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.    Oferta cenowa (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy
       pzp.(załącznik nr 2)

3.  Wykonawca nie ma obowiązku załączenia do oferty kosztorysu ofertowego lecz w ofercie powinien ujawnić koszty własne:

- robocizny kosztorysowej

- pracy sprzętu i transportu technologicznego,

- koszty pośrednie,

- koszt zakupu materiału,

- narzut zysku odniesiony do sumy (R+S+Kp),

- rzeczywiste koszty materiałów (koszty nabycia).

 Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy kosztorys. W cenie przedmiotu zamówienia (w osobnym dokumencie) należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót.

4. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć do oferty atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie.

5. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym
i warunkach technicznych wykonania musi bezwzględnie dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność parametrów technicznych i eksploatacyjnych oraz dane techniczne materiałów i urządzeń równoważnych.

 

 

III.7)

 ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie    X

Kryteria

  1. Cena
  2. Termin wykonania I etapu - 30 wrzesień 2014 r.
  3. Termin wykonania II etapu – 31 maj 2015 r.
  4. Spóźniona płatność nadwyżki wykonania robót I i II etapu w stosunku do limitu środków zapisanego w siwz dla tych etapów

                   (płatność po ukończeniu wszystkich robót)

Znaczenie

80%

10%

5%

5%

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

         -   z powodu na wcześniej nie wykryte błędy w dokumentacji projektowej,

         -   z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

              proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla

              zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,

         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,

         - z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie
            robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej
           Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – w takim przypadku termin realizacji robót
            może ulec przedłużeniu o czas przerwy w robotach lub inny czas niezbędny na właściwe
            wykonanie robót.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24.


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  11/06/2014 (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………….

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak    nie X

 

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-05-27 13:34:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-05-27 13:35:15)

 
 
liczba odwiedzin: 4575436

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X