☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet. nr 4/2014 -Przebudowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej dla osiedla mieszkaniowego w rejonie ulicy Fabrycznej i Inżynierskiej w Lesznie

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej dla osiedla mieszkaniowego w rejonie ulicy Fabrycznej i Inżynierskiej w Lesznie

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                  

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sieci kanalizacyjnej sanitarnej dla osiedla mieszkaniowego w rejonie ulicy Fabrycznej i Inżynierskiej w Lesznie.

Przedmiotowa kanalizacja będzie kanalizacją sanitarną grawitacyjno-ciśnieniową.

 

3.2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

 

3.2.1. Przewód tłoczny

Przewód tłoczny DN80 (D90x3,5mm) L=10,0m odprowadzający ścieki z przepompowni ścieków z terenu osiedla mieszkaniowego zlokalizowanego w rejonie ulicy Fabrycznej w Lesznie.

 

Charakterystyka wymiarowa przewodu tłocznego

  • średnica DN80 (D90x3,5mm),
  • długość L=10,0m,
  • materiał podstawowy – rury PE100 SDR26,
  • zagłębienie osi od 1,60m do 1,78m p.p.t. istn.

 

Materiał

Przewód tłoczny należy wykonać z rur kanalizacyjnych PE100 SDR26 DN80 (90x3,5mm) o długości L=10,0m łączonych przez zgrzewanie.

 

3.2.2. Kanały sanitarne

Charakterystyka wymiarowa kanałów

Kanał na odcinku P÷W15

  • średnica d=0,20m (D200x5,9mm),
  • długość L=249,0m,
  • materiał podstawowy – rury PVC klasy „S”.

 

Kanał na odcinku SZ÷W16

  • średnica d=0,20m (D200x18,4mm),
  • długość L=34,5m,
  • materiał podstawowy – rury PE100 SDR11 TS.

 

Kanał na odcinku W16÷W31

  • średnica d=0,20m (D200x5,9mm),
  • długość L=207,0m,
  • materiał podstawowy – rury PVC klasy „S”.

 

Kanał na odcinku W11÷W37

  • średnica d=0,20m (D200x5,9mm),
  • długość L=23,5m,
  • materiał podstawowy – rury PVC klasy „S”.

 

Kanał na odcinku W2÷W33

  • średnica d=0,20m (D200x5,9mm),
  • długość L=60,5m,
  • materiał podstawowy – rury PVC klasy „S”.

 

Kanał na odcinku Pistn.÷W35

  • średnica d=0,20m (D200x5,9mm),
  • długość L=39,0m,
  • materiał podstawowy – rury PE100 SDR11 TS.

 

3.2.3. Przyłącza kanalizacji sanitarnej

Zakres inwestycji obejmuje budowę nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej umożliwiających odprowadzenie ścieków z budynków położonych przy ul. Fabrycznej nr 2, 4, 6, 8, 8B, 8D, 10, 12, 14, 16 i ul. Inżynierskiej 3. Ścieki z budynków położonych przy ul. Fabrycznej nr 2, 4, 6, 8, 8B, 8D, 10, 12, 14, 16 będą odprowadzone systemem projektowanych kanałów do projektowanej przepompowni ścieków, natomiast z budynku przy ulicy Inżynierskiej 3 do istniejącej przepompowni ścieków zlokalizowanej na terenie składu budowlanego (dz nr ewid. 1062).

Charakterystyka wymiarowa przyłączy kanalizacji sanitarnej

  • przyłącze kanalizacji sanitarnej o średnicy d = 0,20m  (D200 x 5,9mm)
  • długość l = 178,0m
  • materiał podstawowy - rury PVC klasy „S”
  • przyłącze kanalizacji sanitarnej o średnicy d = 0,15m  (D160 x 4,7mm)
  • długość l = 539,0m
  • materiał podstawowy- rury PVC klasy „S”
  • przyłącze kanalizacji sanitarnej o średnicy d = 0,10m  (D110 x 3,2mm)
  • długość l = 16,0m
  • materiał podstawowy- rury PVC klasy „S”
  • studzienki inspekcyjne z PP ø315mm       - 30 szt.
  • studzienki z kręgów betonowych             ø1,2m  - 2 szt.
  • długość odcinków do  ocieplenia łupkami poliuretanowymi gr. 5cm owiniętymi folią poliamidową

- d = 0,20m  (D200 x 5,9mm)                   - l=42,0m

- d = 0,15m  (D160 x 4,7mm)                   - l=271,5m

- d = 0,10m  (D110 x 3,2mm)                   - l=16,0m

  • długość rurociągów ø0,15 do likwidacji              - l=12,5m
  • długość rurociągów ø0,10 do likwidacji              - l=37,0m
  • ilość studni bet. ø1,0 gł. do 1,0m do likwidacji   - 8 szt.
  • ilość studni bet. ø1,0 gł. do 1,5m do likwidacji   - 6 szt.
  • ilość szamb bet. ø1,2 gł. do 3,0m do likwidacji   - 4 szt.
  • ilość szamb bet. o wym. 4x2x3m do likwidacji   - 1 szt.
  • ilość rurociągów ø0,20 do zaślepienia                  - 2 szt.
  • ilość rurociągów ø0,15 do zaślepienia                  - 3 szt.
  • ilość rurociągów ø0,10 do zaślepienia                  - 1 szt.

 

3.2.4. Przepompownia

Ścieki do przepompowni będą doprowadzone kanałem grawitacyjnym z rur PVC D200X5,9mm. Na kanale doprowadzającym ścieki do przepompowni w celu odcięcia dopływu ścieków zainstalowano zasuwę kanałową.  

Ścieki z przepompowni ścieków będą odprowadzane przewodem tłocznym z rur PE D90x3,5mm o długości L=10,0m.

Zbiornik przepompowni:

  • materiał zbiornika: polimerobeton
  • średnica: 1,5m
  • głębokość całkowita: H=4,10m
  • właz przejezdny żeliwny klasy D400 o średnicy 800mm
  • posadowienie na fundamencie
  • drabinka ze stali nierdzewnej wyposażona w prowadnice mechanizmu samozaciskowego
  • kominek wentylacyjny wyposażony w biofiltr
  • Projektowana użytkowa pojemność zbiornika czerpalnego wynosi:

Vużytkowa= 0,89 m3

Vcałkowita@2,0 m3

Do przetłoczenia ścieków z przepompowni do studzienki rozprężnej zaprojektowano dwie pompy zatapialne (1 pracująca i 1 rezerwowa).

Dobrano pompy z wirnikiem otwartym WILO FA 08.22W, N=2,0/2,25 kW, z silnikiem T 12-2/11G, z podwójnym uszczelnieniem mechanicznym węglik krzemu na węglik krzemu.

Sygnalizacja pracy przepompowni

Pompy będą sterowane automatycznie z możliwością sterowania ręcznego.

Układ automatycznego sterowania zapewnia bezobsługową pracę przepompowni.

Sterowanie automatyczne odbywać się będzie przy pomocy hydrostatycznego miernika poziomu w zależności od zadanego poziomu ścieków w pompowni.

Dla pracy i awarii pompy przewiduje się sygnalizację optyczną.

Szafkę sterowania dostarcza producent pomp.

 

3.2.5.Komora zasuw

  • materiał zbiornika: polimerobeton
  • średnica: 1,5m
  • głębokość całkowita: H=2,40m
  • właz przejezdny żeliwny klasy D400 o średnicy 800mm
  • posadowienie na fundamencie

3.2.6. Instalacje elektryczne dla przepompowni ścieków

Zasilanie odbywać się będzie z istniejącej linii napowietrznej biegnącej w ulicy Inżynierskiej (działka nr 424/12) przyłączonej do stacji transformatorowej 0934 "LESZNO MICHAŁÓW".

Kable instalacji zasilającej i sterowniczej pomp, pomiędzy rozdzielnią sterowniczą a pompownią układać w/g trasy oznaczonej na planie. Kabel układać w rowie kablowym o głębokości 0.7 m. na podsypce z piasku grubości 0.1 m w rurze ochronnej DVK110. Rurę przykryć takiej samej grubości warstwą piasku.

Obok pompowni posadowić na fundamencie prefabrykowanym B-50 stalowy ocynkowany stożkowy słup oświetleniowy o wysokości 6 m z lamą OUSb70 zamontowaną na słupie.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.

 

 3.3. Wymagana jest wizja lokalna w terenie, podane w opisie przedmiotu zamówienia informacje nie zwalniają z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i przewidzenia innych nieopisanych robót.

3.4. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne
w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub „równoważne”.

Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne zbiorników, w tym zabezpieczeń przed wypłynięciem i deformacją przy poziomie wody gruntowej równej poziomowi terenu.

Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one „równoważne” jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie.

Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym.

3.5. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń „równoważnych”, Wykonawca ma obowiązek uzyskania pisemnej zgody eksploratora sieci czyli Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji.

3.6. W dokumentacji projektowej została opisana przepompownia firmy WILO POLSKA, gdyż  przy wykonaniu poprzednich etapów kanalizacji na terenie Gminy Leszno, zainstalowano ok. 160 pompowni firmy WILO. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przepompowni innej firmy, ale z zastrzeżeniem, iż nie może to być sprzęt gorszej jakości oraz musi zachowywać parametry techniczne podane w projekcie tzw. „równoważne”, a wykonawca w ofercie przez dołączenie stosownych dokumentów udowodni, że są to pompownie o parametrach równoważnych (w tym w zakresie trwałości użytkowania i minimalnych kosztach eksploatacji).

3.7. Wykonawca zapewnieni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów.

3.8. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót oraz wykonywanie robót przy wysokim poziomie wód gruntowych (konieczność pompowania wody gruntowej).

3.9. Roboty budowlane  należy skoordynować tak, by umożliwić mieszkańcom oraz innym pojazdom (np. karetki pogotowia, śmieciarki) dojazd do posesji.

3.10. Podczas prac należy ograniczyć do minimum zniszczenia powierzchni biologicznie czynnej, a drzewa i krzewy na czas realizacji inwestycji zabezpieczyć w części podziemnej
i nadziemnej zgodnie ze sztuką ogrodniczą.

3.11.Wykonawca będzie zobowiązany odbudować uszkodzoną nawierzchnię, w związku z tym   należy w cenie oferty przewidzieć dodatkowe koszty z tym związane.

3.12. Zamawiający zastrzega, że przy budowie kanalizacji organizacja pracy musi zapewnić działanie istniejącego systemu kanalizacji, aż do momentu uruchomienia nowego układu.

3.13. W przypadku wysokiego poziomu wód gruntowych w wykopach należy wykonać odprowadzenie wody przez osadniki zatrzymujące piasek do istniejących kanałów sanitarnych po uzyskaniu zgody eksploatatora sieci czyli Gminnego Zakładu Wodociągów
i Kanalizacji oraz powierzchniowo.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak X     nie  
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje ewentualne roboty uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6, między innymi związane z przyłączami

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Słownik główny

Główny przedmiot

- 45233200-1

- 45111200-0

- 45231300-8

- 45232423-3

- 45317100-3

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak      liczba części:        1)        nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  31/08/2014 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

36.000,00 zł. (trzydzieści sześć tysięcy)

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X
 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

-   posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 2 zadania o wartości min. 1.000.000,00 zł (słownie: milion zł) każde odpowiadające
       swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.

       Zadanie to ma być odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
       zamówienia tzn. ma to być wykaz kanalizacji sanitarnych  grawitacyjno-ciśnieniowych.

              

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku    

 -  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - dysponują odpowiednim sprzętem 
       do wykonywania robót budowy kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej
.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 

      - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy
       posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót sanitarnych
.
       Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać
       ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz robotnikami o fachowości wymaganej dla
       tego rodzaju robót.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

     - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
       potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  
       500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł.)

 

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

     

X wykaz robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te  zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

 

   określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

       lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych  niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub

       złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

X wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami;

 

 opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
      lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę
     lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

 

X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

 

   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

       środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

        upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
       o udzielenie zamówienia;

 

X  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,

zasobami których będzie dysponował wykonawca:

   sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

        zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,

        a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów

        określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata/rok

        obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

          środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
         przed  upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia;

 

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 u st. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    

 X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
      z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych

        podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

        podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż
     6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;

 

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

X lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
   o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom,  należy przedłożyć:

 

  próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać  poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

 

  zaświadczenie  niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji.

 

 inne dokumenty

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.    Oferta cenowa (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy
       pzp.(załącznik nr 2)

3.    Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów.

4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta.  

 

 

 

III.7)

 ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

       -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla

             zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,

         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

         -  Zamawiający przewiduje ewentualne roboty uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1
            pkt. 6,  między innymi związane z przyłączami.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24.


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  12/03/2014   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego PROW na lata 2007-2013.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak X      nie

 

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak

 

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-02-25 15:21:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-02-25 15:26:20)

 
 
liczba odwiedzin: 4575429

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X