5/2008 Wykonanie remontów cząstkowych ulic i dróg na terenie Gminy Leszno, przy użyciu asfaltobetonu.
Nr sprawy: 5/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X publikacja obowiązkowa
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO |
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Leszno, Al. Wojska Polskiego 21 |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak, Paweł Latoszek |
Tel.: (0 22) 725-80-40, 725-84-52 wew.35 |
||
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Wykonanie remontów cząstkowych ulic i dróg na terenie Gminy Leszno, przy użyciu asfaltobetonu. |
|||||||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
|||||||||||
(a) Roboty budowlane X |
|||||||||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
|||||||
|
|||||||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Gmina Leszno |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług |
|||||||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
|||||||||||
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||||||||||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||||||||||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: |
|||||||||||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||||||||||
- |
|||||||||||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|||||||||
Główny przedmiot |
|
|
|||||||||
Dodatkowe przedmioty |
45.23.32.60-9 |
- - - - - - |
|||||||||
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X |
|||||||||||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
|||||||||||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres - cięcie piłą diamentową asfaltu do ostrych krawędzi, - wypełnienie ubytku asfaltobetonem z zagęszczeniem, - zabezpieczenie krawędzi emulsją asfaltową, - w przypadku ubytków głębszych niż |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany X Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia od dnia podpisania umowy (dd/mm/rrrr) lub zakończenia do dnia 31.12.2008 r. (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia warunków zapisanych w specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1. Oferta winna zawierać cenę jednostkową Zamawiający przyjmuje, iż cena ofertowa obejmuje pełny koszt wykonania przedmiotu zamówienia i roboty te nie mogą być zlecone jako roboty dodatkowe. Do oferty zostaną dołączone następujące dokumenty: - aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego dokładnie w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), - dokument stwierdzający, że oferent posiada lub dysponuje odpowiednim sprzętem, niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w podanej technologii i zapewniającym terminowe wykonanie zadania, tj.: - pojazdem umożliwiającym wykonanie (przygotowanie) masy asfaltowej, - zestawem narzędzi typu: piła do cięcia betonu, młot pneumatyczny, zagęszczarka - znakami drogowymi w ilości niezbędnej do pełnego, zgodnego z obowiązującymi - kopia uprawnień kierownika robót w specjalności drogowej, który będzie nadzorował wykonanie prac objętych zamówieniem oraz aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - dokument poświadczający, że oferenci prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem co najmniej od 2 lat oraz zrealizowali co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności podobnej do niniejszego. Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. |
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
V. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
Najniższa cena X cena –100 % w tym: a) cena brutto do b) cena brutto ubytku – 50%. lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatności: |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 05/02/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 05/02/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.30 Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32 |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/01/2008 (dd/mm/rrrr) |