☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet. nr 27/2014 -Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.

10/10/2014    S195    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Leszno: Usługi związane z odpadami

2014/S 195-345061

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Leszno
al. Wojska Polskiego 21
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy w Lesznie
Osoba do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak
05-084 Leszno
POLSKA
Tel.: +48 227258005
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl
Faks: +48 227258552

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: https://www.leszno.bipgminy.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Leszno

Kod NUTS PL12A

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.
W zakres tego zamówienia wchodzi: odbiór i zagospodarowanie tj. odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Leszno, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 391 , zapisami zawartymi w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leszno.
2. Usługa odbierania odpadów, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno obejmuje:
selektywne odbieranie odpadów komunalnych , zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leszno .
Powyższe dotyczy następujących rodzajów odpadów:
a) niesegregowane tj. zmieszane odpady komunalne,
b) odpady ulegające biodegradacji,
c) papier,
d) tworzywa sztuczne,
e) metal,
f) szkło,
g) opakowania wielomateriałowe,
h) odpady wielkogabarytowe,
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
j) zużyte baterie i akumulatory,
k) zużyte świetlówki i inne odpady zawierające rtęć ,
l) przeterminowane leki,
m) chemikalia tj. resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich, przepracowane oleje,
n) zużyte opony,
o) odpady budowlano – remontowe i rozbiórkowe,
p) popiół,
q) papa;
— zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i WPGO dotyczącego Regionu Warszawskiego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90500000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.
W zakres tego zamówienia wchodzi: odbiór i zagospodarowanie tj. odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Leszno, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 391 , zapisami zawartymi w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leszno.
2. Usługa odbierania odpadów, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno obejmuje:
selektywne odbieranie odpadów komunalnych , zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leszno .
Powyższe dotyczy następujących rodzajów odpadów:
a) niesegregowane tj. zmieszane odpady komunalne,
b) odpady ulegające biodegradacji,
c) papier,
d) tworzywa sztuczne,
e) metal,
f) szkło,
g) opakowania wielomateriałowe,
h) odpady wielkogabarytowe,
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
j) zużyte baterie i akumulatory,
k) zużyte świetlówki i inne odpady zawierające rtęć ,
l) przeterminowane leki,
m) chemikalia tj. resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich, przepracowane oleje,
n) zużyte opony,
o) odpady budowlano – remontowe i rozbiórkowe,
p) popiół,
q) papa;
— zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i WPGO dotyczącego Regionu Warszawskiego.
3. Przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych w Gminie Leszno
to 9.600 mieszkańców +/- 5 %. Ilość posesji jednorodzinnych - 2.976, ilość budynków
wielorodzinnych - 13.
Przewidywana liczba pojemników:
— o pojemności 120 l – około 1.816,
— o pojemności 240 l – około 772,
— o pojemności 1100 l – około 85,
— o pojemności 700 l – około 9,
— o pojemności 800 l – około 0.
+/- 5 %.
Do budynków wielorodzinnych Zamawiający wymaga zestawu kontenerów o pojemności 1 100 l, umożliwiających segregację odpadów takich jak: papier, plastik, metal, szkło.
4. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować – około 3.000 Mg/rok.
5. Odbiór odpadów następował będzie w następujący sposób:
— zmieszanych – z zabudowy jednorodzinnej – dwa razy w miesiącu;
— zmieszanych – z zabudowy wielorodzinnej TBS „Ostoja” – dwa razy w tygodniu,
— zmieszanych – z zabudowy pozostałej wielorodzinnej – raz w tygodniu;
— segregowane - z zabudowy jednorodzinnej – jeden raz w miesiącu;
— segregowane - z zabudowy wielorodzinnej – dwa razy w miesiącu;
— biodegradowalne - z zabudowy jednorodzinnej – jeden raz w miesiącu;
— biodegradowalne - z zabudowy wielorodzinnej – dwa razy w miesiącu;
— wielkogabaryty – dwa razy w roku – we wskazanym przez Zamawiającego terminie, będą wystawiane przez mieszkańców przed posesje i odbierane przez Wykonawcę.
Odbiór odpadów będzie następował zgodnie z dotychczasowym harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
6. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy. Odpady komunalne będą odbierane z pojemników.
Selektywna zbiórka na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym, tj.:
— Żółty – szkło,
— Niebieski - tworzywa sztuczne, papier,
— Zielony – odpady ulegające biodegradacji.
Zamawiający zapewnia worki do segregacji śmieci oraz pokrywa koszty ich zakupu.
Wykonawca po zabraniu zapełnionych worków będzie zobowiązany do pozostawienia czystych.
7. Pojemniki na odpady komunalne zobowiązani są posiadać mieszkańcy.
8. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
8.1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8.2. Odbieranie poszczególnych frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Leszno oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej
SIWZ.
8.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie kwartalnych sprawozdań zawierających:
1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane,
2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania;
3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów);
8.4. Przekazywanie sprawozdań, o których mowa w SIWZ do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczą.
8.5. Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który będzie zlokalizowany za Urzędem Gminy w Lesznie, Al. Wojska Polskiego 21.
Do zadań Wykonawcy związanych z prowadzeniem PSZOK należy:
1) przyjmowanie następujących odpadów komunalnych:
a) odpady budowlane i rozbiórkowe,
b) zużyte świetlówki,
c) chemikalia
d) zużyte opony,
e) zużyte akumulatory i baterie,
f) przeterminowane leki,
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
h) odpady ulegające biodegradacji,
i) popiół,
j) papa.
2) zapewnienie wyposażenia punktu w:
a) kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia ww. wyselekcjonowanych frakcji odpadów,
3) zapewnienie następującego czasu działania punktu, t.j.:
a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy,
b) PSZOK powinien być czynny w sobotę w godzinach od 9:00 do 14:00.
4) prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów:
5) przyjmowanie odpadów wymienionych w punkcie 8.5., dostarczonych przez mieszkańca gminy Leszno, po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie w tej gminie (np. dowód osobisty, umowa najmu, potwierdzenie dokonywania opłat za odpady itp.).
6) zważenie lub w inny sposób określenie ilości przyjętych odpadów i odnotowanie w ewidencji wraz ze wskazaniem posesji właściciela nieruchomości.
Wykonawca ma obowiązek wydać mieszkańcowi dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do PSZOK.
7) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być po zakończeniu działania punktu, tego samego dnia wywiezione, a następnie przekazane do instalacji odzysku.
8.6. Przedkładanie Zamawiającemu:
1) informacji z PSZOK (Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) zawierającej: wykaz posesji, z których mieszkańcy dostarczyli odpady zebrane selektywnie, ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane.
2) na jego żądanie kopii dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów.
9. W zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych:
1) Odbiór odpadów będzie następował sprzed posesji, zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ, przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty podpisania umowy. Po tym terminie dopuszcza się zmiany w harmonogramie jedynie na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
2) W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca ma obowiązek poinformowania mieszkańców w formie obwieszczeń rozmieszczonych na słupach ogłoszeniowych, tablicach, na stronach internetowych Wykonawcy i Zamawiającego o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających np. z przypadających dni ustawowo wolnych od pracy.
10. W zakresie transportu odpadów komunalnych:
1) w przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym,
2) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców,
3) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę.
11. W zakresie zagospodarowania odpadów:
1) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.
2) przekazywanie odebranych od zamieszkałych właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
12. Inne obowiązki Wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Leszno do niezbędnego minimum,
2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie,
3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu,
4) garażowanie pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej,
5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy,
6) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy,
7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
8) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającegowymaganiami i przepisami prawa,
9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Szacunkowa wartość bez VAT: 553 859 EUR
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.1.2015. Zakończenie 31.12.2018

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium wynosi 60 000 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Podstawę do rozliczenia usług i wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie stanowił pisemny protokół wykonania usług w okresie rozliczeniowym sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy.
Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 30 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadań polegających na odbiorze odpadów komunalnych z posesji w sposób ciągły przez okres minimum 10 miesięcy, w tym minimum 1 zadanie zrealizowane w oparciu o znowelizowaną ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391).
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości obejmującego rodzaje odpadów zawartych w niniejszej SIWZ
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: — posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000 PLN (słownie: milion zł), udokumentowane informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
— przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 PLN (słownie: milion zł).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: minimum 1 000 000 PLN (słownie: milion zł).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
— dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) tj. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,
b) dwoma pojazdami przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS.
Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
d) dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
e) dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
6.1. Oferta cenowa. (załącznik nr 1).
6.2. Dowód wpłacenia wadium.
W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty.
6.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).
6.4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3)
6.5. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości obejmującego rodzaje odpadów zawartych w niniejszej SIWZ.
6.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4).
6.7.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5).
6.8.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6).
6.9.W formie oryginału lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 ).
6.10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Spełnienie warunku opisanego w pkt. 5.1.5.
6.11.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.12.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.13.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6.14. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.15.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.16. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.12. - 6.14. przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości obejmującego rodzaje odpadów zawartych w niniejszej SIWZ
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
27/2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
17.11.2014 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 17.11.2014 - 10:30

Miejscowość:

Leszno, Sala konferencyjna Urzędu Gminy

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 1/10/2018
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się:
— w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo
— w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków Zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
6.10.2014
 

 

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-10-10 12:13:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2014-10-10 12:19:27)

 
 
liczba odwiedzin: 4575450

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X