☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet. nr 3/2015 ze ZE ZMIANAMI -Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.

31/03/2015    S63    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Leszno: Usługi związane z odpadami

2015/S 063-110847

Gmina Leszno, al. Wojska Polskiego 21, Urząd Gminy w Lesznie, Osoba do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak, Leszno 05-084, POLSKA. Tel.: +48 227258005. Faks: +48 227258552. E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 25.2.2015, 2015/S 39-066955)

Przedmiot zamówienia:
CPV:90500000

Usługi związane z odpadami

Zamiast: 

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

(...)

4. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować – około 3.000 Mg/rok.

(...)

(...)

8.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie kwartalnych sprawozdań zawierających:

(...)

(...)

8.4. Przekazywanie sprawozdań, o których mowa w SIWZ do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczą.

(...)

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: pkt 8.5.

Do zadań Wykonawcy związanych z prowadzeniem PSZOK należy:

1) przyjmowanie następujących odpadów komunalnych:

a) odpady budowlane i rozbiórkowe,

b) zużyte świetlówki,

c) chemikalia

d) zużyte opony,

e) zużyte akumulatory i baterie,

f) przeterminowane leki,

g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,

h) odpady ulegające biodegradacji,

i) popiół,

j) papa.

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: pkt 8.5. 3) lit. b)

W okresie od 1 kwietnia do 31 października PSZOK będzie czynny w każdą sobotę miesiąca.

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Rozpoczęcie 15.4.2015 Zakończenie 31.12.2016.

III.1.4) Inne szczególne warunki:

Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzonego poświadczeniami – w zakresie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 3 zadań zrealizowanych w oparciu o znowelizowaną ustawę o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391) i przeprowadzone przez gminę postępowanie przetargowe.

Każde zadanie powinno spełniać następujące warunki:

1) dotyczyć terenu gminy o ilości mieszkańców powyżej 9 000 (słownie: dziewięć tysięcy) mieszkańców;

2) dotyczyć odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców (w tym odpadów zmieszanych, zielonych i selektywnie zebranych) z posesji wielorodzinnych i jednorodzinnych oraz prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;

3) być realizowane w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy;

4) potwierdzać, że ilość odpadów komunalnych (z wyłączeniem odpadów z grupy 17) przypadająca na jednego mieszkańca jest większa niż 270 kg/rok (powyższe należy udokumentować załączeniem sprawozdania składanego do gminy dla każdego zadania z osobna);

5) zagospodarowanie odebranych odpadów powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. w instalacjach RIPOK.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

(...) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122) tj. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:

a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,

b) dwoma pojazdami przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS.

Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.

d) dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,

e) dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania.

(...)

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

6.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4).

W dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usług (referencje) muszą być opisane i potwierdzone przez wystawiającego dane dotyczące wymienionych warunków z pkt. 5.1.2.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

6.7. Sprawozdanie odnośnie ilości odpadów komunalnych (z wyłączeniem odpadów z grupy 17) przypadająca na jednego mieszkańca w danej gminie zgodnie z wykazem wykonywanych usług tj. załącznikiem nr 4.

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

1. Cena. Waga 85

2. Doświadczenie. Waga 15.

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

2.4.2015 (10:30)

Powinno być: 

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

(...)

4. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować to 3 000 Mg/rok. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów typu szkło tj. worek żółty to 135 Mg/rok; odpady papier, tworzywa sztuczne tj. worek niebieski 362 Mg/rok; odpady ulegające biodegradacji tj. worek zielony 388 Mg/rok.

Każda z ww. wartości +/-5 %.

(...)

(...)

8.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj.sporządzanie półrocznych sprawozdań zawierających:

(...)

(...)

8.4. Przekazywanie sprawozdań, o których mowa w SIWZ do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczą.

(...)

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: pkt 8.5.

Do zadań Wykonawcy związanych z prowadzeniem PSZOK należy:

1) przyjmowanie następujących odpadów komunalnych:

a) odpady budowlane i rozbiórkowe,

b) zużyte świetlówki,

c) chemikalia

d) zużyte opony,

e) zużyte akumulatory i baterie,

f) przeterminowane leki,

g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,

h) odpady ulegające biodegradacji,

i) popiół,

j) papa,

k) papier,

l) tworzywa sztuczne,

ł) metal,

m) szkło,

n) opakowania wielomateriałowe.

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: pkt 8.5. 3) lit. b)

W okresie od 1 kwietnia do 31 października PSZOK będzie czynny w każdą sobotę miesiąca w godzinach od 9:00 do 14:00.

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Rozpoczęcie 20.5.2015 Zakończenie 31.12.2016.

III.1.4) Inne szczególne warunki:

Posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 3 zadań polegających na odbiorze odpadów komunalnych z posesji w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

(...) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz. 122) tj. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:

a) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS;

b) 2 pojazdami przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS.

Wymagana przez Zamawiającego minimalna norma emisji spalin dla sprzętu transportowego przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia to Euro III. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu transportowego z wyższymi normami, do Euro VI.

Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.

d) dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny;

e) dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania.

(...)

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

6.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 3 zadań polegających na odbiorze odpadów komunalnych z posesji w sposób ciągły przez okres minimum

12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4).

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

Zapis został usunięty.

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

1. Cena. Waga 95

2. Realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu /pojazdów/ spełniającego normę emisji spalin. Waga 5.

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

20.4.2015 (10:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-03-31 12:17:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-03-31 12:19:48)

 
 
liczba odwiedzin: 4575514

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X