9/2008 Rozbudowa budynku OSP w Zaborowie gm. Leszno.
Nr sprawy: 9/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X publikacja obowiązkowa
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO |
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Leszno, Al. Wojska Polskiego 21 |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Marzena Chaładyniak, Paweł Latoszek |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
||
E-mail: |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Rozbudowa budynku OSP w Zaborowie gm. Leszno. |
|||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
|||||||
(a) Roboty budowlane X |
|||||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
X |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
|||
|
|||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Ul. Podchorążych, Leszno |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług |
|||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
|||||||
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||||||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||||||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: |
|||||||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||||||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. |
|||||||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1.1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 6. wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ), zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 10. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, zał. nr 11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, zał. nr 12. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. zał. nr 13. harmonogram robót budowlanych składających się na dzieło (zgodnie z p. 4.3. Specyfikacji technicznej – Część III SIWZ). Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności. |
|||||||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|||||
Główny przedmiot |
45.20.00.00-9 |
|
|||||
Dodatkowe przedmioty |
45.31.12.00-2 |
- - - - - - |
|||||
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X |
|||||||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
|||||||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany X Okres w miesiącach: 8 lub dniach: lub data rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) lub zakończenia (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziecięć tysięcy złotych). 1.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 66124021641111000035668495 w banku PEKAO S.A. I O w Błoniu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 1.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30. 1.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 11 kwietnia 2008 r., do godz. 930. 1.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które 1.6. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże 1.7. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia 1.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.4. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 1.5. Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia: · Wykonywania robót ogólno – budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, teletechnicznych, drogowych. Wskazani kierownicy budowy i robót winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami. 1.6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
V. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatności: |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 11/04/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 11/04/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.00 Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32 |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/02/2008 (dd/mm/rrrr) |