☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

20/2008 Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego

Nr sprawy: 20/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane                                        publikacja obowiązkowa      

Dostawy                    X                          publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                  

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Leszno, Al. Wojska Polskiego 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

 Ewelina Bartosiewicz

Tel.:

 

(0 22) 725-80-40

E-mail:

ebartosiewicz@gminaleszno.pl

Fax:

(0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III





 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X  Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                    

(b) Dostawy                                  X

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

X

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

                              

                              

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                    Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowejOkres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Leszno.

 

Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:

- Data produkcji - powyżej 1996 r.

- napęd - 4x2 z blokadą

- silnik - diesel + turbo intercoler o mocy min. 200 KM

- abs

- ilość miejsc - min. 6

- mocowania na min. 4 szt. aparatów powietrznych w przedziale załogi

- autopompa z niskim i wysokim ciśnieniem

- zbiornik wody o pojemności min. 1800 l

- podwójne szybkie natarcie

- wyciągarka elektryczna

- wyposażenie w sygnalizację świetlną i dźwiękową

- drabina nasadkowa

- drabina hakowa

- poszycie kabiny oraz zabudowy wykonane z materiałów nierdzewnych

- agregat prądotwórczy min. 3 kW

- zamontowany radiotelefon z anteną

 

- pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych  zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

- samochód musi posiadać komplet dokumentów, aktualne badanie techniczne, a także homologację na zabudowę pojazdu, musi być wolny od wad ukrytych (zespoły i podzespoły pojazdu) i bezwypadkowy

- w przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą Rzeczpospolitej Polskiej, samochód musi posiadać komplet dokumentów i być w pełni przygotowany, do zarejestrowania go na terenie kraju

 

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

 

a.        Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:

zał. nr 1.        pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do SIWZ,

zał. nr 2.        aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 3.        min. 6 zdjęć pojazdu (ujęcia z przodu, z boków, z tyłu oraz 2 ujęcia wnętrza pojazdu)

zał. nr 4.        Zestawienia parametrów samochodu - zał. nr 2 do SIWZ

zał. nr 5.         W przypadku zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie: dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu (jeżeli była wydana)

zał. nr 6.         W przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą kopie: dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu (jeżeli była wydana), dokumentów celnych - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego

Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności

 

 

 

 

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

34.14.42.10-3

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X









 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

                                                                                               

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:    lub    dniach: 7

lub  data rozpoczęcia  lub zakończenia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)                                                                                               

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

2.      O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      a.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień             publicznych,

b.      Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c.       Złożą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków; zgodnie z treścią zawartą w pkt 8 niniejszej SIWZ

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena będzie dokonywana na podstawie zasady spełnia / niespełna warunki opisane w SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

V. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

 

Opłata (o ile dotyczy)                    Waluta:      

Warunki i sposób płatności:                                                                  

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  19/08/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                          X                       

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     19/08/2008 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.30

Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   07/08/2008 (dd/mm/rrrr)

 

 

Wytworzył:
Ewelina Bartosiewicz
Udostępnił:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 09:26:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 09:26:30)

 
 
liczba odwiedzin: 4575158

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X