1/2008 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Czarnów, Gawartowa Wola, Grądki, Plewniak, Podrochale, Rochale Wielkie, Szadkówek, Towarzystwo Czarnów, wsi Trzciniec, Walentów
Nr sprawy: 1/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane publikacja obowiązkowa
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi X
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: GMINA LESZNO |
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Leszno, Al. Wojska Polskiego 21 |
Kod pocztowy: 05-084 |
Województwo: mazowieckie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak , Agnieszka Malinowska |
Tel.: (0 22) 725-80-40 |
||
E-mail: |
Fax: (0 22) 725-85-52 |
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): |
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
X Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Czarnów, Gawartowa Wola, Grądki, Plewniak, Podrochale, Rochale Wielkie, Szadkówek, Towarzystwo Czarnów, wsi Trzciniec, Walentów i części wsi Wilkowa Wieś, Wilków, Stelmachowo i wsi Leszno (obręb PGR Leszno). |
|||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
|||||||
(c) Usługi X |
|||||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
|||
|
|||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług |
|||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
|||||||
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||||||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||||||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: |
|||||||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||||||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Zakres zgodny z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami/ oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego /Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587/. Fazy opracowania. 1) FAZA I (2 miesiące) - opracowanie raportu zawierającego: studia, analizy i inwentaryzację – ocenę stanu istniejącego. 2) FAZA II (3 miesiące) - opracowanie koncepcji programowo-przestrzennych zagospodarowania z opisem uzasadniającym przyjęte rozwiązania i raportem omawiającym ustosunkowanie się do wniosków do planu, - opracowanie studium obsługi komunikacyjnej obszaru objętego planem, - opracowanie ekofizjograficzne. 3) FAZA III (3 miesiące) - opracowanie projektu planu, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz określenie stawki procentowej będącej podstawą opłat, - opracowanie wniosku na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze. 4) FAZA IV (3 miesiące) - uzyskanie właściwych opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie ewentualnych poprawek do projektu planu, niezbędnych dla uzyskania uzgodnień i opinii: obsługa procesu uzgadniania, - wyłożenie planu do publicznej wiadomości, w tym przygotowanie materiałów do wyłożenia i obsługa wyłożenia, - opracowanie raportu omawiającego ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag z ewentualnymi korektami projektu planu. 5) FAZA V (2 miesiące) - uchwalenie planu, - obsługa merytoryczna wszystkich procedur prowadzących do przyjęcia przez Radę Gminy Leszno uchwały o przyjęciu planu i ogłoszenia tej uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym. |
|||||||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1. Do oferty zostaną dołączone następujące dokumenty: - aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż - kalkulacja prac projektowych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2), - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania z określeniem ich funkcji i kwalifikacji zawodowych oraz potwierdzenie tych kwalifikacji dyplomami, uprawnieniami – załącznik nr 4. Główny urbanista powinien posiadać i okazać się aktualnym zaświadczeniem przynależności do właściwej Izby Urbanistów, - wykaz podwykonawców - załącznik nr 5. Dopuszcza się udział podwykonawców do 30% wartości zamówienia. Do wykazu należy dołączyć oświadczenia podwykonawców o gotowości do podjęcia współpracy podczas realizacji przedmiotu zamówienia. - w przypadku zatrudnienia podwykonawców należy opisać zakres przydzielony im do wykonania. Podwykonawcy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). - w przypadku złożenia wspólnej oferty należy dołączyć umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, należy podać lidera grupy oraz zakres przydzielony do wykonania. Lider grupy składa wszystkie w/w dokumenty natomiast partner lub partnerzy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). |
|||||||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|||||
Główny przedmiot |
74.51.10.00-3 |
|
|||||
Dodatkowe przedmioty |
...- |
- - - - - - |
|||||
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X |
|||||||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
|||||||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany X Okres w miesiącach: 13 lub dniach: lub data rozpoczęcia .................................(dd/mm/rrrr) lub zakończenia ...................................... (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym ukończonym opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w otulinie Parku Narodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): |
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
V. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatnośi: |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 24/01/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 24/01/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.30 Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32 |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08/01/2008 (dd/m/rrrr) |