☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

1/2008 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Czarnów, Gawartowa Wola, Grądki, Plewniak, Podrochale, Rochale Wielkie, Szadkówek, Towarzystwo Czarnów, wsi Trzciniec, Walentów

Nr sprawy: 1/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane                                        publikacja obowiązkowa      

Dostawy                                                publikacja nieobowiązkowa

Usługi             X                 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Leszno, Al. Wojska Polskiego 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Agnieszka Kołnierzak , Agnieszka Malinowska

Tel.:

 

(0 22) 725-80-40

E-mail:

akolnierzak@gminaleszno.pl

Fax:

(0 22) 725-85-52

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.leszno.bipgminy.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 X  Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 X Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Czarnów, Gawartowa Wola, Grądki, Plewniak, Podrochale, Rochale Wielkie, Szadkówek, Towarzystwo Czarnów, wsi Trzciniec, Walentów i części wsi Wilkowa Wieś, Wilków, Stelmachowo i wsi Leszno (obręb PGR Leszno).

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                      X

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

 

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego    X                    Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

 

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Zakres zgodny z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami/ oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego /Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587/.

Fazy opracowania.

1)      FAZA I (2 miesiące)

-         opracowanie raportu zawierającego: studia, analizy i inwentaryzację – ocenę stanu istniejącego.

 

2)      FAZA II (3 miesiące)

-         opracowanie koncepcji programowo-przestrzennych zagospodarowania z opisem uzasadniającym przyjęte rozwiązania i raportem omawiającym ustosunkowanie się do wniosków do planu,

-         opracowanie studium obsługi komunikacyjnej obszaru objętego planem,

-         opracowanie ekofizjograficzne.

 

3)      FAZA III (3 miesiące)

-         opracowanie projektu planu,

-         opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,

-         opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz określenie stawki procentowej będącej podstawą opłat,

-         opracowanie wniosku na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze.

 

4)      FAZA IV (3 miesiące)

-         uzyskanie właściwych opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie ewentualnych poprawek do projektu planu, niezbędnych dla uzyskania uzgodnień i opinii: obsługa procesu uzgadniania,

-         wyłożenie planu do publicznej wiadomości, w tym przygotowanie materiałów do wyłożenia i obsługa wyłożenia,

-         opracowanie raportu omawiającego ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag z ewentualnymi korektami projektu planu.

 

5)      FAZA V (2 miesiące)

-         uchwalenie planu,

-         obsługa merytoryczna wszystkich procedur prowadzących do przyjęcia przez Radę Gminy Leszno uchwały o przyjęciu planu i ogłoszenia tej uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym.

 

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1.

Do oferty zostaną dołączone następujące dokumenty:

-         aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-         kalkulacja prac projektowych,

-         oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2),

-         wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 3. Należy spełnić warunek z pkt. III lit. e

-         zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

-         wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania z określeniem ich funkcji i kwalifikacji zawodowych oraz potwierdzenie tych kwalifikacji dyplomami, uprawnieniami – załącznik nr 4. Główny urbanista powinien posiadać i okazać się aktualnym zaświadczeniem przynależności do właściwej Izby Urbanistów,

-         wykaz podwykonawców - załącznik nr 5. Dopuszcza się udział podwykonawców do 30% wartości zamówienia. Do wykazu należy dołączyć oświadczenia podwykonawców o gotowości do podjęcia współpracy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

-         w przypadku zatrudnienia podwykonawców należy opisać zakres przydzielony im do wykonania. Podwykonawcy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

-         w przypadku złożenia wspólnej oferty należy dołączyć umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, należy podać lidera grupy oraz zakres przydzielony do wykonania. Lider grupy składa wszystkie w/w dokumenty natomiast partner lub partnerzy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

74.51.10.00-3

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

...-

 

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

 

 

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

                                                                                               

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:    13  lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  .................................(dd/mm/rrrr) lub zakończenia ...................................... (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)                                                                                               

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

e)      wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym ukończonym opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w otulinie Parku Narodowego.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

                                                                                          

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

 

 

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

V. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

 

Opłata (o ile dotyczy)                    Waluta:      

Warunki i sposób płatnośi:                                                                  


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

 

                                                                                          

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  24/01/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                          X                       

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     24/01/2008 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.30

Miejsce Sala Konferencyjna Urzędu Gminy -pok. 32

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

 

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   08/01/2008 (dd/m/rrrr)

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 14:36:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2008-02-29 14:37:35)

 
 
liczba odwiedzin: 4575138

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X