☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

3/2011naprawa dróg gruntowych oraz dróg z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Leszno

 

3/2011    
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU     ZAMÓWIENIA
Roboty budowlane             X                           publikacja obowiązkowa                 X
Dostawy                                                          publikacja nieobowiązkowa
Usługi                                                        
 
SEKCJA I: zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i osoby  upoważnione do kontaktów

Nazwa:        GMINA LESZNO
 
Adres pocztowy:
Al. Wojska Polskiego 21,
Miejscowość:
Leszno
Kod pocztowy:      05-084              
Województwo: mazowieckie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Agnieszka Kołnierzak
Tel.: (0 22) 725-80-40
E-mail:
akolnierzak@gminaleszno.pl
Fax: (0 22) 725-85-52
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) www.leszno.bipgminy.pl
Ogólny adres zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna
 Administracja rządowa terenowa
 X Administracja samorządowa
 Podmiot prawa publicznego
 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      
      trybunał
 Państwowa szkoła wyższa
 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
 Inny (proszę określić):      
X Ogólne usługi publiczne
 Obrona
 Porządek i bezpieczeństwo publiczne
 Środowisko
 Sprawy gospodarcze i finansowe
 Zdrowie
 Budownictwo i obiekty komunalne
 Ochrona socjalna
 Rekreacja, kultura i religia
 Edukacja
 Inne (proszę określić):                     
 Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak     nie X

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych?
 
TAK X                 NIE   
 
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr 78015 z 2011 (dd/mm/rrrr)
 
wartość zamówienia (bez VAT)
 
 435.175,00
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Naprawa dróg gruntowych oraz dróg z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Leszno
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)
(a) Roboty budowlane                     X
(b) Dostawy                                  
(c) Usługi                                        
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego
  
 
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Inne
 
Kategoria usługi:                   nr
 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
 
Główne miejscerealizacjidostawy
                              
 
Główne miejsceświadczenia usług
 
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego    X                                   Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  
Zawarcia umowy ramowej                                   
II.1.4)
1.Naprawa dróg gruntowych będzie polegać na:
- uzupełnieniu punktowych, sezonowych ubytków w drogach gruntowych kruszywem łamanym
    o frakcji 4-31,5 mm, betonem kruszonym o frakcji 4-63mm,
- wyrównywaniu nierówności, kolein, następnie profilowaniu poprzecznym ze spadkiem
    dwustronnym dla lepszego odprowadzania wód deszczowych i zagęszczeniu walcem.
2. Do naprawy dróg gruntowych będzie używany beton kruszony o frakcji 4-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (tj. drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton, cegła). Dopuszcza się tylko beton kruszony z odsiewu kruszarki.
Zakres prac:
- dowóz zakupionego betonu kruszonego na remontowane drogi,
- rozładunek gruzu we wskazane miejsca na drogę,
- wyrównanie mechanicznie i ręcznie,
- wałowanie.
Na wbudowany materiał wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dopuszczających do stosowania go w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych.
3. Do naprawy dróg gruntowych będzie także wykorzystywane kruszywo łamane o frakcji 4-31,5 mm bez domieszki gliny z aktualnym atestem potwierdzającym dopuszczenie do stosowania
w robotach drogowych.
Zakres prac:
- dowóz zakupionego kruszywa na remontowane drogi,
- rozładunek kruszywa we wskazane miejsca na drogę,
- wyrównanie mechanicznie i ręcznie,
- wałowanie.
4. Profilowanie dróg równiarką, na których powstały nierówności, wygórowania oraz koleiny.
W czasie profilowania równiarka powinna:
- wyrównać nierówności ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań oraz kolein,
- odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,
- uporządkować teren i wyrównać mechanicznie i ręcznie.
Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarki samojezdnej. Powstały w wyniku równania nadmiar ziemi tworzący tzw. „wałek” od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia powstałego nadmiaru ziemi.
5. Naprawa dróg w destrukcie asfaltowym będzie polegała na uzupełnianiu ubytków.
Zakres remontu drogi w destrukcie:
- wbudowanie destruktu asfaltowego w ubytkach powstałych w drogach,
- zagęszczenie wbudowanego materiału walcem stalowym wibracyjnym,
- jeżeli ubytek będzie znajdował się przy krawędzi drogi należy ręcznie go wyrównać,
- uporządkowanie terenu.
6. Drogi i ulice w terenie uzbrojonym należy remontować zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach np. takich jak: studnia kanalizacyjna, telekomunikacyjna, zasuwa wodociągowa.
W związku z wykonywanymi remontami może zajść potrzeba regulacji urządzenia w drodze gruntowej, czy też w drodze z destruktu.
Zamawiający wymaga wcześniejszego powiadomienia i uzgodnienia regulacji urządzeń typu studnia kanalizacyjna, zasuwa wodociągowa z Gminnym Zakładem Wodociągów i Kanalizacji,
a także w przypadku studni telekomunikacyjnej z Urzędem Gminy.
7. Zakupienie betonu kruszonego, kruszywa, destruktu i transport we wskazane miejsca będzie
w zakresie Wykonawcy.
8. Zamawiający przewiduje następujące ilości: około 30.000 m2 dróg gruntowych do równania, około 10.000 m2ubytków w drogach z destruktu. Na podstawie 2010 r. wyszacowano, że wykorzystano na uzupełnianie ubytków w drogach gruntowych około 6.800 ton kruszywa.
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
 
Słownik główny
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot
45.23.31.42-6
- -
- -
 
Dodatkowe przedmioty
 
 
- -
- -
 

 
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Rodzaj procedury
Przetarg nieograniczony       X
Przetarg ograniczony          
Negocjacje z ogłoszeniem   
Dialog konkurencyjny       
 
Negocjacje bez ogłoszenia
Zamówienie z wolnej ręki
Zapytanie o cenę
Licytacja elektroniczna
 
 

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr (jeżeli dotyczy):    Nazwa (jeżeli dotyczy):    ______________________________________________

V.1) Data udzielenia zamówienia:     04/04/2011 (dd/mm/rrrr)
V.2) Liczba otrzymanych ofert:  6
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
Nazwa:
P.H.U. Transport-Sprzęt-Roboty Drogowe Tomasz Zenon Pietruszka 

Adres pocztowy:    Ul. Lipowa 9 m. 29
 
Miejscowość: Pruszków
Kod pocztowy: 05-803
 
Kraj/województwo: mazowieckie
E-mail:
 
Tel.:
Adres internetowy(URL):
Fax:
 
 
 
V.4) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJTAŃSZĄ I NAJDROŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena najtańszej oferty­­­­­­­­­­­­­­ - 46,78 złbrutto tj. 1) 17,37 zł 2) 13,87 zł, 3)  0,15 zł, 4) 15,39 zł
 
Waluta: PLN
Cena wybranej oferty:   - 46,78 złbrutto
 
Cena najdroższej oferty nie podlegającej odrzuceniu:   89,26 zł brutto tj.     
 1) 30,63 zł, 2) 28,17 zł, 3)   0,32 zł, 4) 30,14 zł
                                                                           

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
 
 
 
 
 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej       
tak     nie X
Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
                                                                                               
                                                                                               
                                                                                               
VI.2) Informacje dodatkowe(jeżeli dotyczy)
                                                                                               
                                                                                               
                                                                                               
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   05/04/2011 (dd/mm/rrrr)

 
 
Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-05-12 10:16:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2011-05-12 10:17:19)

 
 
liczba odwiedzin: 4575267

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X