☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł o przet 24/2013 -Wyłapywanie, opieka weterynaryjna oraz przetransportowanie do schroniska bezdomnych zwierząt występujących na terenie Gminy Leszno

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Wyłapywanie, opieka weterynaryjna oraz przetransportowanie do schroniska bezdomnych zwierząt  występujących na terenie Gminy Leszno

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

 Dostawy                                  

 Usługi                                   X  

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. na wyłapywanie, opiekę weterynaryjną oraz przetransportowanie do schroniska bezdomnych zwierząt  występujących na terenie Gminy Leszno.
  2.  Do zadań wykonawcy będzie należało:
  • wyłapanie bezdomnego zwierzęcia na zgłoszenie telefoniczne upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lesznie specjalistycznymi środkami przeznaczonymi do chwytania lub przyjęcie do gabinetu bezdomnego zwierzęcia z terenu Gminy Leszno;
  • opieka weterynaryjna nad tym zwierzęciem. Zapewnienie opieki weterynaryjnej będzie polegało: na udzieleniu pomocy zwierzęciu, jego zdiagnozowaniu, a następnie wg dokonanego zdiagnozowania i rozpoznania objęcie zwierzęcia odpowiednimi czynnościami medycznymi ujętymi w ofercie cenowej. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych czynności nie ujętych w ofercie cenowej, będą zgłaszane i uzgadniane z Zamawiającym, a ceny tych czynności lub zabiegów, każdorazowo przed ich wykonaniem negocjowane;    
  • przetransportowanie bezdomnego zwierzęcia do schroniska dla zwierząt, z którym zostanie podpisana umowa. Przetransportowanie zwierzęcia musi nastąpić odpowiednio przeznaczonym do tego celu środkiem transportu, spełniającym obowiązujące w Polsce przepisy dotyczące transportu zwierząt;
  • sporządzanie miesięcznego rejestru wyłapywanych lub przyjmowanych bezdomnych zwierząt, którym udzielana jest pomoc;
  • pomoc przy internetowym kąciku adopcyjnym polegająca na: robieniu zdjęć wyłapanym
    i wywiezionym do schroniska zwierzętom, przygotowaniu opisu zwierzęcia, w miarę możliwości kilkudniowe przetrzymanie go w lecznicy;
  • w przypadku zwierząt gospodarskich np. konie, krowy, świnie, należy zagwarantować miejsce przetrzymania w przypadku odłączenia się zwierzęcia od stada.

 

  1. Postępowanie obejmuje zwierzęta domowe, gospodarskie i dzikie w zakresie wskazanym w

ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U.
z 2013 r., poz. 1399/ oraz ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt /Dz. U. z 2013 poz. 856/.

  1. Zakres opieki weterynaryjnej bezdomnych zwierząt domowych:

 

Lp.

Usługa

1

szczepienie p/wściekliźnie

2

stacjonarna obserwacja przy wściekliźnie

3

odpchlenie

4

odrobaczenie

5

sterylizacja suki

6

sterylizacja kotki

7

kastracja psa

8

kastracja kota

9

chipowanie psa i kota

10

eutanazja

11

eutanazja miotu nowonarodzonego

12

pobyt w szpitalu ( doba )

13

chirurgia ran

14

antybiotykoterapia oraz leczenie przeciwzapalne i przeciwbólowe

15

utylizacja i wywóz zwłok bezdomnych i pozostałych zwierząt z terenów gminnych

 

 

  1. Każda faktura wystawiona przez Wykonawcę ma być dostarczona do Zamawiającego
    wraz z załącznikiem, w którym będzie zawarty opis wykonywanych czynności, lokalizacja wyłapania zwierzęcia, a w przypadku eutanazji protokół wywozu oraz utylizacji zwłok.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

 85.21.00.00-3

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak  X     liczba części:        1)     nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  31/12/2014 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

Nie dotyczy

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X
 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania        

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

     -   posiadają zezwolenie uprawniające wykonawcę do transportu bezdomnych zwierząt od
           Powiatowego  Lekarza Weterynarii

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

     -   posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
           terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
           okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym    
           przedmiot  zamówienia     

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

     -     dysponują samochodem do transportu zwierząt zgodnie z otrzymanym zezwoleniem.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

……………………………………………………………………………………………………..

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

   ……………………………………………………………………………..

   ……………………………………………………………………………….   

 

3)  Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 

X potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

     

 wykaz robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te  zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

 

   określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

       lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych  niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

X  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub

       złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

X wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami;

 

 opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
      lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę
     lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

 

 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

 

   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

       środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

        upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
       o udzielenie zamówienia;

 

  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,

zasobami których będzie dysponował wykonawca:

   sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

        zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,

        a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów

        określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata/rok

        obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

          środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
         przed  upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia;

 

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 u st. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
      z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych

        podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

        podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż
     6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;

 

 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
   o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):

 

  próbki, opisy lub fotografie

 

 opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

 

 zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

 

 inne dokumenty

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.    Oferta cenowa (załącznik nr 1).

2. Kopia zezwolenia uprawniającego wykonawcę do transportu bezdomnych zwierząt od Powiatowego Lekarza Weterynarii

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie X

 

tak    -  należy przedłożyć  \  nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

         -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla

             zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed

             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego
              przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności
             zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
             w dużych rozmiarach,

         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania
              nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,

              -   ilość zwierząt w schronisku nie jest stała, ilość ta może się zmniejszyć lub zwiększyć.

 

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno-
pok. 24


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  27/12/2013   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak      nie X

 

 

Wójt Gminy Leszno - Andrzej Cieślak

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

 

 

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

Wytworzył:
Agnieszka Kołnierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-12-19 14:17:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2013-12-19 14:25:07)

 
 
liczba odwiedzin: 4575367

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X