☰ Menu Prawe Menu ☰
Leszno
Grafika zawierająca herb Leszno

Piątek 01.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogł. o przet. nr 7/2015 - Modernizacja nawierzchni ulic Wiosennej i Środkowej w Zaborowie

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego  21, 05-084 Leszno

Miejscowość: LESZNO

 

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.: (0 22) 725 80 05

Faks: (022) 725 85 52

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                                Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja nawierzchni ulic Wiosennej i Środkowej w Zaborowie

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1. Przewidziany do realizacji teren zlokalizowany jest w miejscowości Zaborów w Gminie Leszno. Przedmiotowa inwestycja obejmuje ulicę Wiosenną w Zaborowie (droga gminna), która zlokalizowana jest na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 580 i drogą powiatową (ul. Leśna). Obszar ulicy Środkowej w Zaborowie objęty opracowaniem obejmuje odcinek pomiędzy ulicą Wiosenną i ul. Dworkową. Ulica Wiosenna i ul. Środkowa mają charakter ulic dojazdowych, mających za zadanie obsługę zlokalizowanych przy nich zabudowań mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej (przedszkole w Zaborowie).

 

Całe zadanie inwestycyjne powinno być realizowane przy zachowaniu następującej kolejności głównych elementów robót:

 - roboty przygotowawcze:

  • wyznaczenie geodezyjne obiektów,
  • wycinka krzewów,
  • roboty rozbiórkowe: nawierzchnie dróg, zjazdów i chodników,

-  roboty ziemne: korytowanie i przygotowanie podłoża,

-  budowa kanalizacji deszczowej,

-  przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej,

-  roboty nawierzchniowe na jezdniach dróg, chodnikach i zjazdach,

-  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.

 

Zakres I etapu   inwestycji obejmuje następujące elementy:

- budowę odcinka ulicy Wiosennej  (od skrzyżowania z ul. Stołeczną do skrzyżowania z ulicą Środkową włącznie) o długości 305 m,

 -budowę odcinka ulicy Środkowej (od skrzyżowania z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ul. Dworkową) o długości 165 m,

- budowę odcinka ul. Szkolnej o długości 54 m,

 -budowę skrzyżowań,

- budowę chodników i zjazdów,

- budowę elementów odwodnienia wraz z przepustem,

- realizację elementów eksploatacyjnych dróg (oznakowanie poziome i pionowe,

elementy bezpieczeństwa ruchu),

W ramach opracowania przewiduje się budowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę

kolidującej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej.

Na odcinku objętym opracowaniem projektowane są następujące skrzyżowania:

W ciągu ul. Wiosennej (I etap):

- ul. Środkowa (km 0+491.95) – skrzyżowanie wyniesione

- ul. Jesienna (km 0+591.96)

W ciągu ul. Środkowej:

- ul. Wiosenna (km 0+000.00) – skrzyżowanie wyniesione

- ul. Szkolna (km 0+ 071.44)

Projekt obejmuje swym zakresem budowę ulic o nawierzchni z kostki betonowej wraz z

odwodnieniem oraz wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania

pionowego i poziomego. Budowana nawierzchnia z kostki betonowej będzie posiadała

nawierzchnię przystosowaną do ruchu o kategorii KR3 z brukowej kostki betonowej.

Woda z nawierzchni drogowej spadkami poprzecznymi poprzez wpusty będzie spływać do odbiornika wód deszczowych.

 

Parametry funkcjonalno-użytkowe

Przyjęto następujące parametry ulicy Wiosennej:

 Kategoria drogi – gminna,

 Klasa ulicy – droga dojazdowa (L),

 Kategoria ruchu – KR3,

 Szerokość jezdni – -5,00 m,

 Szerokość pasa ruchu na odcinku prostym –2,50 m,

 Szerokość zjazdów – 3,5 – 5,0 m,

 Pochylenie poprzeczne – 2%,

 Minimalna wysokość skrajni – 4,50 m,

 Szerokość chodnika –2,00 m,

Przyjęto następujące parametry ulicy Środkowej:

 Kategoria drogi – gminna,

 Klasa ulicy – droga dojazdowa (D),

 Kategoria ruchu – KR3,

 Prędkość projektowa – 30 km/h,

 Szerokość jezdni – -5,00 m,

 Szerokość pasa ruchu na odcinku prostym – 2,50 m,

 Szerokość zjazdów – 4,0 – 5,0 m,

 Pochylenie poprzeczne – 2%,

Minimalna wysokość skrajni – 4,50 m,

 Szerokość chodnika – 2,00-2,30 m,

W celu spowolnienia ruchu na ulicy Wiosennej i Środkowej przyjęto rozwiązanie progów zwalniających i wyniesionego skrzyżowania wg parametrów progu U-16c.

W trakcie wykonywania badań nawiercono ciągłe swobodne oraz napięte zwierciadło wód gruntowych stabilizujące się na głębokości około od 1,0 do 2,8 m ppt, tj. na rzędnej około 88,5 do 88,9 m n.p.m.

Zaobserwowano również sączenia wody w obrębie piasków gliniastych oraz soczewek

piasków śród glinowych oraz w obrębie gruntów spoistych. Badania zostały

przeprowadzone w okresie suchym, na wykonywane badania nie miały wpływu opady

atmosferyczne ani roztopy. Przy występowaniu okresów intensywnych opadów deszczu,

bądź w czasie okresów roztopowych lub powodziowych stan wód podziemnych może

ulec zmianom nawet do ± 0,5 od stanu obecnego.

 

Kanalizacja deszczowa

Wody opadowe z ul. Wiosennej, Środkowej i Szkolnej będą odprowadzane do rowu melioracyjnego, przecinającego ul. Wiosenną. Sieć kanalizacji deszczowej projektowana

jest w osi pasa ruchu wraz z przy kanalikami od wpustów deszczowych z osadnikiem o

głębokości 90 cm. Kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PP SN16 o średnicy

Dz160mm, Dz250mm, Dz315mm, Dz400mm, Dz500mm, Przy kanaliki z rur PP SN16

Dz160mm. Zaprojektowano studnie betonowe o średnicy DN1200 i DN1400, studzienki ściekowe betonowe o średnicy DN500 z osadnikiem i wpustem ściekowym oraz studnie z tworzywa sztucznego o średnicy DN600. Zagłębienie sieci wahać się będzie w granicach 0,83÷3,32 m pod poziomem terenu.

 

Sieć teletechniczna

W ul. Wiosennej znajduje się rurociąg kablowy wykonany z dwóch rur HDPE Ø40/3,7mm. W jednej z rur znajduje się kabel czynny światłowodowy. Rurociąg ten koliduje z nowym rozwiązaniem drogowym, co powoduje konieczność jego przebudowy.

Podobnie ma się sytuacja z podbudową słupową sieci napowietrznej w ulicach

Wiosennej, Środkowej i Szkolnej. Kolidujące słupy należy przebudować w nowe miejsca.

Do przebudowy istniejącego, kolidującego rurociągu kablowego należy wykorzystać dwie

rury HDPE Ø40/3,7mm.

Na skrzyżowaniach projektowanej trasy rurociągu oraz kanalizacji teletechnicznej z inną

infrastrukturą techniczną należy zastosować następujące zabezpieczenia:

· z drogami – rura RHDPEp 110mm

· z kablami energetycznymi – nN i sN - rura dwudzielna fi 110 zakładana na kabel

en., wN – rura dwudzielna fi160 zakładana na kabel en.

· z kanalizacją oraz wodociągami – rury HDPE 160mm

· z wjazdami - rury RPP110/6,3mm

Istniejącą infrastrukturę znajdującą się w obszarze robót drogowych, ale niepodlegającą

przebudowie należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi 110mm. Do przebudowy słupów

należy wykorzystać słupy betonowe dł. 7m typu SŻT-7. Po postawieniu nowych słupów

będzie można przebudować (przewiesić) istniejącą sieć kabli napowietrznych a następnie

zdemontować słupy kolidujące.

 

Zamawiający wymaga:

- Chodniki wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego;

- Jezdnię i wjazdy wykonać z kostki betonowej szarej;

- Skrzyżowania wyniesione oraz progi zwalniające wykonać należy z kostki betonowej koloru czerwonego;

-  zastosowania na podbudowy wyłącznie kruszywa kamiennego łamanego (bez wapieni i dolomitów);

- dla obrzeży wykonania ławy betonowej C12/15 z oporem;

Wykonawca musi uwzględnić w cenie doprowadzenie podłoża do wymaganej nośności dla jezdni, chodników i wjazdów, zgodnie z projektem.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i kosztorysowej.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę robót podwykonawcom
w branży teletechnicznej i energetycznej.

4. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową.

5. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych
z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

6. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne
w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub „równoważne”.

Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne.

Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one „równoważne” jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie.

Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty.
Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym.

7. Wykonawca zapewni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów
w 2 egzemplarzach.

8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia projektu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób.

9. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót,
a wynikające ze specyfiki i technologii robót.

10. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić następujące zmiany :

 -  kruszywo użyte do wykonania podbudowy: jezdni, chodników, zjazdów, skrzyżowań    musi być kruszywem łamanym, kamiennym o frakcji 0/31,5mm i 0/63mm  z wyłączeniem kruszyw wapiennych i dolomitowych,

- wykonanie   obrzeży  8x30x100cm musi być wykonane na ławie betonowej z oporem C12/15     o pow. F=0,035m3/1mb,

- kostka betonowa na chodnikach – koloru czerwonego,

- kostka betonowa na wjazdach – koloru szarego.

11. Od Wykonawcy wymaga się wykonania połączenia budowanej drogi z drogami istniejącymi w sposób zgodny ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami.

12. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy.

13. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni przejezdność dróg objętych zamówieniem.

14. PRZED ROZPOCZĘCIEM ROBÓT WYKONAWCA  JEST ZOBOWIĄZANY DO DOSTARCZENIA SZCZEGÓŁOWEGO HARMONOGRAMU PRAC DO ZAAKCEPTOWANIA W REFERACIE INWESTYCJI URZĘDU GMINY.

15. Przed  rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania  projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i zatwierdzenie go u Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego. Projekt organizacji  ruchu winien posiadać etapowość robót w celu utrzymania dojazdu do posesji jak i obiektów publicznych.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie  X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

……………………………………………………………………………………………………….

 ……………………………………………………………………………………………………….

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45.23.31.20-6

45.23.32.52-0

45.23.24.52-5

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak      liczba części:        1)        nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

       

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  30/04/2016 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

40.000,00 zł. (czterdzieści tysięcy zł)

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X
 

 

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

       - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 2 zadania o wartości min. 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony zł)
       każde
polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwodnieniem,

    

 

 

 

                   

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku      ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 

       - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

       a)  kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót
       drogowych
,
       b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych,

       c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie urządzeń
       teletechnicznych,

       d) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie  robót elektrycznych.

       Kierownicy powinni być członkami Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa i posiadać

       ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

        -  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum
       2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony zł)
, udokumentowane informacją banku lub
       spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek,

       - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
       działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 1.000.000,00 zł
       (milion zł).

 

 

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

     

X wykaz robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te  zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

 

   określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

       lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych  niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub

       złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych

       nienależycie

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami;

 

 opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw
      lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę
     lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

 

X wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

X oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

 

X   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

       środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

        upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
       o udzielenie zamówienia;

 

X  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,

zasobami których będzie dysponował wykonawca:

   sprawozdanie finansowe w całości / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

        zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,

        a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów

        określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata/rok

        obrotowe/-y, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych

          środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
         przed  upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia;

 

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od

        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

X  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

X  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 u st. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    

 X aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
      z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
     udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych

        podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego

        podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

X  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

X nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

X  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2)

X zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż
     6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert;

 

 X zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
     osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

X lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
   o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom,  należy przedłożyć:

 

  próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać  poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

 

  zaświadczenie  niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

 

  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy
z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji.

 

 inne dokumenty

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa (załącznik nr 1)

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).

3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).

4. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót.

W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić następujące zmiany :

 -  kruszywo użyte do wykonania podbudowy: jezdni, chodników, zjazdów, skrzyżowań    musi być kruszywem łamanym, kamiennym o frakcji 0/31,5mm i 0/63mm  z wyłączeniem kruszyw wapiennych i dolomitowych,

- wykonanie   obrzeży  8x30x100cm musi być wykonane na ławie betonowej z oporem C12/15     o pow. F=0,035m3/1mb,

- kostka betonowa na chodnikach – koloru czerwonego,

- kostka betonowa na wjazdach – koloru szarego.

5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, materiału, urządzenia; zawierający dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta oraz należy dołączyć inne dokumenty opisane w pkt. 3.6. opisu przedmiotu zamówienia w celu udowodnienia przez wykonawcę „równoważności”.  

 

III.7)

 ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie    X

Kryteria

1. CENA

2. Rękojmia

3 Termin wykonania robót

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

60

10

30

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:

         -   z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla

             zamawiającego.

         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,

         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
             rozmiarach,

         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno  - pok. 24.


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  12/05/2015   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak      nie X

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Wójt Gminy Leszno
Andrzej Cieślak

Wytworzył:
Agnieszka Konierzak
Udostępnił:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-04-27 16:40:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Kołnierzak
(2015-04-27 16:42:19)

 
 
liczba odwiedzin: 4575516

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X