6/2009 usuwanie wyrobów zawierajacych azbest z terenu Gminy Leszno

6/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X       Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                  

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

AL. WOJSKA POLSKIEGO 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.:

(022)7258040

Faks:

(022)7258552

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.leszno.bipgminy.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Leszno.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych polegających na demontażu, unieszkodliwieniu i wywiezieniu tych wyrobów, przede wszystkim pokryć dachowych budynków oraz lekkich płyt izolacyjnych z azbestu (ekrany w elewacji budynku) w ilości ok. 1060 m²

oraz

prace związane z unieszkodliwianiem  zdemontowanych wyrobów azbestowych, polegających na odbieraniu z posesji położonych na terenie gminy, zdemontowanych wyrobów zawierających azbest oraz przewożeniu ich do utylizacji - ilość - ok. 2069 m²

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

90.65.00.00-8

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak      liczba części:        *        nie X 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

         

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

Okres w miesiącach:    lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  30/10/2009 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

 

 

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

 

 

 

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.          O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      a.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień             publicznych,

b.      Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

c.       Posiadają niezbędne środki techniczne oraz spełniają wymagania do realizacji zamówienia, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. nr 192 poz. 1876) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz.U. Nr 71, poz.649.

d.      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

e.       Posiadają pojazd/pojazdy przystosowane do bezpiecznego transportu materiałów zawierających azbest

f.        Posiadają decyzję Starosty powiatu warszawskiego-zachodniego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz decyzję zezwalającą na transport odpadów niebezpiecznych.

Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami, którzy spełniają ww. warunki.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”

Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

a.        Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:

zał. nr 1.        pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

zał. nr 2.        decyzja Starosty powiatu warszawskiego-zachodniego zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz decyzja zezwalająca na transport odpadów niebezpiecznych.

zał. nr 3.        aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 4.        umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie

zał. nr 5.        oświadczenie Wykonawcy o przeszkoleniu zatrudnianych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczeniu usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania

zał. nr 6.        wykaz środków transportu wyrobów zawierających azbest jakimi dysponuje wykonawca.

zał. nr 7.        w przypadku zatrudnienia podwykonawców, należy dołączyć wykaz podwykonawców oraz opisać zakres przydzielony im do wykonania. Podwykonawcy składają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumenty, o których mowa w pkt. 3f niniejszej specyfikacji.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno pokój nr 22


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  22/06/2009   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce:                                                                                           

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

 

 

Wytworzył:
Ewelina Bartosiewicz
Udostępnił:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:15:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:15:37)