4/2009 usługa bankowa polegająca na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu

4/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego                   X       Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)                  

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA LESZNO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

AL. WOJSKA POLSKIEGO 21

Kod pocztowy:

05-084

Województwo:

MAZOWIECKIE

Tel.:

(022)7258040

Faks:

(022)7258552

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.leszno.bipgminy.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa bankowa polegająca na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

 Dostawy                                 

 Usługi                                      X

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt inwestycyjny w kwocie 3.640.000,00 zł, z     przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych zapisanych w uchwale
nr. XXXIV/180/2009 Rady Gminy Leszno z dnia 26 marca 2009r.

Zadania, o którym mowa wyżej są zapisane w budżecie Gminy na 2009 r., a Rada Gminy w uchwale nr XXXIV/180/2009 upoważniła wójta do zaciągnięcia kredytu długoterminowego.

Na dzień podpisania umowy zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby
Obrachunkowej w Warszawie o możliwości zaciągnięcia kredytu.

2.2. Zamawiający oczekuje na oferty spełniające wymagania określone w ustawie Prawo
zamówień publicznych oraz w SIWZ, w tym:

1) zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem w transzach.
Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego w ciągu 5 dni od chwili zapotrzebowania

przez zamawiającego określonej kwoty,

2) spłata kredytu będzie następować w ratach miesięcznych przez osiem kolejnych lat
po półtorarocznym okresie karencji,

3) zamawiający rozpocznie spłatę kredytu - od stycznia 2011 r. (po półtorarocznej karencji). W okresie karencji zamawiający będzie płacił odsetki z marżą w terminach miesięcznych,

4) na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja
(jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy),

5) do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg.
formuły WIBOR 1M,

6) marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu.

7) w okresie karencji zamawiający płacił będzie oprocentowanie z marżą,

8) koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych,

9) marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu.

10) zamawiający dopuszcza, aby załącznikiem do umowy był regulamin banku.

2.3. Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci oświadczenia wekslowego, w treści
zaproponowanej przez wybrany bank.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

66.11.30.00-0

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak      liczba części:        *        nie X 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

         

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

Okres w miesiącach: 115    lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  // (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

5.5.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w

wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

5.5.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:

-     pieniądzu, na rachunek bankowy nr 66124021641111000035668495 w banku Pekao S.A. I O/Błonie poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

-     gwarancjach bankowych,

-     gwarancjach ubezpieczeniowych,

poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

5.5.3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy - pok. nr 30

5.5.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 20 maja 2009r., do godz. 1500.

5.5.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

5.5.6. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.

5.5.7. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.

5.5.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

 

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    5.1. W przetargu mogą uczestniczyć banki posiadające koncesje.

    5.2. Oferta musi spełniać warunki ustawy Prawo zamówień publicznych w tym art. 22 i 24
    oraz musi być zgodna z wymogami opisanymi w SIWZ.

    5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych, dopuszcza składanie ofert wspólnych.

    5.4. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 3.640.000 zł brutto (słownie: trzy miliony sześćset czterdzieści tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz że prace te zostały wykonane należycie.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

          3.1. Należy złożyć ofertę na druku załączonym do SIWZ (załącznik nr 1),
     oświadczenie o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu (załącznik nr 2), aktualny
     odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
     terminu składania ofert.

Oświadczenie, że:

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 3.640.000 zł brutto (słownie: trzy miliony sześćset czterdzieści tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz że prace te zostały wykonane należycie.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.leszno.bipgminy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno pokój nr 22


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  21/05/2009   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 11:00

Miejsce:                                                                                           

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

 

 

Wytworzył:
Ewelina Bartosiewicz
Udostępnił:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:10:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Ewelina Bartosiewicz
(2009-06-25 10:10:20)