Kierownictwo Urzędu - Sekretarz Gminy

Funkcję Sekretarza Gminy pełni Monika Jaskulska 

 

Tel. 22 725 80 05 wew. 104

e-mail: mjaskulska@gminaleszno.pl

 

Zadania Sekretarza Gminy: 

1Zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,

2. Kieruje i sprawuje nadzór nad pracą referatu organizacyjno – administracyjnego,

3.Sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością Świetlic gminnych i Biblioteki Publicznej Gminy Leszno,

4. Opracowuje projekty zarządzeń wewnętrznych dotyczących organizacji pracy Urzędu,

5. Sprawuje nadzór nad realizacją uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,

6. Przedkłada Wójtowi propozycje dotyczące usprawnienia pracy Urzędu,

7. Sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników zasad zawartych w Regulaminie,  instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,

8. Sprawuje nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i przepływem informacji między poszczególnymi stanowiskami pracy,

9. Zastępuje Wójta Gminy w czasie nieobecności /urlop, choroba, itp./ w ramach udzielonych upoważnień,

10. Rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,

11. Dba o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,

12. Sprawuje nadzór nad dbaniem o wygląd budynku i jego otoczenia,

13. Planuje koszty utrzymania budynku Urzędu,

14. Sprawuje nadzór nad elektroniczną rejestracją dokumentów wpływających do Urzędu,

15. Dekretuje korespondencję pod nieobecność Wójta,

16. Organizuje i nadzoruje wykonywanie zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli zewnętrznych,

17. Prowadzi sprawy kadrowe pracowników Urzędu oraz dyrektorów instytucji kultury,

18. Prowadzi sprawy związane ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,

19. Prowadzi dokumentację z zakresu dyscypliny pracy,

20. Zamawia pieczęcie urzędowe oraz prowadzi rejestr pieczęci,

21.Prowadzi rejestr: umów zleceń, umów o dzieło i umów na roboty budowlane,

22.Prowadzi rejestry (wyjść służbowych, prywatnych, delegacji),

23.Prowadzi korespondencję Wójta,

24.Opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu,

25.Opracowuje zakresy czynności dla pracowników Urzędu,

26.Prowadzi rejestr skarg, wniosków oraz książkę kontroli,

27. Prowadzi sprawy dotyczące Robót Publicznych, Prac Interwencyjnych, stażu dla osób bezrobotnych w szczególności:

1)   sporządzanie wniosków;

2)   zawieranie umów z pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych;

3)   sprawowanie nadzoru nad bezrobotnymi odbywającymi staż,

28.Prowadzi sprawy związane z oświadczeniami majątkowymi (art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym),

29. Sprawuje nadzór nad  sprawami związanych z wyborami do organów państwowych, samorządowych, parlamentarnych, referendów ogólnokrajowych i organów sołectw oraz spisami GUS,

30. Sprawuje nadzór nad przekazywaniem danych statystycznych do GUS,

31. Prowadzi sprawy związane z kontrolą zarządczą,

32. Dokonuje poświadczeń własnoręczności podpisu w zakresie udzielonego  upoważnienia,

33. Stwierdza kserokopie dokumentów za zgodność z oryginałem,

34.  Wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Wójta,

35. Odpowiada materialnie za wyposażenie Urzędu Gminy.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Monika Jaskulska
(2016-11-10 11:15:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Jaskulska
(2019-07-16 17:04:08)