Usługi - 183638-2019

18/04/2019    S77    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Leszno: Usługi związane z odpadami

2019/S 077-183638

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Leszno
al. Wojska Polskiego 21
Leszno
05-084
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Kołnierzak
Tel.: +48 227258005
E-mail: akolnierzak@gminaleszno.pl
Faks: +48 227258552
Kod NUTS: PL913

Adresy internetowe:

Główny adres: https://www.leszno.bipgminy.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://leszno.bipgminy.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Gospodarka odpadami komunalnymi na terenie gminy Leszno

Numer referencyjny: IZF.271.1.4.2019
II.1.2)Główny kod CPV
90500000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Część I - Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno.

Odbieranie, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Leszno, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Część II - Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Leszno. Zakres prac będzie obejmował: wywóz nieczystości stałych tj. wywóz odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z trzech kontenerów, typ otwarty o pojemności 7 m3.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000
90513100
90514000
90512000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Gminy Leszno

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Leszno, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Leszno.

2. Obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który będzie zlokalizowany za Urzędem Gminy w Lesznie, al. Wojska Polskiego 21.

3. Usługa odbierania, transportu i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Leszno obejmuje następujące rodzaje odpadów:

a) niesegregowane tj. zmieszane odpady komunalne,

b) odpady ulegające biodegradacji,

c) papier i tektura

d) tworzywa sztuczne,

e) metal,

f) szkło,

g) opakowania wielomateriałowe,

h) odpady wielkogabarytowe,

i) popiół.

4. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przyjmowane będą następujące odpady komunalne:

1) odpady budowlane i rozbiórkowe,

2) zużyte świetlówki,

3) chemikalia

4) zużyte opony,

5) zużyte akumulatory i baterie,

6) przeterminowane leki,

7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,

8) odpady ulegające biodegradacji,

9) popiół,

10) papa,

11) papier i tektura

12) tworzywa sztuczne,

13) metal,

14) szkło,

15) opakowania wielomateriałowe,

16) odpady wielkogabarytowe

5. Charakterystyka Gminy Leszno:

a) przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych w Gminie Leszno to 10 002 mieszkańców +/- 5 %. Ilość posesji jednorodzinnych - 3 326, ilość budynków wielorodzinnych - 13.

b) przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować to 5 000 Mg/rok (w tym odpady segregowane i biodegradowalne)

W/w wartości +/-5 %.

c) liczba mieszkańców segregujących odpady komunalne – 9 318 osób,

d) liczba posesji segregujących odpady komunalne – 2 979

e) liczba mieszkańców nie segregujących odpady komunalne – 684 osób

f) liczba posesji nie segregujących odpady komunalne - 360

6. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo-workowy.

a) Zmieszane odpady komunalne oraz pozostałość po segregacji będą odbierane z pojemników.

b) Selektywna zbiórka:

(1) na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym, tj.:

(a) worek żółty – odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe;

(b) worek niebieski –odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury;

(c) worek zielony – odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,

(d) worek brązowy - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów;

(2) na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać z pojemników

Zmieszane odpady komunalne oraz pozostałość po segregacji będą odbierane z pojemników.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

2. Kryteria oceny ofert:

Cena ofertowa – 60 %, Realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu /pojazdów/ spełniającego normę emisji spalin - 40 %

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Leszno

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000
90512000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL913
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Plac za Urzędem Gminy w Lesznie, al. Wojska Polskiego 21, Leszno, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Zakres prac będzie obejmował: wywóz nieczystości stałych tj. wywóz odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z trzech kontenerów, typ otwarty o pojemności 7 m3.

2. Wywóz nieczystości będzie następował na telefoniczne wezwanie przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.

3. Pojemniki ustawione będą za siedzibą Urzędu Gminy w Lesznie, al. Wojska Polskiego 21. Do kontenerów jest droga dojazdowa.

4. Trzy kontenery pełne będą wymieniane na trzy puste, po ich całkowitym zapełnieniu. Zamawiający nie dopuszcza przeładowywania kontenerów. W trakcie transportu należy zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem na drogę. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego.

5. W cenie należy uwzględnić nadwyżkę śmieci, którą pomieszczą kontenery otwarte.

6. Kontenery będą zabierane pełne, nie częściowo zapełnione.

7. Zamawiający przewiduje około 6 wywozów miesięcznie po 3 kontenery, tj. 18 kontenerów miesięcznie. Przewidywana ilość wywozów jednorazowo trzech kontenerów w ciągu 6 miesięcy to 36 wywozy.

8. W ciągu realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązywania umowy może nastąpić zmiana ilości wywozów, zmniejszenie lub zwiększenie i w związku z tym zmiana łącznej ceny wszystkich wywozów.

9. Ceny jednostkowe pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/07/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące)

Kryteria

Cena ofertowa wywozu nieczystości stałych z trzech kontenerów typu otwartego o pojemności 7 m3 - 60 % (Przewidywana jednorazowa ilość wywozu trzech kontenerów w ciągu 6 miesięcy to 36.

Realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu /pojazdów/ spełniającego normę emisji spalin - 40 %

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

I Część 1) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Leszno w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wpis ma obejmować rodzaje odpadów, które są przedmiotem zamówienia i zawarte są w niniejszej SIWZ. Rodzaje odpadów szczegółowo są wskazane w rozdziale. 4 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, pkt. 4.1.2.;

2) posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców i organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, jako zbierający zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznych i elektronicznym;

3) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, obejmujących Gminę Leszno, o którym mowa w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.

4) posiada aktualną umowę podpisaną z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych /RIPOK/ lub w przypadku Wykonawców prowadzących RIPOK dokument potwierdzający jego prowadzenie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być spełniony w całości, przez co najmniej jeden podmiot.

II część 1) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Leszno w zakresie odpadów o kodzie 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,

2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, obejmujących Gminę Leszno, o którym mowa w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach,

3) posiada aktualną umowę podpisaną z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych /RIPOK/ lub w przypadku Wykonawców prowadzących RIPOK dokument potwierdzający jego prowadzenie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być spełniony w całości, przez co najmniej jeden podmiot.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

I część 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy zł), udokumentowane informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

2) posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy zł).

II część Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

I część 1) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych z posesji od mieszkańców w sposób ciągły przez okres minimum 3 miesięcy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być spełniony w całości, przez co najmniej jeden podmiot.

2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.1.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:

a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki) na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,

b) dwoma pojazdami przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych na potrzeby niniejszego postępowania, posiadające system GPS,

Wymagana przez Zamawiającego minimalna norma emisji spalin dla sprzętu transportowego określonego w pkt. a) i b) przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia to EURO III. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu transportowego z wyższymi normami do EURO VI.

Wszystkie te pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.

c) udostępnienie aplikacji lub innego środka komunikacji przez wykonawcę w celu przyznania dostępu do obsługi systemu GPS w celu możliwości śledzenia trasy przejazdu śmieciarek w siedzibie zamawiającego w czasie rzeczywistym. Dostęp może zostać przyznany przez nadanie nazwy użytkownika i hasła wybranym pracownikom Urzędu Gminy w Lesznie (minimum dla dwóch pracowników Urzędu Gminy),

d) dysponowania bazą magazynowo-transportową, do której posiada tytuł prawny, usytuowaną na terenie Gminy Leszno lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy oraz dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania.

II Część 1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi realizowane w gminach lub miastach polegające na wywozie nieczystości stałych (komunalnych, niesegregowanych) w kontenerach typu otwartego o pojemności nie mniejszej niż 7 m3.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być spełniony w całości, przez co najmniej jeden podmiot.

2) dysponują odpowiednim sprzętem w celu realizacji zamówienia minimum dwoma samochodami przystosowanymi do wywozu nieczystości stałych z możliwością wymiany pojemników typu otwartego o pojemności 7 m3 pustych na zapełnione i odwrotnie oraz minimum sześcioma kontenerami typu otwartego o pojemności 7 m3.

Wymagana przez Zamawiającego minimalna norma emisji spalin dla sprzętu transportowego przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia to EURO III. Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu transportowego z wyższymi normami do EURO VI.

Wszystkie te pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

W razie braku możliwości rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w ramach przedmiotowego postępowania w wymaganym terminie z przyczyn formalnych, związanych np. z wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową, Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od daty podpisania umowy na kolejne 6 miesięcy

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/05/2019
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 21/05/2019
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Urząd Gminy w Lesznie, al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, POLSKA, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy - pok. nr 32

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Osobami do kontaktu w przedmiotowej sprawie pod nr tel. +48 227258005 są: Pani Agnieszka Kołnierzak – w sprawach zamówień publicznych – wew. 108; Pan Piotr Czajkowski – wew. 110 – w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia.

Otwarcie ofert jest jawne i następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

Wrzesień - Październik 2019

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Odwołanie wnosi się:

W terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane winny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/04/2019